Pozew do sadu o alimenty dla chlopaka ktory zostawil mnie dowiadujac sie o ciazy

Data: 2014-10-20 07:33:24
Autor: Sara
Pozew do sadu o alimenty dla chlopaka ktory zostawil mnie dowiadujac sie o ciazy
witam jestem tutaj pierwszy raz I nie wiem czy ten temat juz byl moze poruszany jesli tak to przepraszam
chodzi o to ze bylam z chlopakiem dwa lata raz bylo dobrze raz zle rozchodzilismy sie I wracali do siebie I on zawsze mowil ze dziecko by duzo zmienilo I twierdzil ze pragnie dziecka wiec ja z nadzieja ze dziecko wszystko zmieni zgodzilam sie na nie I zawsze gdy mialam jajeczkowanie kochalismy sie bez zabezpieczenia I dodam ze po stosunku on sam podnosil mi nogi do gory bo wyczytal ze tak szybciej mozna zajsc w ciaze...
no I stalo sie jestem w 9 tygodniu ciazy a on zerwal kontakt zmienil numer I nie chce mnie znac co moge zrobic w takiej sytuacji I kiedy czy juz teraz moge cos dzialac czy musze czekac do narodzin dziecka?
bardzo prosze o odpowiedz I z gory dziekuje

Data: 2014-10-20 17:57:48
Autor: Maciek
W dniu 2014-10-20 o 16:33, Sara pisze:
co moge zrobic w takiej sytuacji I kiedy czy juz teraz moge cos dzialac czy musze czekac do narodzin dziecka?
bardzo prosze o odpowiedz I z gory dziekuje
Teraz to proponuję jak najczęściej trzymać nogi w dół. Być może zadziała
teoria Darwina.

Maciek

Data: 2014-10-20 10:38:58
Autor: klusia2010.mo
W dniu poniedziałek, 20 paĽdziernika 2014 17:57:48 UTC+2 użytkownik Maciek napisał:
W dniu 2014-10-20 o 16:33, Sara pisze:

> co moge zrobic w takiej sytuacji I kiedy czy juz teraz moge cos dzialac czy musze czekac do narodzin dziecka?

> bardzo prosze o odpowiedz I z gory dziekuje

Teraz to proponuję jak najczę¶ciej trzymać nogi w dół. Być może zadziała

teoria Darwina.

-- Pozdrawiam

Maciek

sie nie udzielaj jak masz glupio pisac czlowieku bo pytalam tutaj o formalnosci prawne a nie glupie docinki I nie spalam z pierwszym lepszym typem spotkanym na dyskotece tylko z chlopakiem ktory mi sie oswiadczyl I bylam z nim dwa lata wiec sie nie wypowiadaj jezeli to z prawem nie ma nic wspolnego....

Data: 2014-10-20 20:38:57
Autor: Maciek
W dniu 2014-10-20 o 19:38, klusia2010.mo@googlemail.com pisze:
[...]
No nie poleci - słabe to po prostu jest. Żadnej finezji teraz w tych
gimnazjach nie ucz±.

Maciek

Data: 2014-10-20 18:22:58
Autor: tmk__
W dniu 2014-10-20 16:33, Sara pisze:
[...]

zgodnie z obietnicą, dziecko dużo zmieniło.
Gdzie problem?

Data: 2014-10-20 10:45:04
Autor: sara
W dniu poniedziałek, 20 paĽdziernika 2014 18:22:58 UTC+2 użytkownik tmk__ napisał:
> [...]

> no I stalo sie jestem w 9 tygodniu ciazy a on zerwal kontakt zmienil numer I nie chce mnie znac

zgodnie z obietnic±, dziecko dużo zmieniło.

Gdzie problem?

widze wy wszyscy faceci nie myslicie glowa I nie warto wierzyc w jakiekolwiek zapewnienia I obietnice

Data: 2014-10-21 11:23:42
Autor: Marek
Pozew do sadu o alimenty dla chlopaka ktory zostawil mnie dowiadujac sie o ciazy

Użytkownik "sara" <klusia2010.mo@googlemail.com> napisał w wiadomo¶ci news:ceb72bef-a40f-4f2b-a8c8-a54e996568c7googlegroups.com...
> [...]

Gdzie problem?

widze wy wszyscy faceci nie myslicie glowa I nie warto wierzyc w jakiekolwiek zapewnienia I obietnice

Trzeba było my¶leć zawczasu jak wła¶ciwie postępować, czyli najpierw się hajtn±ć (przynajmniej cywilny),
to już by inaczej sytuacja wygl±dała, a nogi do góry to dopiero póĽniej.

--
Pzdr.
Marek

Data: 2014-10-20 19:46:52
Autor: Robert Tomasik
Pozew do sadu o alimenty dla chlopaka ktory zostawil mnie dowiadujac sie o ciazy
Uzytkownik "Sara" <klusia2010.mo@googlemail.com> napisal w wiadomosci news:c7d7a33a-4f28-4473-a646-7f8f15bc3ac8googlegroups.com...

Fajno to rozpisano pod adresem http://e-prawnik.pl/forum/domowy/prawo-rodzinne/alimenty-dla-przyszlej-matki.html, wiec nie ma sensu sie powtarzac. W Twoim wypadku kluczowym bedzie uprawdopodobnienie przed sadem, ze on jest ojcem dziecka. No i kwetia egzekwowalnosci tego roszczenia. Sam wyrok nie spowoduje, ze dostaniesz pieniazki,a podejrzewam, ze w opisanym wypadku on dobrowolnie nie zaplaci.

