Pozew cywilny przeciwko osobie z zaburzeniami osobowości

Data: 2009-04-07 10:40:42
Autor: slawek
Pozew cywilny przeciwko osobie z zaburzeniami osobowości
Czy będąc osobą z zaburzeniami osobowości, jako że dla mnie nie istnieją
normy społeczne, prawo i uczucia wobec innych ludzi, jednocześnie
posiadając orzeczoną poczytalność, mogę zostać pozwany w sprawie
cywilnej (o ochronę dóbr osobistych, jak sądzę)? Powód jest
świadom mojego stanu, ma też świadków. Nie stawię się w sądzie, nie mam
też majątku. Czy mogę sobie tym nie zawracać głowy?
Nie popełniłem przestępstwa i mam czystą kartotekę.

albo masz orzeczoną poczytalność albo jej nie masz
czyli albo Ty płacisz za swoje błędy albo Twój opiekun.
Ktoś przecież powinien za nie zapłacić, nie?

Pozew cywilny przeciwko osobie z zaburzeniami osobowości