Pozew cywilny przeciwko osobie z zaburzeniami osobowości

Data: 2009-04-07 10:29:10
Autor: Andrzej Lawa
Pozew cywilny przeciwko osobie z zaburzeniami osobowości
Kurz pisze:
Czy będąc osobą z zaburzeniami osobowości, jako że dla mnie nie istnieją
normy społeczne, prawo i uczucia wobec innych ludzi, jednocześnie
posiadając orzeczoną poczytalność, mogę zostać pozwany w sprawie
cywilnej (o ochronę dóbr osobistych, jak sądzę)? Powód jest

Skoro nie masz orzeczonej niezdolności do czynności prawnych -
oczywiście, że możesz.

Pozew cywilny przeciwko osobie z zaburzeniami osobowości