Data: 2014-10-20 11:26:14
Autor: sara
Pozew do sadu o alimenty dla chlopaka ktory zostawil mnie dowiadujac sie o ciazy
W dniu poniedziałek, 20 paĽdziernika 2014 19:46:52 UTC+2 użytkownik Robert Tomasik napisał:
Uzytkownik "Sara" napisal w wiadomosci news:c7d7a33a-4f28-4473-a646-7f8f15bc3ac8googlegroups.com...

[...]

Dzieki widze ze jest tu na forum jeszcze ktos normalny co potrafi napisac nie docinajac!
Co do ojcostwa to nie ma zadnych watpliwosci ze on jest ojcem bo bylam  z nim dwa lata I z nikim innym nie spalam, I mieszkalismy u moich rodzicow gdy zaszlam w ciaze wiec mam swiadkow na to ze mna mieszkal I ze zostawil mnie gdy sie dowiedzial o ciazy, juz tak nie chodzi o pieniadze jak udowodnienie mu ze to jego dziecko bo byl chorobliwie zazdrosny, najpierw mieszkalismy razem w anglii ale ze byl zazdrosny o mojego bylego partnera to poprosil mnie bym wracala z nim do polski, no a ja by mu udowodnic ze kocham tylko jego zostawialam prace dom w anglii I wrocilam tutaj dla niego no ale jak widac nie bylo warto, bo nawet bedac tutaj ze mna I mieszkajac u moich rodzicow twierdzi ze nie jest pewien czy to jego dziecko...

Data: 2014-10-20 20:50:42
Autor: Maciek
W dniu 2014-10-20 o 20:26, sara pisze:
Dzieki widze ze jest tu na forum jeszcze ktos normalny co potrafi
napisac nie docinajac!
Po to tu jeste¶my. No na tym forum. Żeby pomagać. Zwłaszcza w
prawidłowym trzymaniu nóg :->

[...]
To Ľle! Bywały przypadki zaj¶cia w ci±żę przy wycieraniu się tym samym
ręcznikiem, albo siadaniu na tym samym krze¶le, więc mieszkanie z kim¶
jeszcze, poza samym chłopakiem, może budzić w s±dzie poważne
w±tpliwo¶ci. Ba! W historii notowany był przynajmniej jeden przypadek
niepokalanego poczęcia, więc proponuję przypomnieć sobie, czy nie miała
Pani przypadkiem objawienia - to może być zreszt± skuteczna obrona Pani
narzeczonego.

[...]
Proponuję znaleĽć w necie wzór pozwu i to wszystko dokładnie opisać. W
pozwie im więcej szczegółów tym lepiej. Ważne s± drobiazgi:
częstotliwo¶ć stosunków, czas trwania, statystyki pozycji, jak wysoko
kazał podnosić nogi i pod jakim k±tem w nomen omen stosunku do podłoża
itd, itp.

Maciek

Data: 2014-10-20 21:34:50
Autor: Shrek
On 2014-10-20 20:50, Maciek wrote:

[...]

Stary - naprawdę uważasz, że to ¶mieszne - laska głupia, czy nie - nie nam oceniać prosi o poradę i tyle. Ja na przykład się nie znam to się nie odzywam. Ty nie masz nic do powiedzenia, ale za to się produkujesz.

Shrek.

Data: 2014-10-20 21:40:27
Autor: Liwiusz
W dniu 2014-10-20 21:34, Shrek pisze:
On 2014-10-20 20:50, Maciek wrote:

[...]
To źle! Bywały przypadki zajścia w ciążę przy wycieraniu się tym samym
ręcznikiem, albo siadaniu na tym samym krześle, więc mieszkanie z kimś
jeszcze, poza samym chłopakiem, może budzić w sądzie poważne
wątpliwości. Ba! W historii notowany był przynajmniej jeden przypadek
niepokalanego poczęcia, więc proponuję przypomnieć sobie, czy nie miała
Pani przypadkiem objawienia - to może być zresztą skuteczna obrona Pani
narzeczonego.

Stary - naprawdę uważasz, że to śmieszne - laska głupia, czy nie - nie
nam oceniać prosi o poradę i tyle. Ja na przykład się nie znam to się
nie odzywam. Ty nie masz nic do powiedzenia, ale za to siÄ™ produkujesz.

To było wiadome od początku, że pl.soc.prawo ze stałym składem
pedofili-erotomanów-gawędziarzy-rozwodników-trolli to nie jest dobre
miejsce na zasięganie porad prawnych ;)

--
Liwiusz

Data: 2014-10-20 23:04:18
Autor: Maciek
W dniu 2014-10-20 o 21:40, Liwiusz pisze:
To było wiadome od początku, że pl.soc.prawo ze stałym składem
pedofili-erotomanów-gawędziarzy-rozwodników-trolli to nie jest dobre
miejsce na zasięganie porad prawnych ;)
Kwintesencja, więc pozwolę sobie już Shrekowi nie odpowiadać :->

Maciek

Data: 2014-10-25 07:30:49
Autor: witek
Liwiusz wrote:
To było wiadome od początku, że pl.soc.prawo ze stałym składem
pedofili-erotomanów-gawędziarzy-rozwodników-trolli to nie jest dobre
miejsce na zasięganie porad prawnych;)

podoba mi sie opis grupy.
Chyba poproszÄ™ o formalne wrzucenie go do opisu

pl.soc.prawo = grupa przeznaczona do komentowania postów wrzuconych przez niedoświadczonych userów łudzących się że na grupie mającej w nazwie prawo ktoś im pomoże, ze stałym składem pedofili-erotomanów-gawędziarzy-rozwodników-trolli

Data: 2014-10-20 22:51:03
Autor: Robert Tomasik
Pozew do sadu o alimenty dla chlopaka ktory zostawil mnie dowiadujac sie o ciazy
Użytkownik "sara" <klusia2010.mo@googlemail.com> napisał w wiadomo¶ci news:6d8a2e8d-d246-4f1c-aea8-f75a9bec4c29googlegroups.com...
W dniu poniedziałek, 20 paĽdziernika 2014 19:46:52 UTC+2 użytkownik Robert Tomasik napisał:
(...)
Co do ojcostwa to nie ma zadnych watpliwosci ze on jest ojcem bo bylam  z nim dwa lata I z nikim innym nie spalam,

To Ty nie masz w±tpliwo¶ci. teraz pozostaje przekonać s±d.

