Poziom hałasu

Data: 2009-10-05 18:46:31
Autor: Pan Piskorz
Poziom hałasu
Moc, wymiary itp łatwo znaleźć ale poziom hałasu szukam i słabo to wychodzi. Jakby ktoś miał jakieś tabele z innymi markami to też fajnie.

dużo zależy od opon,
a w testach nawet jeśli ktoś zmierzy db to mało ma to wspólnego z rzeczywistym subiektywnym odczuciem głośności przez człowieka,

P.

Data: 2009-10-05 21:49:16
Autor: Agent
Poziom hałasu

Użytkownik "Pan Piskorz" <piskorz1@buziaczek.pl> napisał w wiadomości news:had7tc$1ol$1inews.gazeta.pl...
[...]

To prawda do tego dźwiek może być bardziej przyjemny dla ucha lub mniej. Np. nie miałbym nic przeciwko trochę głośniejszej V8. Myślałem że liczby dałyby mi jakies wstępne rozeznanie.

Poziom hałasu