Pożeraczom parówek mówimy zdecydowan e "NIET!"

Data: 2019-12-03 12:05:48
Autor: z
Pożeraczom parówek mówimy zdecydowan e "NIET!"
Ale Ty gupi jesteś. Przecież nawet nie przeczytałeś tego co podlikowałeś

Data: 2019-12-03 15:56:28
Autor: Runt
Pożeraczom parówek mówimy zdecydowan e "NIET!"
W dniu 2019-12-03 o 12:05, z pisze:
Ale Ty gupi jesteś.
POpatrz w swoje lusterko głupcze! ;-)))
Przecież nawet nie przeczytałeś tego co podlikowałeś
O tego mam takich pachołków jak ty! ;-)))

--
Runt

Data: 2019-12-03 15:24:19
Autor: Jacek Bialy
PoĹźeraczom parĂłwek mĂłwimy zdecydowane "NIET!"
Przecież nawet nie przeczytałeś tego co podlikowałeś
O tego mam takich pachołków jak ty! ;-)))
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

No to nieźle cię w ch*ja robią ci pachołkowie..    Buuu ha-ha!
A opowiedz nam jeszcze, ilu pachołków masz od myślenia?

JB

Data: 2019-12-04 13:39:11
Autor: Runt
W dniu 2019-12-04 o 00:24, Jacek Bialy pisze:
Przecież nawet nie przeczytałeś tego co podlikowałeś
O tego mam takich pachołków jak ty! ;-)))
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
No to nieźle cię w ch*ja robią ci pachołkowie..    Buuu ha-ha!
Mam inne zdanie ;-))) Jest odwrotnie! ;-)))
A opowiedz nam jeszcze, ilu pachołków masz od myślenia?
Np. ty, z, u2, lordzik, boukun... ;-))
--
Runt

Data: 2019-12-04 08:15:21
Autor: Jacek Bialy
PoĹźeraczom parĂłwek mĂłwimy zdecydowane "NIET!"
A opowiedz nam jeszcze, ilu pachołków masz od myślenia?

     -- - Np. ty, z, u2, lordzik, boukun... ;-))

No a Zenuś?  Nie doceniasz Zenka, który wymyślił twoją nową tutaj ksywkę..

JB

Data: 2019-12-05 07:37:42
Autor: Runt
W dniu 2019-12-04 o 17:15, Jacek Bialy pisze:
A opowiedz nam jeszcze, ilu pachołków masz od myślenia?

      -- - Np. ty, z, u2, lordzik, boukun... ;-))

No a Zenuś?  Nie doceniasz Zenka, który wymyślił twoją nową tutaj ksywkę..
zenus to ormowiec i sierota życiowy ;-)

--
Runt

Pożeraczom parówek mówimy zdecydowan e "NIET!"