Pozew przeciw PZPN czy prywatny?

Data: 2009-10-15 12:30:22
Autor: Paweł
Pozew przeciw PZPN czy prywatny?
Użytkownik "NieJorgnijSie" <tralala@ufo.com> napisał w wiadomości news:hb4ro4$2gen$1news.mm.pl...
Niejaki pan Atlas, rzecznik PZPN, nazwał kibiców popierających akcję
"pusty  stadion" cytuję: "łobuzami, chuliganami, idiotami". Czuję się
urażony tymi  inwektywami, tym bardziej, że popieram apel o bojkot
meczu. Jaka droga  prawna? Czy pozew mam pisać przeciw Atlasowi czy
związkowi, który on  reprezentuje? Wypowiedź ta padła w wywiadzie
prasowym.

A przypadkiem nie powiedział, że "jego zdaniem"? :)

Kiedyś przysłuchiwałem się dyskusji, w której uczestniczył bodajże Kalisz.
Powiedział coś, co zapamiętałem.
Tak z grubsza:
Jeśli powiesz, że ktoś "jest złodziejem" to jest to zniesławienie
Ale jeśli już powie, że "moim zdaniem jest złodziejem" to juz sprawa ma się inaczej. Bo wcale nie powiedział, ze jest, ale tylko jakie jest jego zdanie. --
Paweł

Pozew przeciw PZPN czy prywatny?