Pożegnanie z klekotem – HIP HIP HURRRRR!!!!

Data: 2010-03-18 14:57:30
Autor: Krzysztof 45
Pożegnanie z klekotem – HIP HIP HURRRRR!!!!
  Lopez napisał(a):
Witam,
Dwa dni temu dostałem nowe auto od firmy, wcześniej było to Octavia 1.9 TDI najmocniejsza wersja tego silnika a obecnie dostałem 1.4 FSI.
I powiem jedno: nigdy więcej Diesla. Nigdy!!!!
Jak diesel to tylko sześć garów.
Przejedz sie takim to zmienisz zdanie.
--
Krzysiek

Data: 2010-03-18 14:05:56
Autor: Lopez
Pożegnanie z klekotem – HIP HIP HURRRRR!!!!
Krzysztof 45 <mekarWYTNIJTO@vp.pl> napisał(a):
Jak diesel to tylko sze=B6=E6 gar=F3w.
Przejedz sie takim to zmienisz zdanie.

Aż tak dobrze to nie ma, jeszcze nie, jeszcze pewnie długo nie :)

L.

Data: 2010-03-18 15:01:23
Autor: Yans van Horn
Krzysztof 45 wrote:
 Lopez napisał(a):
[...]

8, 10, 12 nie może być ? ;-)

--
pozdrawiam,
Marcin 'Yans' Bazarnik

Data: 2010-03-18 20:57:41
Autor: Krzysztof 45
Pożegnanie z klekotem – HIP HIP HURRRRR!!!!
Yans van Horn napisał(a):
8, 10, 12 nie może być ? ;-)
Wystarczy 6 :)
--
Krzysiek

Data: 2010-03-18 15:13:54
Autor: szymo
Pożegnanie z klekotem – HIP HIP HURRRRR!!!!
Jak diesel to tylko sześć garów.
Przejedz sie takim to zmienisz zdanie.

Ja tam nie wiem chłopaki co wy tak narzekacie jeżdżę Astrą H 1.3 CDTI i bardzo mi się ten odgłos silnika podoba :) może dlatego że ogólnie mam sentyment do wysokoprężnych :)

Data: 2010-03-18 20:59:48
Autor: Krzysztof 45
szymo napisał(a):
Ja tam nie wiem chłopaki co wy tak narzekacie jeżdżę Astrą H 1.3 CDTI i bardzo mi się ten odgłos silnika podoba :) może dlatego że ogólnie mam sentyment do wysokoprężnych :)
No to jak byś posłuchał sześć garów to by Ci sie mokro zrobiło ;)
--
Krzysiek

Data: 2010-03-18 21:30:02
Autor: Czarek Daniluk
W dniu 2010-03-18 20:59, Krzysztof 45 pisze:
szymo napisał(a):
[...]

Mi wystarczyłoby 5 z Audi 100 C4 ;)

Pozdrawiam !!

Data: 2010-03-19 10:52:15
Autor: Mario
Krzysztof 45 pisze:
szymo napisał(a):
[...]

eetam sześć, osiem to jest to :-)

pozdrawiam
mario

Data: 2010-03-19 12:17:56
Autor: P_ablo
Użytkownik "szymo" <szymon.luczak@wp.pl> napisał w wiadomości news:hntcev$o9e$3news.man.bydgoszcz.pl...

Ja tam nie wiem chłopaki co wy tak narzekacie jeżdżę Astrą H 1.3 CDTI i bardzo mi się ten odgłos silnika podoba :) może dlatego że ogólnie mam sentyment do wysokoprężnych :)

Ile ?! 1,3 ?!
Tyle maja wiatraki nagrzewnic w porzadnych samochodach...

--
Picasso

Data: 2010-03-20 16:16:30
Autor: szymo
P_ablo pisze:
[...]

Co to według ciebie jest porządny samochód

Data: 2010-03-21 00:03:37
Autor: P_ablo
Użytkownik "szymo" <szymon.luczak@wp.pl> napisał w wiadomości news:ho2osb$57c$2news.task.gda.pl...

Co to według ciebie jest porządny samochód

No taki ktory ma przynajmniej wiatrak w nagrzewnicy tej mocy... U mnie tyle maja silniczki do szyb ;)

Wez nie rob jaj... naprawde masz "tysioncczysta" !?
I do tego diesla ?!

--
Picasso

Data: 2010-03-21 01:10:46
Autor: R2r
Poďż˝egnanie z klekotem – HIP HI P HURRRRR!!!!
W dniu 2010-03-21 00:03, P_ablo pisze:
Co to wed�ug ciebie jest porz�dny samoch�d

No taki ktory ma przynajmniej wiatrak w nagrzewnicy tej mocy... U mnie tyle
maja silniczki do szyb ;)

Wez nie rob jaj...