I mieszkalismy u moich rodzicow gdy zaszlam w ciaze wiec mam swiadkow na to ze mna mieszkal

To jest jaki¶ tam argument.

[...]

Na to już nic nie poradzę. Nie wiem sk±d jego niepewno¶ć wynika i na ile ma racjonalne podstawy. Mozna zrobić badania DNA, ale zdaje się, że dopiero po urodzeniu dziecka.

Data: 2014-10-21 06:45:29
Autor: Marcin Kiciński
W dniu poniedziałek, 20 paĽdziernika 2014 22:51:03 UTC+2 użytkownik Robert Tomasik napisał:

> Co do ojcostwa to nie ma zadnych watpliwosci ze on jest ojcem bo bylam  z > nim dwa lata I z nikim innym nie spalam,

To Ty nie masz w±tpliwo¶ci. teraz pozostaje przekonać s±d.

Ale do czego ma przekonywac? Wskazuje faceta i mowi, ze to jest ojciec.
I to facet musi udowodnic, ze ojcem nie jest. I nie ma gwarancji, ze nawet gdy udowodni, to sad nie uzna, ze interes dziecka jest wazniejszy i alimenty
placic trzeba...

Pozdrawiam
MK

Data: 2014-10-21 08:00:03
Autor: sara
[...]

Jak on niby udowodni ze nie jest ojcem skoro od dwoch lat bylam tylko z nim a nie jestem slonica by chodzic w ciaze dwa lata by mogloby to byc dziecko kogo innego... I nigdy bym nie zglaszala sprawy do sadu gdybym sama nie byla pewna czyje nosze w sobie dziecko, no ale dziewczyna lekkich obyczajow nie jestem I wiem kto jest ojcem I mialam bym gdzies jego pomoc gdyby bylo mnie stac na wychowanie dziecka, ale to ona sam sciagna mnie do polski twierdzac ze mnie kocha I ze bedziemy razem a tutaj nie mam sowjego domu mieszkam u rodzicow a pracy teraz raczej nikt mi nie da wiedzac ze jestem w ciazy....

Data: 2014-10-21 20:00:21
Autor: Robert Tomasik
Pozew do sadu o alimenty dla chlopaka ktory zostawil mnie dowiadujac sie o ciazy
Uzytkownik "sara" <klusia2010.mo@googlemail.com> napisal w wiadomosci news:f84d890b-8269-43a4-b112-8016f758a410googlegroups.com...

Jak on niby udowodni ze nie jest ojcem

No to nie udowodni, ale ma takie prawo.

Data: 2014-10-21 20:53:55
Autor: Maciek
W dniu 2014-10-21 o 17:00, sara pisze:
Jak on niby udowodni ze nie jest ojcem skoro od dwoch lat bylam
tylko z nim a nie jestem slonica by chodzic w ciaze dwa lata by
mogloby to byc dziecko kogo innego...
Sposobów jest mnóstwo. Może np. zdjąć w sądzie spodnie i pokazać, że
jest kobietÄ… i co mu zrobisz??

Maciek

Data: 2014-10-22 09:13:10
Autor: Andrzej Lawa
W dniu 21.10.2014 20:53, Maciek pisze:
[...]

1. zniewaĹĽenie sÄ…du
2. co z tego, ĹĽe TERAZ jesteĹ› kobietÄ…? ;)

Ale interpretując niedosłownie to masz oczywiście rację.

--
Boga prawdopodobnie nie ma.
A teraz przestań się martwić

Data: 2014-10-21 16:02:10
Autor: Andrzej Lawa
W dniu 21.10.2014 15:45, Marcin Kiciński pisze:

To Ty nie masz w±tpliwo¶ci. teraz pozostaje przekonać s±d.

Ale do czego ma przekonywac? Wskazuje faceta i mowi, ze to jest ojciec.

No w tym przypadku domniemanie niewinno¶ci nie działa... niezależnie ile kolejnych wskazań wykona kobieta ;-/

I to facet musi udowodnic, ze ojcem nie jest. I nie ma gwarancji, ze nawet
gdy udowodni, to sad nie uzna, ze interes dziecka jest wazniejszy i alimenty
placic trzeba...

Ale masz jakie¶ wsparcie?

--
Boga prawdopodobnie nie ma.
A teraz przestań się martwić
i raduj się życiem!

Data: 2014-10-22 00:08:23
Autor: Marcin Kiciński
W dniu wtorek, 21 paĽdziernika 2014 16:02:10 UTC+2 użytkownik Andrzej Lawa napisał:

> I to facet musi udowodnic, ze ojcem nie jest. I nie ma gwarancji, ze nawet

> gdy udowodni, to sad nie uzna, ze interes dziecka jest wazniejszy i alimenty

> placic trzeba...

Ale masz jakies wsparcie?

