Pozew sadowy o zaplate a zly adres pozwanego

Data: 2014-05-24 00:32:20
Autor: ikarek
Pozew sadowy o zaplate a zly adres pozwanego
Uzytkownik <adwords.arsklepka@o2.pl> napisal w wiadomosci news:0ca8d0f1-5f02-48a9-9e9c-0acfb53f6f1bgooglegroups.com...
Witam,

Spodziewam sie pozwu sadowego o zaplate dlugu sprzed lat ktory
jest juz dawno przedawniony.

Co w przypadku gdy powod wniesie pozew i poda moj nieaktualny adres?
Sa wysle powiadomienie na star adres a ja nie bede o tym nawet wiedzial
i wyslac sprzeciwu... Pozniej powodo wygra sprawe.

Jak temu zapobiec?

Zapobiec - nie wiem, ale mozesz ograniczyc ryzyko,
zakladajac konto w e-sadzie (https://www.e-sad.gov.pl),
do którego z reguly trafiaja tego typu sprawy.

Po zalozeniu konta, musisz je niestety sprawdzac recznie
- tj. logowac sie i patrzec, czy lista spraw jest pusta. Wyslanie
pozwanemu prostego powiadomienia e-mail przekroczylo
granice wyobrazni twórców w.w. instytucji (która, dziwnym
trafem, skonstruowana jest w taki sposób, aby bardzo pomóc
pozywajacym i jeszcze bardziej niepomóc pozywanym).

Pozew sadowy o zaplate a zly adres pozwanego