Pozew do sadu o alimenty dla chlopaka ktory zostawil mnie dowiadujac sie o ciazy

Data: 2014-10-20 19:46:52
Autor: Robert Tomasik
Pozew do sadu o alimenty dla chlopaka ktory zostawil mnie dowiadujac sie o ciazy
Uzytkownik "Sara" <klusia2010.mo@googlemail.com> napisal w wiadomosci news:c7d7a33a-4f28-4473-a646-7f8f15bc3ac8googlegroups.com...

Fajno to rozpisano pod adresem http://e-prawnik.pl/forum/domowy/prawo-rodzinne/alimenty-dla-przyszlej-matki.html, wiec nie ma sensu sie powtarzac. W Twoim wypadku kluczowym bedzie uprawdopodobnienie przed sadem, ze on jest ojcem dziecka. No i kwetia egzekwowalnosci tego roszczenia. Sam wyrok nie spowoduje, ze dostaniesz pieniazki,a podejrzewam, ze w opisanym wypadku on dobrowolnie nie zaplaci.

Data: 2014-10-20 11:26:14
Autor: sara
Pozew do sadu o alimenty dla chlopaka ktory zostawil mnie dowiadujac sie o ciazy
W dniu poniedziałek, 20 października 2014 19:46:52 UTC+2 użytkownik Robert Tomasik napisał:
Uzytkownik "Sara" napisal w wiadomosci news:c7d7a33a-4f28-4473-a646-7f8f15bc3ac8googlegroups.com...

[...]

Dzieki widze ze jest tu na forum jeszcze ktos normalny co potrafi napisac nie docinajac!
Co do ojcostwa to nie ma zadnych watpliwosci ze on jest ojcem bo bylam  z nim dwa lata I z nikim innym nie spalam, I mieszkalismy u moich rodzicow gdy zaszlam w ciaze wiec mam swiadkow na to ze mna mieszkal I ze zostawil mnie gdy sie dowiedzial o ciazy, juz tak nie chodzi o pieniadze jak udowodnienie mu ze to jego dziecko bo byl chorobliwie zazdrosny, najpierw mieszkalismy razem w anglii ale ze byl zazdrosny o mojego bylego partnera to poprosil mnie bym wracala z nim do polski, no a ja by mu udowodnic ze kocham tylko jego zostawialam prace dom w anglii I wrocilam tutaj dla niego no ale jak widac nie bylo warto, bo nawet bedac tutaj ze mna I mieszkajac u moich rodzicow twierdzi ze nie jest pewien czy to jego dziecko...

Data: 2014-10-20 20:50:42
Autor: Maciek
W dniu 2014-10-20 o 20:26, sara pisze:
Dzieki widze ze jest tu na forum jeszcze ktos normalny co potrafi
napisac nie docinajac!
Po to tu jesteśmy. No na tym forum. Żeby pomagać. Zwłaszcza w
prawidłowym trzymaniu nóg :->

[...]
To źle! Bywały przypadki zajścia w ciążę przy wycieraniu się tym samym
ręcznikiem, albo siadaniu na tym samym krześle, więc mieszkanie z kimś
jeszcze, poza samym chłopakiem, może budzić w sądzie poważne
wątpliwości. Ba! W historii notowany był przynajmniej jeden przypadek
niepokalanego poczęcia, więc proponuję przypomnieć sobie, czy nie miała
Pani przypadkiem objawienia - to może być zresztą skuteczna obrona Pani
narzeczonego.

[...]
Proponuję znaleźć w necie wzór pozwu i to wszystko dokładnie opisać. W
pozwie im więcej szczegółów tym lepiej. Ważne są drobiazgi:
częstotliwość stosunków, czas trwania, statystyki pozycji, jak wysoko
kazał podnosić nogi i pod jakim kątem w nomen omen stosunku do podłoża
itd, itp.

Maciek

Data: 2014-10-20 21:34:50
Autor: Shrek
On 2014-10-20 20:50, Maciek wrote:

[...]