Przyklady z zycia. Takie sytuacje się zdarzaja, oczywiscie nie w tak absurdalny
sposob, ze facet na rozprawie o ustalenie ojcostwa przedstawia niezbite dowody,
ze ojcem nie jest, a sad to olewa. Ale wystarczy, ze faceta nie ma, wyjechal i
nie stawil sie na rozprawie. I jak sad przyklepie wtedy jego ojcostwo (a to
jest mozliwe), to odkrecenie tego jest bardzo trudne, a po dluzszym czasie
wrecz niemozliwe.

Pozdrawiam
MK

Data: 2014-10-22 09:11:31
Autor: Andrzej Lawa
W dniu 22.10.2014 09:08, Marcin Kiciński pisze:

Ale masz jakies wsparcie?

Przyklady z zycia. Takie sytuacje się zdarzaja, oczywiscie nie w tak absurdalny

Sygnaturki poproszę.

[...]

No to pisz, że chodzi o stron olewaj±c± wezwania s±du.

Data: 2014-10-22 12:14:34
Autor: Robert Tomasik
Pozew do sadu o alimenty dla chlopaka ktory zostawil mnie dowiadujac sie o ciazy
Użytkownik "Marcin Kiciński" <mmkicinski@gmail.com> napisał w wiadomo¶ci news:cd9b5de2-da3c-4613-b0a6-dcdf53d80d0bgooglegroups.com...

Nawet po negatywnym wyniku badania DNA?

Data: 2014-10-22 12:19:48
Autor: Andrzej Lawa
W dniu 22.10.2014 12:14, Robert Tomasik pisze:

[...]

Może ewentualnie chodzi o to, że po "przyklepaniu" ojcostwa z powodu zaniedbania sprawy przez pozwanego, matka może utrudniać wykonanie tego badania.

Data: 2014-10-21 20:49:43
Autor: Maciek
W dniu 2014-10-21 o 15:45, Marcin Kiciński pisze:
[...]
Dziwię się, że tak mało alimentów płaci Kulczyk, Czarnecki, Solorz, czy
nawet zwykły Tusk - przecież to takie proste: wystarczy wskazać :->

Maciek

Data: 2014-10-21 10:04:17
Autor: szerszen
Pozew do sadu o alimenty dla chlopaka ktory zostawil mnie dowiadujac sie o ciazy
On Mon, 20 Oct 2014 22:51:03 +0200
"Robert Tomasik" <robert.tomasik@gazeta.pl> wrote:

Mozna zrobić badania DNA, ale zdaje się,
że dopiero po urodzeniu dziecka.

Można też zrobić badania w ci±ży, nie wiem tylko od którego tygodnia. --
pozdrawiam
szerszen

Data: 2014-10-21 15:10:07
Autor: Robert Tomasik
Pozew do sadu o alimenty dla chlopaka ktory zostawil mnie dowiadujac sie o ciazy
Użytkownik "szerszen" <szerszen@tlen.pl> napisał w wiadomo¶ci news:20141021100417.1fd7ef182e18b303de84829ftlen.pl...

Mozna zrobić badania DNA, ale zdaje się,
> że dopiero po urodzeniu dziecka.
Można też zrobić badania w ci±ży, nie wiem tylko od którego tygodnia.

Skoro tak, to trzebaby po prostu to jako dowód w sprawie przedstawić i tyle.

Data: 2014-10-23 00:55:12
Autor: Smok Eustachy
> [...]

Można też zrobić badania w ci±ży, nie wiem tylko od którego tygodnia.

Skoro tak, to trzebaby po prostu to jako dowód w sprawie przedstawić i

S± ważne tylko takie zarz±dzone przez s±d?

Data: 2014-10-23 16:20:34
Autor: Gotfryd Smolik news
On Thu, 23 Oct 2014, Smok Eustachy wrote:

Skoro tak, to trzebaby po prostu to jako dowód w sprawie przedstawić
i tyle.

S± ważne tylko takie zarz±dzone przez s±d?

  Jak mniemam, idzie o to że taki "dowód strony" jest bliski
implikacji dokonania "badania sprawdzaj±cego" przez s±d
(jako uzasadnionego).
  Tyle że kosztów raczej nikt nie zwróci.

pzdr, Gotfryd

Data: 2014-10-25 07:24:49
Autor: witek
sara wrote:
Dzieki widze ze jest tu na forum jeszcze ktos normalny co potrafi napisac

Ta grupa juz od co najmniej 10 lat nie jest normalna.
Przegrzeb internet pod hasłem alimenty i znajdziesz wszystko.

potem weĽ jakiego¶ prawnika, za parę stów cię o¶wieci i złoży wniosek do s±du.
Będziesz mogła liczyć, że za 70 lat co¶ od jego spadkobierców dostaniesz.

Data: 2014-10-20 19:58:05
Autor: Liwiusz
W dniu 2014-10-20 19:46, Robert Tomasik pisze:
[...]

Tylko niech za duĹĽo nie pisze. Z prawnego punktu widzenia nieistotne
jest jak nogi rozkładała do rżnięcia.

--
Liwiusz

Data: 2014-10-20 11:18:07
Autor: sara
W dniu poniedziałek, 20 paĽdziernika 2014 19:58:05 UTC+2 użytkownik Liwiusz napisał:
> [...]

> pieniazki,a podejrzewam, ze w opisanym wypadku on dobrowolnie nie zaplaci.

Tylko niech za dużo nie pisze. Z prawnego punktu widzenia nieistotne

jest jak nogi rozkładała do rżnięcia.

