Pozew do sadu o alimenty dla chlopaka ktory zostawil mnie dowiadujac sie o ciazy

Data: 2014-10-20 18:22:58
Autor: tmk__
Pozew do sadu o alimenty dla chlopaka ktory zostawil mnie dowiadujac sie o ciazy
W dniu 2014-10-20 16:33, Sara pisze:
  I on zawsze mowil ze dziecko by duzo zmienilo I twierdzil ze pragnie dziecka wiec ja z nadzieja ze dziecko wszystko zmieni zgodzilam sie na nie I zawsze gdy mialam jajeczkowanie kochalismy sie bez zabezpieczenia I dodam ze po stosunku on sam podnosil mi nogi do gory bo wyczytal ze tak szybciej mozna zajsc w ciaze...
no I stalo sie jestem w 9 tygodniu ciazy a on zerwal kontakt zmienil numer I nie chce mnie znac

zgodnie z obietnicą, dziecko dużo zmieniło.
Gdzie problem?

Data: 2014-10-20 10:45:04
Autor: sara
W dniu poniedziałek, 20 października 2014 18:22:58 UTC+2 użytkownik tmk__ napisał:
> [...]

> no I stalo sie jestem w 9 tygodniu ciazy a on zerwal kontakt zmienil numer I nie chce mnie znac

zgodnie z obietnicą, dziecko dużo zmieniło.

widze wy wszyscy faceci nie myslicie glowa I nie warto wierzyc w jakiekolwiek zapewnienia I obietnice

Data: 2014-10-21 11:23:42
Autor: Marek

Użytkownik "sara" <klusia2010.mo@googlemail.com> napisał w wiadomości news:ceb72bef-a40f-4f2b-a8c8-a54e996568c7googlegroups.com...
> [...]

Gdzie problem?

widze wy wszyscy faceci nie myslicie glowa I nie warto wierzyc w jakiekolwiek zapewnienia I obietnice

Trzeba było myśleć zawczasu jak właściwie postępować, czyli najpierw się hajtnąć (przynajmniej cywilny),
to już by inaczej sytuacja wyglądała, a nogi do góry to dopiero później.

--
Pzdr.
Marek

Pozew do sadu o alimenty dla chlopaka ktory zostawil mnie dowiadujac sie o ciazy