Stary - naprawdę uważasz, że to śmieszne - laska głupia, czy nie - nie nam oceniać prosi o poradę i tyle. Ja na przykład się nie znam to się nie odzywam. Ty nie masz nic do powiedzenia, ale za to się produkujesz.

Shrek.

Data: 2014-10-20 21:40:27
Autor: Liwiusz
W dniu 2014-10-20 21:34, Shrek pisze:
On 2014-10-20 20:50, Maciek wrote:

[...]

To było wiadome od początku, że pl.soc.prawo ze stałym składem
pedofili-erotomanów-gawędziarzy-rozwodników-trolli to nie jest dobre
miejsce na zasięganie porad prawnych ;)

--
Liwiusz

Data: 2014-10-20 23:04:18
Autor: Maciek
W dniu 2014-10-20 o 21:40, Liwiusz pisze:
To było wiadome od początku, że pl.soc.prawo ze stałym składem
pedofili-erotomanów-gawędziarzy-rozwodników-trolli to nie jest dobre
miejsce na zasięganie porad prawnych ;)
Kwintesencja, więc pozwolę sobie już Shrekowi nie odpowiadać :->

Maciek

Data: 2014-10-25 07:30:49
Autor: witek
Liwiusz wrote:
To było wiadome od początku, że pl.soc.prawo ze stałym składem
pedofili-erotomanów-gawędziarzy-rozwodników-trolli to nie jest dobre
miejsce na zasięganie porad prawnych;)

podoba mi sie opis grupy.
Chyba poproszę o formalne wrzucenie go do opisu

pl.soc.prawo = grupa przeznaczona do komentowania postów wrzuconych przez niedoświadczonych userów łudzących się że na grupie mającej w nazwie prawo ktoś im pomoże, ze stałym składem pedofili-erotomanów-gawędziarzy-rozwodników-trolli

Data: 2014-10-20 22:51:03
Autor: Robert Tomasik
Użytkownik "sara" <klusia2010.mo@googlemail.com> napisał w wiadomości news:6d8a2e8d-d246-4f1c-aea8-f75a9bec4c29googlegroups.com...
W dniu poniedziałek, 20 października 2014 19:46:52 UTC+2 użytkownik Robert Tomasik napisał:
(...)
Co do ojcostwa to nie ma zadnych watpliwosci ze on jest ojcem bo bylam  z nim dwa lata I z nikim innym nie spalam,

To Ty nie masz wątpliwości. teraz pozostaje przekonać sąd.

I mieszkalismy u moich rodzicow gdy zaszlam w ciaze wiec mam swiadkow na to ze mna mieszkal

To jest jakiś tam argument.

[...]

Na to już nic nie poradzę. Nie wiem skąd jego niepewność wynika i na ile ma racjonalne podstawy. Mozna zrobić badania DNA, ale zdaje się, że dopiero po urodzeniu dziecka.

Data: 2014-10-21 06:45:29
Autor: Marcin Kiciński
W dniu poniedziałek, 20 października 2014 22:51:03 UTC+2 użytkownik Robert Tomasik napisał:

> Co do ojcostwa to nie ma zadnych watpliwosci ze on jest ojcem bo bylam  z > nim dwa lata I z nikim innym nie spalam,

To Ty nie masz wątpliwości. teraz pozostaje przekonać sąd.

Ale do czego ma przekonywac? Wskazuje faceta i mowi, ze to jest ojciec.
I to facet musi udowodnic, ze ojcem nie jest. I nie ma gwarancji, ze nawet gdy udowodni, to sad nie uzna, ze interes dziecka jest wazniejszy i alimenty
placic trzeba...

Pozdrawiam
MK

Data: 2014-10-21 08:00:03
Autor: sara
[...]

Jak on niby udowodni ze nie jest ojcem skoro od dwoch lat bylam tylko z nim a nie jestem slonica by chodzic w ciaze dwa lata by mogloby to byc dziecko kogo innego... I nigdy bym nie zglaszala sprawy do sadu gdybym sama nie byla pewna czyje nosze w sobie dziecko, no ale dziewczyna lekkich obyczajow nie jestem I wiem kto jest ojcem I mialam bym gdzies jego pomoc gdyby bylo mnie stac na wychowanie dziecka, ale to ona sam sciagna mnie do polski twierdzac ze mnie kocha I ze bedziemy razem a tutaj nie mam sowjego domu mieszkam u rodzicow a pracy teraz raczej nikt mi nie da wiedzac ze jestem w ciazy....