-- Liwiusz
nie pisalam kretynie o tym jak rozkladam nogi do "rzniecia" to raz bo chyba ominales cos w zdaniu, a dwa jak jestem z kims to tylko z milosci I nie rzne sie z ta osoba tylko kocham a to dla mnie roznica, no ale ty pewnie rzniesz same damy z domu publicznego to juz slowko zostalo w nawyku

Data: 2014-10-20 22:38:28
Autor: P.B.
Dnia Mon, 20 Oct 2014 11:18:07 -0700 (PDT), sara napisał(a):

Liwiusz
nie pisalam kretynie o tym jak rozkladam nogi do "rzniecia"

Mały cytacik?

"I dodam ze po stosunku on sam podnosil mi nogi do gory bo wyczytal ze tak
szybciej mozna zajsc w ciaze..."

--
Pozdrawiam,
Przemek

Data: 2014-10-20 23:02:41
Autor: Maciek
W dniu 2014-10-20 o 22:38, P.B. pisze:
[...]
Czytaj uważnie! Powyższy cytat dotyczy sytuacji po rżnięciu :->

Maciek

Data: 2014-10-20 23:37:16
Autor: P.B.
Dnia Mon, 20 Oct 2014 23:02:41 +0200, Maciek napisał(a):

"I dodam ze po stosunku on sam podnosil mi nogi do gory bo wyczytal ze tak
szybciej mozna zajsc w ciaze..."
Czytaj uważnie! Powyższy cytat dotyczy sytuacji po rżnięciu :->

Ja w sumie prosty facet jestem: takie niuanse to poza obszarem mojej
percepcji :) Ale przyjmuję na wiarę, że masz rację.

--
Pozdrawiam,
Przemek

Data: 2014-10-20 22:54:32
Autor: Robert Tomasik
Pozew do sadu o alimenty dla chlopaka ktory zostawil mnie dowiadujac sie o ciazy
Użytkownik "sara" <klusia2010.mo@googlemail.com> napisał w wiadomo¶ci news:bdbe97bc-d169-4803-9d38-e5399d192544googlegroups.com...

[...]

WeĽ poprawkę na stres autorki. S±dzę, że chciała wykazać, że nie była to przypadkowa wpadka, a celowe działanie. Fakt, ze zamiast opisywać nam to technicznie wystarczyłoby, jakby to podkre¶liła i tyle. Technika ma tu drugorzędne znaczenie.

Data: 2014-10-20 23:50:58
Autor: m
W dniu 20.10.2014 22:54, Robert Tomasik pisze:
[...]

Ty to Robercie taki zawsze rozczulaj±co dobrodusznie naiwny :)

A to przecież najzwyklejsze trollowanie.

p. m.

Data: 2014-10-21 05:13:06
Autor: sara
[...]

czy Ty uwazasz ze to o co pytam to trollowanie?
Nie mam 15 lat by bawic sie w jakies glupoty na forum I czytac pozniej jakies brednie coniektorych ludzi tutaj
Zaczynajac temat mialam nadzieje ze ktos normalny I powazny sie wypowie w tej sprawie bo ja sama nie wiem jak to sie wszystko odbywa tymbardziej w polsce bo po skonczeniu szkoly wyjechalam do Anglii I tam mieszkalam 9 lat wiec prawo polskie jest mi obce
wrocilam tutaj dla osoby ktora uwarzalam ze mnie kocha I zaslepiona miloscia chcialam tego dziecka wiec teksty typu trzeba bylo myslec wczesniej coniektorzy moga sobie zachowac dla siebie bo ciekawa jestem czy wy tak wszystko robicie przemyslanie I czy ktokolwiek z was doswiadczyl czegos takiego jak milosc
To ze napisalam na poczatku co moj byly narzeczony robil po ty bym zaszla w ciaze bylo tylko po to by przedstawic iz nie byla to wpadka z pierwszym lepszym kolesiem tylko zamierzony cel z jego strony na ktory ja sie zgodzilam wierzac ze mnie kocha...
Ale juz sobie daruje to forum bo widze ze tu tylko banda dzieci ktorzy maja radoche z wysmiewania sie z kogos nie znajac wogole osoby a takze dogryzania jak tylko sie da, widze ludzie nie macie swojego zycia tylko zyjecie hejtowaniem na forach I z tego co widze macie z tego niezmierna przyjemnosc
Co do czyjejs wypowiedzi ze ja zadam odpowiedzi to sprostuje ze poprosilam o pomoc I z gory podziekowalam za odpowiedz Kilku normalnym osobom dzieki za odpowiedzi a reszcie dzieciuchow zycze jak najlepiej I przede wszystkim tego by spotkalo ich w zyciu cos pieknego ze nie beda musieli siedziec przed monitorem I wyszukiwac sobie tematow na forum by miec jakas rozrywke z dogryzania ludziom pozdrawiam serdecznie ;)

Data: 2014-10-21 14:25:31
Autor: Andrzej Lawa
W dniu 21.10.2014 14:13, sara pisze:

A to przecież najzwyklejsze trollowanie.

p. m.

czy Ty uwazasz ze to o co pytam to trollowanie?
Nie mam 15 lat by bawic sie w jakies glupoty na

trzebabylomyslecwczesniejapozatymjakchceszpomocytowypadalobymiecchocodrobinekulturypiszacpoludzkuaniejakjakispolmozg

Data: 2014-10-21 05:50:46
Autor: sara
Pozew do sadu o alimenty dla chlopaka ktory zostawil mnie dowiadujac sie o ciazy
trzebabylomyslecwczesniejapozatymjakchceszpomocytowypadalobymiecchocodrobinekulturypiszacpoludzkuaniejakjakispolmozg

forum o polonistyce to chyba gdzie indziej znajdziesz
I z tego co widze to spacji uzywam wiec polmozga szukaj w rodzinie

Data: 2014-10-21 15:10:14
Autor: Krzysztof Jodłowski
Pozew do sadu o alimenty dla chlopaka ktory zostawil mnie dowiadujac sie o ciazy
I z tego co widze to spacji uzywam

Całe forum jest wdzięczne... Za wzrok również...

