Pozer, czy faktycznie ktoĹ› z zasadami?

Data: 2013-03-11 08:30:35
Autor: Trybun
Pozer, czy faktycznie ktoĹ› z zasadami?

A co by było jakby w efekcie takiej błazenady jego drużyna przegrała? Nie pomyślał dureń co na to kibice którzy przychodzą na mecze oglądać zwycięstwa jego drużyny, o swoich kolegach z boiska którzy tylko po to wychodzą na murawę aby zarabiać pieniądze?

http://babol.pl/kat,1025465,title,Zlatan-jest-wielki-Co-za-gest,wid,15399790,wiadomosc.html?ticaid=510359

Data: 2013-03-15 12:29:31
Autor: nntp119
Pozer, czy faktycznie kto¶ z zasadami?
A Krzysztof Kowalski , zastępca szefa działu Sport pewnego codziennika powszechnego,
pisze tak , że naprawde serce ro¶nie , iż doczekali¶my dziennikarzy w Polsce ,
którzy czaj± o co chodzi w futbolu..

Data: 2013-03-23 18:08:05
Autor: Trybun
W dniu 2013-03-15 12:29, nntp119 pisze:
A Krzysztof Kowalski , zastępca szefa działu Sport pewnego codziennika
powszechnego,
pisze tak , że naprawde serce ro¶nie , iż doczekali¶my dziennikarzy w Polsce
,
którzy czaj± o co chodzi w futbolu..

No tak, i R. Lewandowskiego traktuj± jak jakie¶ bóstwo.. sam nie wiem, ¶miać się czy płakać..

Data: 2013-03-26 18:33:28
Autor: nntp119
Pozer, czy faktycznie kto¶ z zasadami?
tego dnia akurat o nim prawie nic nie pisal.
chyba ze wogole redaktorzy..

Użytkownik "Trybun" <ilih@yachuoo.com> napisał w wiadomo¶ci news:kiknh8$s5l$3node1.news.atman.pl...