Pozew do sadu o alimenty dla chlopaka ktory zostawil mnie dowiadujac sie o ciazy

Data: 2014-10-20 19:58:48
Autor: Krzysztof Jod³owski
Pozew do sadu o alimenty dla chlopaka ktory zostawil mnie dowiadujac sie o ciazy
Zacznij od stosowania znaków interpunkcyjnych i innych atrakcji, które spowoduj±, ¿e jakikolwiek urz±d przeczyta pó¼niej twoje pismo a nie wyrzuci od razu do ¶mieci. Nawet tutaj jest to ciê¿kostrawne...

Krzysztof

Data: 2014-10-20 11:20:07
Autor: sara
Pozew do sadu o alimenty dla chlopaka ktory zostawil mnie dowiadujac sie o ciazy
W dniu poniedzia³ek, 20 pa¼dziernika 2014 19:58:48 UTC+2 u¿ytkownik Krzysztof Jod³owski napisa³:
Zacznij od stosowania znak�w interpunkcyjnych i innych atrakcji, kt�re spowoduj�, �e jakikolwiek urz�d przeczyta p�niej twoje pismo a nie wyrzuci od razu do �mieci. Nawet tutaj jest to ci�kostrawne...

-- pozdrawiam

Krzysztof

tutaj jeszcze nie pisze pisma do sadu wiec nie martwie sie tym jak pisze a to ze nie uzywam polskich znakow to tylko dlatego ze mam laptopa z anglii bo wlasnie tam mieszkalam wiec odbij

Data: 2014-10-20 20:36:30
Autor: Krzysztof Jod³owski
[...]

Nie czepiam siê ogonków, tylko przecinków, kropek i rozpoczynania zdania wielk± liter±. Te s± w ka¿dej wersji jêzykowej.
Odbijam. Cokolwiek to znaczy...

Data: 2014-10-20 11:35:26
Autor: sara
Pozew do sadu o alimenty dla chlopaka ktory zostawil mnie dowiadujac sie o ciazy
W dniu poniedzia³ek, 20 pa¼dziernika 2014 20:36:30 UTC+2 u¿ytkownik Krzysztof Jod³owski napisa³:
> [...]

Nie czepiam siê ogonków, tylko przecinków, kropek i rozpoczynania zdania wielk± liter±. Te s± w ka¿dej wersji jêzykowej.

odbij w tym przypadku znaczy bys sie nie wypowiadal skoro nie udzielasz odpowiedzi ktora zadalam w danym temacie
a jezeli razi cie brak przecinkow I wielkich liter to po co wogole czytasz moj temat
no I uwierz mi jak bede pisac do sadu to napewno nie tak jak tutaj na forum
no ale dziekuje serdecznie za uswiadomienie mnie bo mam 28 lat I bym napewno tego nie wiedziala
pozdrawiam pana poloniste

Data: 2014-10-20 21:57:46
Autor: Hans Kloß

"sara" <klusia2010.mo@googlemail.com> schrieb im Newsbeitrag news:1b0e82c0-4a5f-43f1-902e-765e6c198586googlegroups.com...
> [...]

no ale dziekuje serdecznie za uswiadomienie mnie bo mam 28 lat I bym napewno tego nie wiedziala

Nie tak jak tutaj na forum? To znaczy pytasz siê debili i degeneratów? No bo tak nas tu wszystkich traktujesz. G³upia wymówka o laptopie z Angli? Ja piszê z niemieckiego laptopa, widzisz polskie litery? A angielsk± klawiaturê te¿ ju¿ widzia³em i o dziwo posiada kropki, przecinki i du¿e litery. Szanuj ludzi, przynajmniej tych od których ¿±dasz pomocy. Bo ty ¿±dasz, nie prosisz....

Data: 2014-10-22 00:50:04
Autor: Sonn
W dniu 2014-10-20 20:35, sara pisze:
[...]

A my pozdrawiamy leniw± analfabetkê, która w szko³ê rzuca³a kamieniami i której sposób pisania odzwierciedla szacunek do innych (czyt. zero kultury)

--
Sonn

Data: 2014-10-22 01:09:04
Autor: m
W dniu 22.10.2014 00:50, Sonn pisze:

odbij w tym przypadku znaczy bys sie nie wypowiadal skoro nie udzielasz odpowiedzi ktora zadalam w danym temacie
a jezeli razi cie brak przecinkow I wielkich liter to po co wogole czytasz moj temat

Je¿eli razi Ciê to ¿e jego razi, po co w ogóle czytasz jego odpowiedzi?