Data: 2014-10-21 20:00:21
Autor: Robert Tomasik
Pozew do sadu o alimenty dla chlopaka ktory zostawil mnie dowiadujac sie o ciazy
Uzytkownik "sara" <klusia2010.mo@googlemail.com> napisal w wiadomosci news:f84d890b-8269-43a4-b112-8016f758a410googlegroups.com...

Jak on niby udowodni ze nie jest ojcem

No to nie udowodni, ale ma takie prawo.

Data: 2014-10-21 20:53:55
Autor: Maciek
W dniu 2014-10-21 o 17:00, sara pisze:
Jak on niby udowodni ze nie jest ojcem skoro od dwoch lat bylam
tylko z nim a nie jestem slonica by chodzic w ciaze dwa lata by
mogloby to byc dziecko kogo innego...
Sposobów jest mnóstwo. Może np. zdjąć w sądzie spodnie i pokazać, że
jest kobietą i co mu zrobisz??

Maciek

Data: 2014-10-22 09:13:10
Autor: Andrzej Lawa
W dniu 21.10.2014 20:53, Maciek pisze:
[...]

1. znieważenie sądu
2. co z tego, że TERAZ jesteś kobietą? ;)

Ale interpretując niedosłownie to masz oczywiście rację.

--
Boga prawdopodobnie nie ma.
A teraz przestań się martwić

Data: 2014-10-21 16:02:10
Autor: Andrzej Lawa
W dniu 21.10.2014 15:45, Marcin Kiciński pisze:

To Ty nie masz wątpliwości. teraz pozostaje przekonać sąd.

Ale do czego ma przekonywac? Wskazuje faceta i mowi, ze to jest ojciec.

No w tym przypadku domniemanie niewinności nie działa... niezależnie ile kolejnych wskazań wykona kobieta ;-/

I to facet musi udowodnic, ze ojcem nie jest. I nie ma gwarancji, ze nawet
gdy udowodni, to sad nie uzna, ze interes dziecka jest wazniejszy i alimenty
placic trzeba...

Ale masz jakieś wsparcie?

Data: 2014-10-22 00:08:23
Autor: Marcin Kiciński
W dniu wtorek, 21 października 2014 16:02:10 UTC+2 użytkownik Andrzej Lawa napisał:

> I to facet musi udowodnic, ze ojcem nie jest. I nie ma gwarancji, ze nawet

> gdy udowodni, to sad nie uzna, ze interes dziecka jest wazniejszy i alimenty

> placic trzeba...

Ale masz jakies wsparcie?

Przyklady z zycia. Takie sytuacje się zdarzaja, oczywiscie nie w tak absurdalny
sposob, ze facet na rozprawie o ustalenie ojcostwa przedstawia niezbite dowody,
ze ojcem nie jest, a sad to olewa. Ale wystarczy, ze faceta nie ma, wyjechal i
nie stawil sie na rozprawie. I jak sad przyklepie wtedy jego ojcostwo (a to
jest mozliwe), to odkrecenie tego jest bardzo trudne, a po dluzszym czasie
wrecz niemozliwe.

Pozdrawiam
MK

Data: 2014-10-22 09:11:31
Autor: Andrzej Lawa
W dniu 22.10.2014 09:08, Marcin Kiciński pisze:

Ale masz jakies wsparcie?

Przyklady z zycia. Takie sytuacje się zdarzaja, oczywiscie nie w tak absurdalny

Sygnaturki poproszę.

[...]

No to pisz, że chodzi o stron olewającą wezwania sądu.

Data: 2014-10-22 12:14:34
Autor: Robert Tomasik
Użytkownik "Marcin Kiciński" <mmkicinski@gmail.com> napisał w wiadomości news:cd9b5de2-da3c-4613-b0a6-dcdf53d80d0bgooglegroups.com...