WeĹş nie rĂłb jaj i nie opowiadaj, Ĺźe masz w samochodzie silnik wentylatora albo szyb o mocy 50 kW...
:->

--
Pozdrawiam. Artur.

Data: 2010-03-22 15:51:04
Autor: szymo
P_ablo pisze:
[...]

Tak posiadam i do tego silnika nie potrzebuję wujka szejka w arabi saudyjskiej aby przysyłał mi pociągi z ropą do silniczków do szybach.

Data: 2010-03-24 01:19:35
Autor: P_ablo
Użytkownik "szymo" <szymon.luczak@wp.pl> napisał w wiadomości news:ho804i$dkc$1news.man.bydgoszcz.pl...

Tak posiadam i do tego silnika nie potrzebuję wujka szejka w arabi saudyjskiej aby przysyłał mi pociągi z ropą do silniczków do szybach.

Silniczki "w szybach" to pryszcz!
Kosiarke mam z silnikiem od Valkyrie (1500 ccm) - na caly trawnik musze 2 x tankowac.
Ale na gaz jest i mam wujka Vladimira z rasyji co mi gaz rurociagiem podsyla...

--
Picasso

Data: 2010-03-18 17:24:02
Autor: Irokez
Użytkownik "Krzysztof 45" <mekarWYTNIJTO@vp.pl> napisał w wiadomości news:hntbh4$gce$2news.dialog.net.pl...
  Lopez napisał(a):
[...]

eetam, już 5 jest fajne, zupełnie inna harakterystyka pracy silnika, ciągnie duzo niżej

pozdrofka

--
Irokez
AR 156 2.4JTD

Data: 2010-03-18 17:52:19
Autor: to
Krzysztof 45 wrote:

Jak diesel to tylko sześć garów.
Przejedz sie takim to zmienisz zdanie.

....do momentu, aż się benzynowym V6 przejdzie...

--
cokolwiek

Data: 2010-03-18 20:54:24
Autor: DoQ
PoĹźegnanie z klekotem – HIP HIP HURRRRR!!!!
to pisze:
Krzysztof 45 wrote:

Jak diesel to tylko sześć garów.
Przejedz sie takim to zmienisz zdanie.
...do momentu, aż się benzynowym V6 przejdzie...

Dokladnie :)

Pozdrawiam
Pawel

Data: 2010-03-19 07:21:42
Autor: Massai
Pozegnanie z klekotem
DoQ wrote:

to pisze:
> ...do momentu, aż się benzynowym V6 przejdzie...

Dokladnie :)

Uch, mnie się teraz marzy 8...

--
Pozdro
Massai

Data: 2010-03-19 10:57:40
Autor: DoQ
Pozegnanie z klekotem
Massai pisze:

Jak diesel to tylko sześć garów.
Przejedz sie takim to zmienisz zdanie.
...do momentu, aż się benzynowym V6 przejdzie...
Dokladnie :)
Uch, mnie się teraz marzy 8...

I to takie najmniej 4litrowe:)

Pozdrawiam
Pawel

Data: 2010-03-19 10:06:30
Autor: Massai
Pozegnanie z klekotem
DoQ wrote:

Massai pisze:

I to takie najmniej 4litrowe:)

Własnie taki buczący łomot takiego V8 to jest to! ;-)

--
Pozdro
Massai

Data: 2010-03-19 12:31:25
Autor: DoQ
Pozegnanie z klekotem
Massai pisze:

Własnie taki buczący łomot takiego V8 to jest to! ;-)

http://www.youtube.com/watch?v=yoyJRfSxEbs

Dokladnie takie - z wolnego wydechu :))

Pozdrawiam
Pawel

Data: 2010-03-19 15:17:19
Autor: Seba
Pozegnanie z klekotem
Dnia Fri, 19 Mar 2010 12:31:25 +0100, DoQ napisał(a):

Własnie taki buczący łomot takiego V8 to jest to! ;-)
http://www.youtube.com/watch?v=yoyJRfSxEbs
Dokladnie takie - z wolnego wydechu :))

Piękna rzecz :)

--
Pozdrawiam,
Sebastian S.

Data: 2010-03-19 22:53:13
Autor: Przemek V
Pozegnanie z klekotem

Użytkownik "Seba" <seb_beztego_sob@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:lycce2r59trm$.g74upux8nhk2$.dlg40tude.net...
[...]