Sorry, ale przychodzisz i ani cze¶æ ani sp...laj tylko rozstawiasz ludzi po k±tach ¿e nie tak odpowiadaj± na zadane przez Ciebie pytanie. Jak umiesz lepiej, to sobie sama odpowiedz. Albo sam, bo co¶ mi nadal trollem pachnie.

p. m.

Data: 2014-10-22 08:37:30
Autor: Gerard
Pozew do sadu o alimenty dla chlopaka ktory zostawil mnie dowiadujac sie o ciazy [OT]
W dniu 2014-10-22 o 01:09, m pisze:
Sorry, ale przychodzisz i ani cześć ani sp...laj tylko rozstawiasz ludzi
po kątach że nie tak odpowiadają na zadane przez Ciebie pytanie.

W kwestii formalnej, to wróć do pierwszego postu w wątku - zobaczysz ładne przywitanie się i uprzejmie zadane pytanie z gorącą prośbą o odpowiedź. Kilka niefortunnych sformułowań sprowokowało falę niewybrednych "odpowiedzi" i w zasadzie tylko Robert odpowiedział na poziomie, za co mu cześć i chwała.

Albo sam, bo coÅ› mi nadal trollem pachnie.

Może to i troll, ale może nie. Poruszony przez nią problem jest życiowy i realny dla wielu osób. Co do formy zadania pytania - naprawdę uważacie, że wszyscy mają takie samo wykształcenie, doświadczenie i obycie w życiu, jak Wy? (zwracam się do osób od "niewybrednych odpowiedzi"). Bo wygląda na to, że jeśli jakaś osoba wykaże się mniejszą od Was wiedzą o życiu, to od razu jest wg Was trollem.
I w całym tym wątku i oskarżeniach o trolling najbardziej zastanawia, że ci uważający się za mądrzejszych i lepiej wykształconych ludzi zamiast odpowiedzieć krótko i zwięźle na zadane pytanie, to właśnie trollują... Przykre i zniechęcające do zadawania pytań na grupie.

Data: 2014-10-22 11:32:31
Autor: m
W dniu 22.10.2014 08:37, Gerard pisze:
[...]

Å‚adne przywitanie siÄ™

Ok, wycofuję się - przywitanie było.

 i uprzejmie zadane pytanie z gorÄ…cÄ… proÅ›bÄ… o
odpowiedź. Kilka niefortunnych sformułowań

ProwokujÄ…co niefortunnych.

sprowokowało falę
niewybrednych "odpowiedzi" i w zasadzie tylko Robert odpowiedział na
poziomie, za co mu cześć i chwała.

Pierwsza odpowiedź była całkiem wybredna, zaś odpowiedź na tą odpowiedź to już było rozstawianie po kątach - i tak zostało do końca wątku.

[...]

Ja tutaj nie widzę niewykształcenia i nieobycia. Zauważ że nie ma błedów ortograficznych, a te w przypadkach niewykształcenia i nieobycia zazwyczaj idą w parze z błedami stylistycznymi i błedami formatowania wiadomości.

Więc albo troll, albo ktoś kto ma w dupie (zbieżność niezamierzona). Tak czy inaczej - nie zachęca do skupienia się na meritum zaś ciągnie do komentowania formy.

[...]

No nie wiem. Jak zajrzę na takie pl.comp.lang.php (ostatnio zaglądałem pół roku temu) to tam właśnie mamy sytuację kiedy ludzie dostają serio odpowiedzi na najbardziej bzdurne pytania, napisane w najbardziej nieczytelnej formie. To dopiero jest smutne i zniechęcające.

p. m.

Data: 2014-10-22 07:35:24
Autor: sara
Pozew do sadu o alimenty dla chlopaka ktory zostawil mnie dowiadujac sie o ciazy [OT]

Ja tutaj nie widzê niewykszta³cenia i nieobycia. Zauwa¿ ¿e nie ma b³edów ortograficznych, a te w przypadkach niewykszta³cenia i nieobycia zazwyczaj id± w parze z b³edami stylistycznymi i b³edami formatowania wiadomo¶ci.

Wiêc albo troll, albo kto¶ kto ma w dupie (zbie¿no¶æ niezamierzona). Tak czy inaczej - nie zachêca do skupienia siê na meritum za¶ ci±gnie do komentowania formy.

