Pozew cywilny przeciwko osobie z zaburz eniami osobowości

Data: 2009-04-06 22:15:22
Autor: Kurz
Pozew cywilny przeciwko osobie z zaburz eniami osobowości
Czy będąc osobą z zaburzeniami osobowości, jako że dla mnie nie istnieją
normy społeczne, prawo i uczucia wobec innych ludzi, jednocześnie
posiadając orzeczoną poczytalność, mogę zostać pozwany w sprawie
cywilnej (o ochronę dóbr osobistych, jak sądzę)? Powód jest
świadom mojego stanu, ma też świadków. Nie stawię się w sądzie, nie mam
też majątku. Czy mogę sobie tym nie zawracać głowy?
Nie popełniłem przestępstwa i mam czystą kartotekę.
--
z prochu powstałeś, w kurz się obrócisz

Data: 2009-04-07 09:46:05
Autor: Filozof71

Użytkownik "Kurz" <amostpeculiarman@gazettka.pl> napisał w wiadomości news:grdnso$rng$1inews.gazeta.pl...
[...]

Nie wiem jak to wygląda od strony prawnej ale albo wypier... do psychiatryka albo bierz odpowiedzialnośc za to co robisz.

Filozof71

Data: 2009-04-07 10:29:10
Autor: Andrzej Lawa
Kurz pisze:
[...]

Skoro nie masz orzeczonej niezdolności do czynności prawnych -
oczywiście, że możesz.

Data: 2009-04-07 10:40:42
Autor: slawek
[...]

albo masz orzeczoną poczytalność albo jej nie masz
czyli albo Ty płacisz za swoje błędy albo Twój opiekun.
Ktoś przecież powinien za nie zapłacić, nie?

Data: 2009-04-07 18:43:18
Autor: jb
Kurz <amostpeculiarman@gazettka.pl> napisał(a):
[...]

Panie Jarosławie Kaczyński, znowu pan nie zapłacił jakichś rachunków partyjnych?

--

Pozew cywilny przeciwko osobie z zaburz eniami osobowości