[...]

Nawet po negatywnym wyniku badania DNA?

Data: 2014-10-22 12:19:48
Autor: Andrzej Lawa
W dniu 22.10.2014 12:14, Robert Tomasik pisze:

[...]

Może ewentualnie chodzi o to, że po "przyklepaniu" ojcostwa z powodu zaniedbania sprawy przez pozwanego, matka może utrudniać wykonanie tego badania.

Data: 2014-10-21 20:49:43
Autor: Maciek
W dniu 2014-10-21 o 15:45, Marcin Kiciński pisze:
[...]
Dziwię się, że tak mało alimentów płaci Kulczyk, Czarnecki, Solorz, czy
nawet zwykły Tusk - przecież to takie proste: wystarczy wskazać :->

Maciek

Data: 2014-10-21 10:04:17
Autor: szerszen
Pozew do sadu o alimenty dla chlopaka ktory zostawil mnie dowiadujac sie o ciazy
On Mon, 20 Oct 2014 22:51:03 +0200
"Robert Tomasik" <robert.tomasik@gazeta.pl> wrote:

Mozna zrobić badania DNA, ale zdaje się,
że dopiero po urodzeniu dziecka.

Można też zrobić badania w ciąży, nie wiem tylko od którego tygodnia. --
pozdrawiam
szerszen

Data: 2014-10-21 15:10:07
Autor: Robert Tomasik
Użytkownik "szerszen" <szerszen@tlen.pl> napisał w wiadomości news:20141021100417.1fd7ef182e18b303de84829ftlen.pl...

Mozna zrobić badania DNA, ale zdaje się,
> że dopiero po urodzeniu dziecka.
Można też zrobić badania w ciąży, nie wiem tylko od którego tygodnia.

Skoro tak, to trzebaby po prostu to jako dowód w sprawie przedstawić i tyle.

Data: 2014-10-23 00:55:12
Autor: Smok Eustachy
> [...]

Można też zrobić badania w ciąży, nie wiem tylko od którego tygodnia.

Skoro tak, to trzebaby po prostu to jako dowód w sprawie przedstawić i

Są ważne tylko takie zarządzone przez sąd?

Data: 2014-10-23 16:20:34
Autor: Gotfryd Smolik news
On Thu, 23 Oct 2014, Smok Eustachy wrote:

Skoro tak, to trzebaby po prostu to jako dowód w sprawie przedstawić
i tyle.

Są ważne tylko takie zarządzone przez sąd?

  Jak mniemam, idzie o to że taki "dowód strony" jest bliski
implikacji dokonania "badania sprawdzającego" przez sąd
(jako uzasadnionego).
  Tyle że kosztów raczej nikt nie zwróci.

pzdr, Gotfryd

Data: 2014-10-25 07:24:49
Autor: witek
sara wrote:
Dzieki widze ze jest tu na forum jeszcze ktos normalny co potrafi napisac

Ta grupa juz od co najmniej 10 lat nie jest normalna.
Przegrzeb internet pod hasłem alimenty i znajdziesz wszystko.

potem weź jakiegoś prawnika, za parę stów cię oświeci i złoży wniosek do sądu.
Będziesz mogła liczyć, że za 70 lat coś od jego spadkobierców dostaniesz.

Data: 2014-10-20 19:58:05
Autor: Liwiusz
W dniu 2014-10-20 19:46, Robert Tomasik pisze:
[...]

Tylko niech za duĹźo nie pisze. Z prawnego punktu widzenia nieistotne
jest jak nogi rozkładała do rżnięcia.

--
Liwiusz

Data: 2014-10-20 11:18:07
Autor: sara
W dniu poniedziałek, 20 października 2014 19:58:05 UTC+2 użytkownik Liwiusz napisał:
> [...]

> pieniazki,a podejrzewam, ze w opisanym wypadku on dobrowolnie nie zaplaci.

Tylko niech za dużo nie pisze. Z prawnego punktu widzenia nieistotne

jest jak nogi rozkładała do rżnięcia.

