Pozew do sądu a adres pozwanej

Data: 2012-11-21 17:03:25
Autor: Garg 07,
Pozew do sądu a adres pozwanej

Użytkownik "Baczek" <m_bakowski@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:k7ttsh$21d9$1adenine.netfront.net...
Witam
Muszę oddać do sądu moją dłużniczkę. Dokumenty (umowa, faktury wezwania) mam, zmienił się adres zamieszkania mojej dłużniczki i nie znam na tę chwilę nowego. Czy mogę wysłać pozew ze starym, adresem dłużniczki, czy muszę się pogimnastykować i szukać gdzie mieszka w tej chwili?

Firmy windykacyjne walą do e-sądu pozwy nie sprawdzając czy delikwent się wymeldował czy nie. Niektórzy dowiadują się o windykacji w momencie zajęcia konta przez komornika, który sobie bez problemu ustali zameldowanie dłużnika. A wtedy ciężko o walkę, wyrok prawomocny ... niby można podnosić sprzeciw że nie został doręczony ... ale jeśli kasa się należy to nikt normalny nie będzie tego odkręcać. IMHO pisz pozew z adresem ktory znasz :) Dostaniesz nakaz, czekaj na uprawomocnienie i komornik sądowy.

Pozew do sądu a adres pozwanej