Na podstawie tego ze nie dawalam przecinkow ani kropek w tym co napisalam oznacza ze trolluje badz nie mam szacunku do ludzi?
I napisales wyzej ze nie widzisz tutaj niewyksztalcenia I nieobycia a zacytuje teraz komentarz pana Sonn:

A my pozdrawiamy leniw± analfabetkê, która w szko³ê rzuca³a kamieniami i
której sposób pisania odzwierciedla szacunek do innych (czyt. zero kultury)

czy to wedlug Ciebie jest kultura I szacunek? albo ktos tam wczesniej napisal ze sie "rznelam" czy to jest szacunek wobec Ciebie?
Jestem przyzwyczajona do pisania bez przecinkow I innych znakow interpunkcyjnych bo jak juz wczesniej wspominalam mieszkalam 9 lat w Anglii I tam nie bylo mi to potrzebne I wcale nie oznaczalo to braku szacunku do ludzi!
Co do nieobycia to nie interesowaly mnie takie sprawy I nigdy nic wczesniej w Polsce nie zalatwialam bo jak juz wczesniej wspominalam wyjechalam z Polski konczac szkole I nie wiem co I jak sie tutaj odbywa a tymbardziej nie wiem jakie sa formalnosci zwiazane sprawami w sadzie co do tematu na jaki chcialam uzyskac odpowiedz

Na forum napisalam pierwszy raz bo nigdy wczesniej mi to nie bylo potrzebne I to byl rowniez ostatni raz kiedy m uzyskac pomoc w internecine bo widze ze odpowiedzi sie nie uzyskuje tylko jedyne co sie czyta to chamskie komentarze od osob ktore same trolluja a posadzaja o to mnie autora tematu...

Co do narzucania czy nakazywania komus by udzielil odpowiedzi to tez jestes w bledzie bo napisalam zeby sie ktos nie udzielal skoro sie nie wypowiada na dany temat tylko "trolluje" a gdybym chciala wymusic odpowiedz napisalabym: pisz odpowiedz na to pytanie a nie zmieniasz temat na inny!!
No ale tego nie zrobilam I nie mam zamiaru a to ze dalej nie uzywam tych przecinkow o ktore tak sie coniektorzy domagaja to tylko dlatego ze nie bede robic tego co NARZUCAJA mi osoby trollujace a nie osoby ktore na powaznie wziely moj temat bo nie jest on wyssany z palca tylko niestety naprawde mi sie to przydarzylo!

I tym nielicznym osobom ktorzy wypowiedzieli sie normalnie z gory dziekuje za zrozumienie I szacunek
A reszcie przekazuje ze nie musicie sie c ze swoimi chamskimi komentarzami bo wycofuje ten temat I wiecej nie bede tu nawet zagladac I czytac tych bzdur bo widze dla wiekszoci cierpienie ludzkie to wielki ubaw bo chyba nikt z was nie wie jak sie czuje samotna kobieta w ciazy ktora zostawila osoba ktora kochalo sie ponad zycie w chwili gdy sie tej osoby najbardziej potrzebuje by byla blisko

Wiec miejcie sobie ubaw dalej I myslcie ze to ja trolluje I bawcie sie dalej sami bo ja z tej konwersacji sie wycofuje

Data: 2014-10-20 19:59:12
Autor: Liwiusz
W dniu 2014-10-20 19:58, Krzysztof Jodłowski pisze:
Zacznij od stosowania znaków interpunkcyjnych i innych atrakcji, które
spowodują, że jakikolwiek urząd przeczyta później twoje pismo a nie
wyrzuci od razu do śmieci.

Dobry żart ;)

--
Liwiusz

Data: 2014-10-21 08:58:46
Autor: Maciek
W dniu 2014-10-20 o 19:58, Krzysztof Jod³owski pisze:
Zacznij od stosowania znaków interpunkcyjnych i innych atrakcji, które spowoduj±, ¿e jakikolwiek urz±d przeczyta pó¼niej twoje pismo a nie wyrzuci od razu do ¶mieci. Nawet tutaj jest to ciê¿kostrawne...
Ty chyba nie czyta³e¶ ¿adnego pisma otrzymanego z baczno¶æ! Sondu ;-)

Maciek

Pozew do sadu o alimenty dla chlopaka ktory zostawil mnie dowiadujac sie o ciazy