Jak V8 to tylko z "flat plane crankshaft" - swoją drogą jak to jest po polsku? - wał płaski? wał z płaskim wykorbieniem?
http://www.youtube.com/watch?v=aHa4y3uUTHg

Całkiem inne brzmienie np w porównaniu z V6 (ostatnie 10-15 sek.)
http://www.youtube.com/watch?v=q4KvikKWCMo

Flat plane łopatologicznie: http://www.youtube.com/watch?v=I29P3K6POu4

Data: 2010-03-19 22:59:57
Autor: DoQ
Pozegnanie z klekotem
Przemek V pisze:

Jak V8 to tylko z "flat plane crankshaft" - swoją drogą jak to jest po polsku? - wał płaski? wał z płaskim wykorbieniem?
http://www.youtube.com/watch?v=aHa4y3uUTHg

"Sounds like rapedďťż honda..." ;-)

Całkiem inne brzmienie np w porównaniu z V6 (ostatnie 10-15 sek.)
http://www.youtube.com/watch?v=q4KvikKWCMo

V6 tez nie brzmia zawsze tak samo :) Moja np. ladnie gulgocze ;-)

Flat plane łopatologicznie: http://www.youtube.com/watch?v=I29P3K6POu4

http://www.youtube.com/watch?v=NloXNKARXCM a to zwykle V8, zupelnie inny uklad na wale:) Dlatego pewnie flat brzmi jak "raped honda" ;-)

Pozdrawiam
Pawel

Data: 2010-03-20 16:16:01
Autor: Przemek V
Pozegnanie z klekotem

Użytkownik "DoQ" <pawel.doq@gmail.com> napisał w wiadomości news:ho0s5p$gvm$1mx1.internetia.pl...

http://www.youtube.com/watch?v=NloXNKARXCM a to zwykle V8, zupelnie inny uklad na wale:) Dlatego pewnie flat brzmi jak "raped honda" ;-)

Dokładnie. Flat plane to tak jak dwie czwórki na raz. Warto jeszcze wyguglować dźwięk V8 w TVR. Te to już zupełnie dziko brzmią.

Data: 2010-03-20 17:18:15
Autor: DoQ
Pozegnanie z klekotem
Przemek V pisze:

Dokładnie. Flat plane to tak jak dwie czwórki na raz. Warto jeszcze wyguglować dźwięk V8 w TVR. Te to już zupełnie dziko brzmią.

On tez maja flat plane?  Bo brzmi zupelnie inaczej :)
http://www.youtube.com/watch?v=iSEj_TN-lSo

Pozdrawiam
Pawel

Data: 2010-03-20 17:28:46
Autor: Przemek V
Pozegnanie z klekotem

Użytkownik "DoQ" <pawel.doq@gmail.com> napisał w wiadomości news:ho2sh2$tgq$1mx1.internetia.pl...
Przemek V pisze:

[...]

Może nie zupełnie - ja tam słyszę podobieństwo znając na żywo jak moja brzmi. Silnik AJP V8 własnej konstrukcji TVR jest flat plane. To co na youtube piszą, że to silnik z Rovera to bzdury. Starsze TVRy miały silniki Rovera ex-Buicka. AJP jest TVR'a i tylko w TVR'ach był montowany. Swoją drogą ciekawe kto ma teraz do niego prawa, oprzyrządowanie, rysunki techniczne itp.

Data: 2010-03-21 13:34:31
Autor: Brzezi
Pozegnanie z klekotem
pią, 19 mar 2010 o 12:31 GMT, DoQ napisał(a):

Massai pisze:

Własnie taki buczący łomot takiego V8 to jest to! ;-)

http://www.youtube.com/watch?v=yoyJRfSxEbs

Dokladnie takie - z wolnego wydechu :))

Mi sie teraz udalo kupic w ekstra stanie CL500 W140 5l V8, komfort
niesamowity, bajerow tyle ze teraz samochody malo ktore maja tyle...
http://www.youtube.com/watch?v=av_z9TsYlaI

No i dzwiek piekna V8 tylko taki bardziej przytlumiony:
http://www.youtube.com/watch?v=zI0tyZ97OjQ

Zakochalem sie w tym samochodzie :)

Pozdrawiam
Brzezi

Data: 2010-03-21 20:25:10
Autor: DoQ
Pozegnanie z klekotem
Brzezi pisze:

Mi sie teraz udalo kupic w ekstra stanie CL500 W140 5l V8, komfort
niesamowity, bajerow tyle ze teraz samochody malo ktore maja tyle...
http://www.youtube.com/watch?v=av_z9TsYlaI

Mialem okazje poeksploatowac takiego troche - faktycznie genialna bryka, klasyczny MB... I wlasnie ten silnik :)

Pozdrawiam
Pawel

Pożegnanie z klekotem – HIP HIP HURRRRR!!!!