Pozew do sadu o alimenty dla chlopaka ktory zostawil mnie dowiadujac sie o ciazy

Data: 2014-10-20 17:57:48
Autor: Maciek
Pozew do sadu o alimenty dla chlopaka ktory zostawil mnie dowiadujac sie o ciazy
W dniu 2014-10-20 o 16:33, Sara pisze:
co moge zrobic w takiej sytuacji I kiedy czy juz teraz moge cos dzialac czy musze czekac do narodzin dziecka?
bardzo prosze o odpowiedz I z gory dziekuje
Teraz to proponuję jak najczęściej trzymać nogi w dół. Być może zadziała
teoria Darwina.

Maciek

Data: 2014-10-20 10:38:58
Autor: klusia2010.mo
W dniu poniedziałek, 20 października 2014 17:57:48 UTC+2 użytkownik Maciek napisał:
> [...]

> bardzo prosze o odpowiedz I z gory dziekuje

Teraz to proponuję jak najczęściej trzymać nogi w dół. Być może zadziała

-- Pozdrawiam

Maciek

sie nie udzielaj jak masz glupio pisac czlowieku bo pytalam tutaj o formalnosci prawne a nie glupie docinki I nie spalam z pierwszym lepszym typem spotkanym na dyskotece tylko z chlopakiem ktory mi sie oswiadczyl I bylam z nim dwa lata wiec sie nie wypowiadaj jezeli to z prawem nie ma nic wspolnego....

Data: 2014-10-20 20:38:57
Autor: Maciek
W dniu 2014-10-20 o 19:38, klusia2010.mo@googlemail.com pisze:
[...]
No nie poleci - słabe to po prostu jest. Żadnej finezji teraz w tych
gimnazjach nie uczą.

Maciek

Pozew do sadu o alimenty dla chlopaka ktory zostawil mnie dowiadujac sie o ciazy