Pożegnanie z klekotem – HIP HIP HURRRRR!!!!

Data: 2010-03-21 07:37:44
Autor: newsartmediaWYTNIJTO
Pożegnanie z klekotem – HIP HIP HURRRRR!!!!
Witam serdecznie.

Dwa dni temu dostałem nowe auto od firmy, wcześniej było to Octavia 1.9 TDI najmocniejsza wersja tego silnika a obecnie dostałem 1.4 FSI.
Szczęściarz. Gratulacje. Też tak chciałbym.

I powiem jedno: nigdy więcej Diesla. Nigdy!!!! Teraz czuje, że mam samochód a nie traktor.
A gdyby tak jeszcze porządny wolnossący motor...
Pozdrawiam.

Sebastian
http://www.speedyelise.fora.pl/

--

Pożegnanie z klekotem – HIP HIP HURRRRR!!!!