-- Liwiusz
nie pisalam kretynie o tym jak rozkladam nogi do "rzniecia" to raz bo chyba ominales cos w zdaniu, a dwa jak jestem z kims to tylko z milosci I nie rzne sie z ta osoba tylko kocham a to dla mnie roznica, no ale ty pewnie rzniesz same damy z domu publicznego to juz slowko zostalo w nawyku

Data: 2014-10-20 22:38:28
Autor: P.B.
Dnia Mon, 20 Oct 2014 11:18:07 -0700 (PDT), sara napisał(a):

Liwiusz
nie pisalam kretynie o tym jak rozkladam nogi do "rzniecia"

Mały cytacik?

"I dodam ze po stosunku on sam podnosil mi nogi do gory bo wyczytal ze tak
szybciej mozna zajsc w ciaze..."

--
Pozdrawiam,
Przemek

Data: 2014-10-20 23:02:41
Autor: Maciek
W dniu 2014-10-20 o 22:38, P.B. pisze:
[...]
Czytaj uważnie! Powyższy cytat dotyczy sytuacji po rżnięciu :->

Maciek

Data: 2014-10-20 23:37:16
Autor: P.B.
Dnia Mon, 20 Oct 2014 23:02:41 +0200, Maciek napisał(a):

"I dodam ze po stosunku on sam podnosil mi nogi do gory bo wyczytal ze tak
szybciej mozna zajsc w ciaze..."
Czytaj uważnie! Powyższy cytat dotyczy sytuacji po rżnięciu :->

Ja w sumie prosty facet jestem: takie niuanse to poza obszarem mojej
percepcji :) Ale przyjmuję na wiarę, że masz rację.

--
Pozdrawiam,
Przemek

Data: 2014-10-20 22:54:32
Autor: Robert Tomasik
Użytkownik "sara" <klusia2010.mo@googlemail.com> napisał w wiadomości news:bdbe97bc-d169-4803-9d38-e5399d192544googlegroups.com...

[...]

Weź poprawkę na stres autorki. Sądzę, że chciała wykazać, że nie była to przypadkowa wpadka, a celowe działanie. Fakt, ze zamiast opisywać nam to technicznie wystarczyłoby, jakby to podkreśliła i tyle. Technika ma tu drugorzędne znaczenie.

Data: 2014-10-20 23:50:58
Autor: m
W dniu 20.10.2014 22:54, Robert Tomasik pisze:
[...]

Ty to Robercie taki zawsze rozczulająco dobrodusznie naiwny :)

A to przecież najzwyklejsze trollowanie.

p. m.

Data: 2014-10-21 05:13:06
Autor: sara
[...]

czy Ty uwazasz ze to o co pytam to trollowanie?
Nie mam 15 lat by bawic sie w jakies glupoty na forum I czytac pozniej jakies brednie coniektorych ludzi tutaj
Zaczynajac temat mialam nadzieje ze ktos normalny I powazny sie wypowie w tej sprawie bo ja sama nie wiem jak to sie wszystko odbywa tymbardziej w polsce bo po skonczeniu szkoly wyjechalam do Anglii I tam mieszkalam 9 lat wiec prawo polskie jest mi obce
wrocilam tutaj dla osoby ktora uwarzalam ze mnie kocha I zaslepiona miloscia chcialam tego dziecka wiec teksty typu trzeba bylo myslec wczesniej coniektorzy moga sobie zachowac dla siebie bo ciekawa jestem czy wy tak wszystko robicie przemyslanie I czy ktokolwiek z was doswiadczyl czegos takiego jak milosc
To ze napisalam na poczatku co moj byly narzeczony robil po ty bym zaszla w ciaze bylo tylko po to by przedstawic iz nie byla to wpadka z pierwszym lepszym kolesiem tylko zamierzony cel z jego strony na ktory ja sie zgodzilam wierzac ze mnie kocha...
Ale juz sobie daruje to forum bo widze ze tu tylko banda dzieci ktorzy maja radoche z wysmiewania sie z kogos nie znajac wogole osoby a takze dogryzania jak tylko sie da, widze ludzie nie macie swojego zycia tylko zyjecie hejtowaniem na forach I z tego co widze macie z tego niezmierna przyjemnosc
Co do czyjejs wypowiedzi ze ja zadam odpowiedzi to sprostuje ze poprosilam o pomoc I z gory podziekowalam za odpowiedz Kilku normalnym osobom dzieki za odpowiedzi a reszcie dzieciuchow zycze jak najlepiej I przede wszystkim tego by spotkalo ich w zyciu cos pieknego ze nie beda musieli siedziec przed monitorem I wyszukiwac sobie tematow na forum by miec jakas rozrywke z dogryzania ludziom pozdrawiam serdecznie ;)

