Pożegnanie z koncepcją zmylenia pilotów przez "jar".

Data: 2010-07-21 09:05:31
Autor: mkarwan
Pożegnanie z koncepcją zmylenia pilotów przez "jar".
Data: 2010-07-21 10:17:22
Autor: Negro
Pożegnanie z koncepcją zmylenia pilotów przez "jar".
http://tommy.lee.salon24.pl/209353,pozegnanie-z-koncepcja-zmylenia-pilotow-przez-jar

a czy nie ogło być tak,  ze jakr czasowo poglembiono dla londowania polaków?
przecież tam mnustwo intalacji wojjskowych...

jk

Data: 2010-07-21 09:18:35
Autor: Krzysztof Chajęcki
Dnia Wed, 21 Jul 2010 10:17:22 +0200, Negro napisał(a):

[...]

ja tam uważam, że na czas lądowania złośliwie przesunięto pas startowy i podniesiono poziom gruntu.... ;-D

--
meping

Data: 2010-07-21 11:43:00
Autor: PB
Pożegnanie z koncepcją zmylenia pilotów przez "jar".
podniesiono poziom gruntu.... ;-D

ja widziałew jednym filkemnie jak z wulkanu robił sie w 5m wyszuteń rakiet (James Bond)
Od tego czsasu wielefikcji jest faktem *np lot w cosmos)

jk

Data: 2010-07-22 07:02:02
Autor: Jacek Osiecki
Dnia Wed, 21 Jul 2010 09:18:35 +0000 (UTC), Krzysztof Chajęcki napisał(a):
[...]

Jakim cudem nikt jeszcze się nie domyślił, że w krytycznym momencie Tusk,
Sikorski, Miedwiediew i Putin stawili się na krańcu tego jaru i energicznie
wessali do płuc powietrze by obniżyć ciśnienie i zafałszować wskazania
wysokościomierza?

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki joshua@ceti.pl GG:3828944

Data: 2010-07-22 07:47:37
Autor: Krzysztof Chajęcki
Dnia Thu, 22 Jul 2010 07:02:02 +0000, Jacek Osiecki napisał(a):

[...]

myślę, że do tej listy winowajców trzeba by dopisać jeszcze Mołotowa - przecież już nie raz w naszą historię ingerował :D

--
pzdr
meping :D

Data: 2010-07-22 20:44:37
Autor: Dariusz K. Ładziak
Użytkownik Krzysztof Chajęcki napisał:
[...]

Mylisz się - to Beria ze Stalinem, są nawet zdjęcia jak tę brzozę sadzą!

--
Darek

Data: 2010-07-22 19:03:25
Autor: Krzysztof Chajęcki
Dnia Thu, 22 Jul 2010 20:44:37 +0200, Dariusz K. Ładziak napisał(a):

myślę, że do tej listy winowajców trzeba by dopisać jeszcze Mołotowa -
przecież już nie raz w naszą historię ingerował :D

Mylisz się - to Beria ze Stalinem, są nawet zdjęcia jak tę brzozę sadzą!

no tak, ale to przecież Mołotow podesłał im planowany tor podejścia, aby wiedzieli gdzie posadzić!

--
pzdr
meping

Data: 2010-07-23 08:53:40
Autor: lady mutant
Dariusz K. Ładziak pisze:
[...]

czy te rewelacyjne ustalenia pochodzą od archeologów Tuska
ps. boiskowy `Premier'?

-- lm

Data: 2010-07-23 10:38:45
Autor: deal?
Pożegnanie z koncepcją zmylenia pilotów przez "jar".
czy te rewelacyjne ustalenia pochodzą od archeologów Tuska
ps. boiskowy `Premier'?

wolisz premiera co robi TO z kotem?

jk

Data: 2010-07-23 11:10:52
Autor: lady mutant
deal? pisze:
czy te rewelacyjne ustalenia pochodzą od archeologów Tuska
ps. boiskowy `Premier'?

wolisz premiera co robi TO z kotem?

faktycznie
wolę kogoś z jajami a nie pierdołę, nawet jak robi to z kotem
a nawet jak nie ma jaj np. p. kanc. Merkel

-- lm

Data: 2010-07-23 22:49:29
Autor: daronek
Pożegnanie z odmienionym Kłamczyńskim.

Użytkownik "lady mutant" <lady.mutant@mutants.org> napisał w wiadomości

czy te rewelacyjne ustalenia pochodzą od archeologów Tuska
ps. boiskowy `Premier'?

-- lm

    Kompletnie nie masz rozeznania w realiach polityki.
Przecież zespół pisdzielców pod wodzą Macierewicza pracuje
i widać, że przecieka to na tę grupę.

Data: 2010-07-27 08:09:38
Autor: kanguro muchabzz
Pożegnanie z koncepcją zmylenia pilotów przez "jar".
On 22 Lip, 08:47, Krzysztof Chajęcki <krzysztof.chaje...@gmail.com>
wrote:
> [...]

myślę, że do tej listy winowajców trzeba by dopisać jeszcze Mołotowa -
przecież już nie raz w naszą historię ingerował :D

molotow w tym czasie krecil dla reszty koktajle

Data: 2010-07-21 20:49:39
Autor: saturn5
Pożegnanie z koncepcją zmylenia pilotów przez
Autor pisze nie glupio ale niestety nad-interpretuje pewne dane i wyciaga
pewne daleko-siezne wnioski z bardzo przyblizonych danych. Naprzyklad
przyjmuje bardzo uproszczone zalozenia co do zasad wlaczenia sie sygnalow
ostrzegawczych "TERRAIN AHEAD" lub "PULL UP". Prawdziwe algorytmy TAWS sa duzo
bardziej skomplikowane a on to redukuje do prostych zasad 90 lub 30 sekund
przed uderzeniem w ziemie. Uzywajac tak bardzo uproszczonego modelu nagle na
tej podstawie probuje wyliczyc kat lotu samolotu w kazdej chwili. Nawet nie
bierze pod uwage bledu z jakim uksztaltowanie terenu wokol tego lotniska bylo
zapisane w pamieci TAWS. Innymi slowy jego ostateczne wnioski sa malo co warte
jakkolwiek pozornie odwala kawal solidnej roboty.

Data: 2010-07-22 10:15:30
Autor: lady mutant
saturn5 pisze:
Autor pisze nie glupio ale niestety nad-interpretuje pewne dane i wyciaga
pewne daleko-siezne wnioski z bardzo przyblizonych danych.

Wszystko wyjaśni analiza głosów z czarnych skrzynek przeprowadzona przez
psychologa, zgodnie z zapowiedzią E. Klicha:

....Edmund Klich, szef polskiej Państwowej Komisji Badania Wypadków
Lotniczych powiedział, że po odsłuchaniu nagrań z kabiny pilotów nie
odniósł wrażenia, by piloci działali pod wpływem presji. Zaznaczył, że
wymaga to dodatkowych analiz
i opinii biegłych.

Jak zapowiedział, polski ekspert - psycholog będzie oceniał, jaki był
poziom stresu załogi Tu-154 tuż przed katastrofą. Ekspert będzie
analizował zarówno nagrania rozmów załogi podczas feralnego lotu, jak i
nagrania ich prywatnych rozmów.

no i nie zapominajmy o archeologach...

-- lm

Pożegnanie z koncepcją zmylenia pilotów przez "jar".