Data: 2014-10-21 14:46:24
Autor: Liwiusz

A to przecieĹĽ najzwyklejsze trollowanie.

albolawa.

--
Liwiusz

Data: 2014-11-30 01:05:38
Autor: Jankol
Pozew do sadu o alimenty

Użytkownik "sara" <klusia2010.mo@googlemail.com> napisał w wiadomo¶ci news:5a796f15-235e-414b-b002-ca751e0f6fc5googlegroups.com...

A to przecież najzwyklejsze trollowanie.

p. m.
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
Sara : czy Ty uwazasz ze to o co pytam to trollowanie?
-- ciach --
Ale juz sobie daruje to forum bo widze ze tu tylko banda dzieci ktorzy maja radoche z wysmiewania sie z kogos
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
Miej na uwadze to, że w internecie jest do¶ć dużo debili, dewiantów, wtórnych analfabetów, itd. itp.

Data: 2014-10-21 06:57:45
Autor: Robert Tomasik
Pozew do sadu o alimenty dla chlopaka ktory zostawil mnie dowiadujac sie o ciazy
Użytkownik "m" <mvoicem@gmail.com> napisał w wiadomo¶ci news:544583c2$0$16436$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Brałem i to pod uwagę, tym nie mniej, jak nawet, to jaki sens kopania się z autork± / autorem? Dostał merytoryczn± odpowiedĽ i tyle.

Data: 2014-10-21 08:56:34
Autor: Maciek
[...]
Usenet umiera, a gdyby miały w nim kr±żyć jedynie merytoryczne pytania i
odpowiedzi, to nie byłoby go już od dawna ;-)

Maciek

Data: 2014-10-21 15:09:05
Autor: Robert Tomasik
Pozew do sadu o alimenty dla chlopaka ktory zostawil mnie dowiadujac sie o ciazy
Użytkownik "Maciek" <maciek@nospam.pl> napisał w wiadomo¶ci news:m25032$uj3$1node1.news.atman.pl...
[...]

Umiera, bo wła¶nie nowi się zrażaj± widz±c kretyńskie komentarze.

Data: 2014-10-21 20:26:13
Autor: Maciek
[...]
Umiera, bo trzeba czytać, czy nie daj boże pisać, a nie ogl±dać obrazki.

Maciek

Data: 2014-10-20 19:58:48
Autor: Krzysztof Jodłowski
Pozew do sadu o alimenty dla chlopaka ktory zostawil mnie dowiadujac sie o ciazy
Zacznij od stosowania znaków interpunkcyjnych i innych atrakcji, które spowoduj±, że jakikolwiek urz±d przeczyta póĽniej twoje pismo a nie wyrzuci od razu do ¶mieci. Nawet tutaj jest to ciężkostrawne...

Krzysztof

Data: 2014-10-20 11:20:07
Autor: sara
Pozew do sadu o alimenty dla chlopaka ktory zostawil mnie dowiadujac sie o ciazy
W dniu poniedziałek, 20 paĽdziernika 2014 19:58:48 UTC+2 użytkownik Krzysztof Jodłowski napisał:
Zacznij od stosowania znak�w interpunkcyjnych i innych atrakcji, kt�re spowoduj�, �e jakikolwiek urz�d przeczyta p�niej twoje pismo a nie wyrzuci od razu do �mieci. Nawet tutaj jest to ci�kostrawne...

-- pozdrawiam

Krzysztof

tutaj jeszcze nie pisze pisma do sadu wiec nie martwie sie tym jak pisze a to ze nie uzywam polskich znakow to tylko dlatego ze mam laptopa z anglii bo wlasnie tam mieszkalam wiec odbij

Data: 2014-10-20 20:36:30
Autor: Krzysztof Jodłowski
[...]

Nie czepiam się ogonków, tylko przecinków, kropek i rozpoczynania zdania wielk± liter±. Te s± w każdej wersji językowej.
Odbijam. Cokolwiek to znaczy...

Data: 2014-10-20 11:35:26
Autor: sara
W dniu poniedziałek, 20 paĽdziernika 2014 20:36:30 UTC+2 użytkownik Krzysztof Jodłowski napisał:
> [...]

Nie czepiam się ogonków, tylko przecinków, kropek i rozpoczynania zdania wielk± liter±. Te s± w każdej wersji językowej.

odbij w tym przypadku znaczy bys sie nie wypowiadal skoro nie udzielasz odpowiedzi ktora zadalam w danym temacie
a jezeli razi cie brak przecinkow I wielkich liter to po co wogole czytasz moj temat
no I uwierz mi jak bede pisac do sadu to napewno nie tak jak tutaj na forum
no ale dziekuje serdecznie za uswiadomienie mnie bo mam 28 lat I bym napewno tego nie wiedziala
pozdrawiam pana poloniste

Data: 2014-10-20 21:57:46
Autor: Hans Kloß

"sara" <klusia2010.mo@googlemail.com> schrieb im Newsbeitrag news:1b0e82c0-4a5f-43f1-902e-765e6c198586googlegroups.com...
> [...]

no ale dziekuje serdecznie za uswiadomienie mnie bo mam 28 lat I bym napewno tego nie wiedziala

Nie tak jak tutaj na forum? To znaczy pytasz się debili i degeneratów? No bo tak nas tu wszystkich traktujesz. Głupia wymówka o laptopie z Angli? Ja piszę z niemieckiego laptopa, widzisz polskie litery? A angielsk± klawiaturę też już widziałem i o dziwo posiada kropki, przecinki i duże litery. Szanuj ludzi, przynajmniej tych od których ż±dasz pomocy. Bo ty ż±dasz, nie prosisz....