Data: 2014-10-21 14:25:31
Autor: Andrzej Lawa
W dniu 21.10.2014 14:13, sara pisze:

A to przecież najzwyklejsze trollowanie.

p. m.

czy Ty uwazasz ze to o co pytam to trollowanie?
Nie mam 15 lat by bawic sie w jakies glupoty na

trzebabylomyslecwczesniejapozatymjakchceszpomocytowypadalobymiecchocodrobinekulturypiszacpoludzkuaniejakjakispolmozg

Data: 2014-10-21 05:50:46
Autor: sara
Pozew do sadu o alimenty dla chlopaka ktory zostawil mnie dowiadujac sie o ciazy
trzebabylomyslecwczesniejapozatymjakchceszpomocytowypadalobymiecchocodrobinekulturypiszacpoludzkuaniejakjakispolmozg

forum o polonistyce to chyba gdzie indziej znajdziesz
I z tego co widze to spacji uzywam wiec polmozga szukaj w rodzinie

Data: 2014-10-21 15:10:14
Autor: Krzysztof Jodłowski
Pozew do sadu o alimenty dla chlopaka ktory zostawil mnie dowiadujac sie o ciazy
I z tego co widze to spacji uzywam

Całe forum jest wdzięczne... Za wzrok również...

Data: 2014-10-21 14:46:24
Autor: Liwiusz

A to przecieĹź najzwyklejsze trollowanie.

albolawa.

--
Liwiusz

Data: 2014-11-30 01:05:38
Autor: Jankol
Pozew do sadu o alimenty

Użytkownik "sara" <klusia2010.mo@googlemail.com> napisał w wiadomości news:5a796f15-235e-414b-b002-ca751e0f6fc5googlegroups.com...

A to przecież najzwyklejsze trollowanie.

p. m.
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
Sara : czy Ty uwazasz ze to o co pytam to trollowanie?
-- ciach --
Ale juz sobie daruje to forum bo widze ze tu tylko banda dzieci ktorzy maja radoche z wysmiewania sie z kogos
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
Miej na uwadze to, że w internecie jest dość dużo debili, dewiantów, wtórnych analfabetów, itd. itp.

Data: 2014-10-21 06:57:45
Autor: Robert Tomasik
Użytkownik "m" <mvoicem@gmail.com> napisał w wiadomości news:544583c2$0$16436$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Brałem i to pod uwagę, tym nie mniej, jak nawet, to jaki sens kopania się z autorką / autorem? Dostał merytoryczną odpowiedź i tyle.

Data: 2014-10-21 08:56:34
Autor: Maciek
[...]
Usenet umiera, a gdyby miały w nim krążyć jedynie merytoryczne pytania i
odpowiedzi, to nie byłoby go już od dawna ;-)

Maciek

Data: 2014-10-21 15:09:05
Autor: Robert Tomasik
Użytkownik "Maciek" <maciek@nospam.pl> napisał w wiadomości news:m25032$uj3$1node1.news.atman.pl...
[...]

Umiera, bo właśnie nowi się zrażają widząc kretyńskie komentarze.

Data: 2014-10-21 20:26:13
Autor: Maciek
[...]
Umiera, bo trzeba czytać, czy nie daj boże pisać, a nie oglądać obrazki.

Maciek

Pozew do sadu o alimenty dla chlopaka ktory zostawil mnie dowiadujac sie o ciazy