Pożegnanie z klekotem – HIP HIP HURRRRR!!!!

Data: 2010-03-21 20:58:44
Autor: V-Tec
Pożegnanie z klekotem – HIP HIP HURRRRR!!!!
  Lopez pisze:
Witam,
Dwa dni temu dostałem nowe auto od firmy, wcześniej było to Octavia 1.9 TDI najmocniejsza wersja tego silnika a obecnie dostałem 1.4 FSI.
I powiem jedno: nigdy więcej Diesla. Nigdy!!!! Teraz czuje, że mam samochód a nie traktor.

miałeś po prostu niewyciszoną octavię na pompowtryskiwaczach :) Jeden sąsiad jeździ corsą 1.3cdti drugi jeździł fabia 1.4tdi - zgadnij, które auto budziło mnie rano.

--
pozdr,
W.

Data: 2010-03-22 09:17:30
Autor: newsartmediaWYTNIJTO
Pożegnanie z klekotem – HIP HIP HURRRRR!!!!
miałeś po prostu niewyciszoną octavię na pompowtryskiwaczach :) Jeden sąsiad jeździ corsą 1.3cdti drugi jeździł fabia 1.4tdi - zgadnij, które auto budziło mnie rano.
Mój 2.0 dCi tez jakiś niewyciszony a zdawałoby się, że to niezły CR...
Pozdrawiam.

Sebastian
http://www.speedyelise.fora.pl/

Data: 2010-03-22 10:03:24
Autor: Mirek Ptak
Dnia 2010-03-22 09:17,  *newsartmediaWYTNIJTO@op.pl* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:
[...]

Może ma podobny problem do tego z testu długodystansowego Laguny III 2.0 dci z AŚ :)

Pozdrawiam - Mirek
President Herbert *old* on board :)
kolczan( a t )dronet(kropek) p l

Data: 2010-03-23 12:39:28
Autor: newsartmediaWYTNIJTO
Pożegnanie z klekotem – HIP HIP HURRRRR!!!!
Może ma podobny problem do tego z testu długodystansowego Laguny III 2.0 dci z AŚ :)
Wszystkie w firmie tak mają. Może w ogóle wszystkie? Może w ogóle wysokoprężne?
Gdzie znajdę ten test?
Pzdr.

Data: 2010-03-22 09:54:45
Autor: Hubertus Blues
W dniu 2010-03-21 20:58, V-Tec pisze:
Lopez pisze:
[...]

Aj wiem, ja wiem!!!
Śmieciarka?
Co wygrałem???

MSPANC

Hubertus Blues
"... z szaconkiem bo się może skończyć źle..."

Pożegnanie z klekotem – HIP HIP HURRRRR!!!!