Pożegnanie z klekotem – HIP HIP HURRRRR!!!!

Data: 2010-03-19 10:51:24
Autor: Mario
Pożegnanie z klekotem – HIP HIP HURRRRR!!!!
  Nowej Octavce jedyne co słychać to świst powietrze i bardzo
przyjemne mruczenie silnika.

to ja już wolę słuchać diesla niż benzynowe 4cyl badziewie. :-)

pozdrawiam
mario

Data: 2010-03-19 10:45:14
Autor: Adam Adamaszek
On 19 Mar, 10:51, Mario <camar...@spam.onet.pl> wrote:
  Nowej Octavce jedyne co słychać to świst powietrze i bardzo

> przyjemne mruczenie silnika.

to ja już wolę słuchać diesla niż benzynowe 4cyl badziewie. :-)

Sa wyjatki:

http://www.youtube.com/watch?v=yl3PCxLF-5k&feature=related

pozdr
AA

Data: 2010-03-19 21:35:30
Autor: Mario
Adam Adamaszek pisze:
[...]

aj, no tak zapomniałem o silnikach Boxer. :-) choć jednak wolę takie coś: http://www.youtube.com/watch?v=GYk1nGLSAFk

pozdrawiam
mario

Pożegnanie z klekotem – HIP HIP HURRRRR!!!!