Data: 2014-10-22 00:50:04
Autor: Sonn
W dniu 2014-10-20 20:35, sara pisze:
[...]

A my pozdrawiamy leniw± analfabetkę, która w szkołę rzucała kamieniami i której sposób pisania odzwierciedla szacunek do innych (czyt. zero kultury)

--
Sonn

Data: 2014-10-22 01:09:04
Autor: m
W dniu 22.10.2014 00:50, Sonn pisze:

odbij w tym przypadku znaczy bys sie nie wypowiadal skoro nie udzielasz odpowiedzi ktora zadalam w danym temacie
a jezeli razi cie brak przecinkow I wielkich liter to po co wogole czytasz moj temat

Jeżeli razi Cię to że jego razi, po co w ogóle czytasz jego odpowiedzi?

Sorry, ale przychodzisz i ani cze¶ć ani sp...laj tylko rozstawiasz ludzi po k±tach że nie tak odpowiadaj± na zadane przez Ciebie pytanie. Jak umiesz lepiej, to sobie sama odpowiedz. Albo sam, bo co¶ mi nadal trollem pachnie.

p. m.

Data: 2014-10-22 08:37:30
Autor: Gerard
Pozew do sadu o alimenty dla chlopaka ktory zostawil mnie dowiadujac sie o ciazy [OT]
W dniu 2014-10-22 o 01:09, m pisze:
Sorry, ale przychodzisz i ani cześć ani sp...laj tylko rozstawiasz ludzi
po kÄ…tach ĹĽe nie tak odpowiadajÄ… na zadane przez Ciebie pytanie.

W kwestii formalnej, to wróć do pierwszego postu w wątku - zobaczysz ładne przywitanie się i uprzejmie zadane pytanie z gorącą prośbą o odpowiedź. Kilka niefortunnych sformułowań sprowokowało falę niewybrednych "odpowiedzi" i w zasadzie tylko Robert odpowiedział na poziomie, za co mu cześć i chwała.

Albo sam, bo coĹ› mi nadal trollem pachnie.

Może to i troll, ale może nie. Poruszony przez nią problem jest życiowy i realny dla wielu osób. Co do formy zadania pytania - naprawdę uważacie, że wszyscy mają takie samo wykształcenie, doświadczenie i obycie w życiu, jak Wy? (zwracam się do osób od "niewybrednych odpowiedzi"). Bo wygląda na to, że jeśli jakaś osoba wykaże się mniejszą od Was wiedzą o życiu, to od razu jest wg Was trollem.
I w całym tym wątku i oskarżeniach o trolling najbardziej zastanawia, że ci uważający się za mądrzejszych i lepiej wykształconych ludzi zamiast odpowiedzieć krótko i zwięźle na zadane pytanie, to właśnie trollują... Przykre i zniechęcające do zadawania pytań na grupie.

Data: 2014-10-22 11:32:31
Autor: m
W dniu 22.10.2014 08:37, Gerard pisze:
[...]

Ĺ‚adne przywitanie siÄ™

Ok, wycofuję się - przywitanie było.

 i uprzejmie zadane pytanie z gorÄ…cÄ… proĹ›bÄ… o
odpowiedź. Kilka niefortunnych sformułowań

ProwokujÄ…co niefortunnych.

sprowokowało falę
niewybrednych "odpowiedzi" i w zasadzie tylko Robert odpowiedział na
poziomie, za co mu cześć i chwała.

Pierwsza odpowiedź była całkiem wybredna, zaś odpowiedź na tą odpowiedź to już było rozstawianie po kątach - i tak zostało do końca wątku.

Albo sam, bo coĹ› mi nadal trollem pachnie.

MoĹĽe to i troll, ale moĹĽe nie. Poruszony przez niÄ… problem jest ĹĽyciowy
i realny dla wielu osĂłb. Co do formy zadania pytania - naprawdÄ™
uważacie, że wszyscy mają takie samo wykształcenie, doświadczenie i
obycie w ĹĽyciu, jak Wy? (zwracam siÄ™ do osĂłb od "niewybrednych
odpowiedzi"). Bo wygląda na to, że jeśli jakaś osoba wykaże się mniejszą
od Was wiedzÄ… o ĹĽyciu, to od razu jest wg Was trollem.

Ja tutaj nie widzę niewykształcenia i nieobycia. Zauważ że nie ma błedów ortograficznych, a te w przypadkach niewykształcenia i nieobycia zazwyczaj idą w parze z błedami stylistycznymi i błedami formatowania wiadomości.

Więc albo troll, albo ktoś kto ma w dupie (zbieżność niezamierzona). Tak czy inaczej - nie zachęca do skupienia się na meritum zaś ciągnie do komentowania formy.

[...]

No nie wiem. Jak zajrzę na takie pl.comp.lang.php (ostatnio zaglądałem pół roku temu) to tam właśnie mamy sytuację kiedy ludzie dostają serio odpowiedzi na najbardziej bzdurne pytania, napisane w najbardziej nieczytelnej formie. To dopiero jest smutne i zniechęcające.

p. m.

Data: 2014-10-22 07:35:24
Autor: sara
Pozew do sadu o alimenty dla chlopaka ktory zostawil mnie dowiadujac sie o ciazy [OT]

Ja tutaj nie widzę niewykształcenia i nieobycia. Zauważ że nie ma błedów ortograficznych, a te w przypadkach niewykształcenia i nieobycia zazwyczaj id± w parze z błedami stylistycznymi i błedami formatowania wiadomo¶ci.

Więc albo troll, albo kto¶ kto ma w dupie (zbieżno¶ć niezamierzona). Tak czy inaczej - nie zachęca do skupienia się na meritum za¶ ci±gnie do komentowania formy.

Na podstawie tego ze nie dawalam przecinkow ani kropek w tym co napisalam oznacza ze trolluje badz nie mam szacunku do ludzi?
I napisales wyzej ze nie widzisz tutaj niewyksztalcenia I nieobycia a zacytuje teraz komentarz pana Sonn:

A my pozdrawiamy leniw± analfabetkę, która w szkołę rzucała kamieniami i
której sposób pisania odzwierciedla szacunek do innych (czyt. zero kultury)

czy to wedlug Ciebie jest kultura I szacunek? albo ktos tam wczesniej napisal ze sie "rznelam" czy to jest szacunek wobec Ciebie?
Jestem przyzwyczajona do pisania bez przecinkow I innych znakow interpunkcyjnych bo jak juz wczesniej wspominalam mieszkalam 9 lat w Anglii I tam nie bylo mi to potrzebne I wcale nie oznaczalo to braku szacunku do ludzi!
Co do nieobycia to nie interesowaly mnie takie sprawy I nigdy nic wczesniej w Polsce nie zalatwialam bo jak juz wczesniej wspominalam wyjechalam z Polski konczac szkole I nie wiem co I jak sie tutaj odbywa a tymbardziej nie wiem jakie sa formalnosci zwiazane sprawami w sadzie co do tematu na jaki chcialam uzyskac odpowiedz

Na forum napisalam pierwszy raz bo nigdy wczesniej mi to nie bylo potrzebne I to byl rowniez ostatni raz kiedy m uzyskac pomoc w internecine bo widze ze odpowiedzi sie nie uzyskuje tylko jedyne co sie czyta to chamskie komentarze od osob ktore same trolluja a posadzaja o to mnie autora tematu...

Co do narzucania czy nakazywania komus by udzielil odpowiedzi to tez jestes w bledzie bo napisalam zeby sie ktos nie udzielal skoro sie nie wypowiada na dany temat tylko "trolluje" a gdybym chciala wymusic odpowiedz napisalabym: pisz odpowiedz na to pytanie a nie zmieniasz temat na inny!!
No ale tego nie zrobilam I nie mam zamiaru a to ze dalej nie uzywam tych przecinkow o ktore tak sie coniektorzy domagaja to tylko dlatego ze nie bede robic tego co NARZUCAJA mi osoby trollujace a nie osoby ktore na powaznie wziely moj temat bo nie jest on wyssany z palca tylko niestety naprawde mi sie to przydarzylo!

I tym nielicznym osobom ktorzy wypowiedzieli sie normalnie z gory dziekuje za zrozumienie I szacunek
A reszcie przekazuje ze nie musicie sie c ze swoimi chamskimi komentarzami bo wycofuje ten temat I wiecej nie bede tu nawet zagladac I czytac tych bzdur bo widze dla wiekszoci cierpienie ludzkie to wielki ubaw bo chyba nikt z was nie wie jak sie czuje samotna kobieta w ciazy ktora zostawila osoba ktora kochalo sie ponad zycie w chwili gdy sie tej osoby najbardziej potrzebuje by byla blisko

Wiec miejcie sobie ubaw dalej I myslcie ze to ja trolluje I bawcie sie dalej sami bo ja z tej konwersacji sie wycofuje

Data: 2014-10-20 19:59:12
Autor: Liwiusz
Pozew do sadu o alimenty dla chlopaka ktory zostawil mnie dowiadujac sie o ciazy
W dniu 2014-10-20 19:58, Krzysztof Jodłowski pisze:
Zacznij od stosowania znakĂłw interpunkcyjnych i innych atrakcji, ktĂłre
spowodują, że jakikolwiek urząd przeczyta później twoje pismo a nie
wyrzuci od razu do śmieci.

Dobry ĹĽart ;)

--
Liwiusz

Data: 2014-10-21 08:58:46
Autor: Maciek
W dniu 2014-10-20 o 19:58, Krzysztof Jodłowski pisze:
Zacznij od stosowania znaków interpunkcyjnych i innych atrakcji, które spowoduj±, że jakikolwiek urz±d przeczyta póĽniej twoje pismo a nie wyrzuci od razu do ¶mieci. Nawet tutaj jest to ciężkostrawne...
Ty chyba nie czytałe¶ żadnego pisma otrzymanego z baczno¶ć! Sondu ;-)

Maciek

Data: 2014-10-23 08:46:58
Autor: JD
[...]

Poproś o pomoc księdza z parafii, do której należysz.
Księża w Polsce mogą najwięcej.

JD

Data: 2014-10-23 11:36:26
Autor: Maciek
W dniu 2014-10-23 o 08:46, JD pisze:
Poproś o pomoc księdza z parafii, do której należysz.
Księża w Polsce mogą najwięcej.
Gdyby był cień szansy, że to jego, to by chociaż skrobankę załatwił, ale
tak to czarno widzÄ™ :->

Maciek

Data: 2014-10-23 07:53:03
Autor: SARA
Pozew do sadu o alimenty dla chlopaka ktory zostawil mnie dowiadujac sie o ciazy

Gdyby był cień szansy, że to jego, to by chociaż skrobankę załatwił, ale
tak to czarno widzę :->

-- Pozdrawiam
Maciek

TOBIE TO CHYBA MOZG WYSKROBALI...

Pozew do sadu o alimenty dla chlopaka ktory zostawil mnie dowiadujac sie o ciazy