Data: 2010-01-13 11:31:01 | |
Autor: MM | |
Poziom obsługi przedsprzedażowy Play dla klienta biznesowego | |
Po kontakcie dwiema osobami z Play w sprawie zakupu 200 aktywacji na firmę wiem jedno....NIE.
Jak to możliwe żeby jakieś dzieci dzwoniła do klienta i bez pytania zwracają się do klienta: - na TY, - że dzwonią w sprawie jakieś oferty, nie znając biegu wcześniejszej sprawy, - proponując "dryndnąć" później. - i wychodzi założenia, że informując mnie że dzwoni z Play zwalnia ją z kultury z przedstawienia się z imienia i nazwiska. matko boska, skąd ta firma takich kretynów bierze. Max |
|
Data: 2010-01-13 07:29:48 | |
Autor: Pszemol | |
Poziom obsługi przedsprzedażowy Play dla klienta biznesowego | |
"MM" <poczta@removethis.maksymilian.com> wrote in message news:hik7d6$i01$1news.onet.pl...
Po kontakcie dwiema osobami z Play w sprawie zakupu 200 aktywacji na firmę wiem jedno....NIE. Taki mają unikalny styl... Ale kiedy ja dzwoniłem do nich w swojej sprawie i zacząłem normalnie "Czy może mi pani sprawdzić..." to panienka wyjaśniła że "my w Playu mówimy sobie na TY, czy mogę Ci mówić na Ty" - no i ja OK, ale i tak parę jeszcze razy "wyrwało" mi się pani... :-) Generalnie takie spoufalenie się jest dosyć unikalne i zaskakujące. Jak widać nie do wszystkich przemawia :-) matko boska, skąd ta firma takich kretynów bierze. Dlaczego obrażasz ludzi, których nawet nie znasz? Oni mają odgórnie przykazane zwracać się do klientów per ty. |
|
Data: 2010-01-13 15:13:28 | |
Autor: MM | |
Poziom obsługi przedsprzedażowy Pl ay dla klienta biznesowego | |
On 01/13/2010 02:29 PM, Pszemol wrote:
matko boska, skąd ta firma takich kretynów bierze. Faktycznie brzydko z mojej strony. Mam dodatkowo prywatne telefony też w Play i tutaj nie czepiam się już samego Ty po rozumiem ich nakazy.Tylko jakości obsługi lub jej brak...ale to już inna bajka i inny temat. Max |
|
Data: 2010-01-13 16:13:22 | |
Autor: J.F. | |
Poziom obsługi przedsprzedażowy Play dla klienta biznesowego | |
Użytkownik "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> napisał
Taki mają unikalny styl... Ale kiedy ja dzwoniłem do nich w swojej Pszemolu, ale przeciez Ty od lat w usiech - do wszystkich przez mister/sir ? matko boska, skąd ta firma takich kretynów bierze. Skad firma takiego kretyna wziela i to od razu na wysokie stanowisko :-) No dobra, my tu obrazamy, a moze on realizuje plan sprzedazy w 200% :-) J. |
|
Data: 2010-01-15 22:59:08 | |
Autor: Pszemol | |
Poziom obsługi przedsprzedażowy Play dla klienta biznesowego | |
"J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote in message news:hiknui$6nf$1news.onet.pl...
Użytkownik "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> napisał W polskich warunkach jest to, przyznaj, nowatorskie... matko boska, skąd ta firma takich kretynów bierze. ?? Gdzie to wysokie stanowisko?? |
|
Data: 2010-01-17 18:19:50 | |
Autor: J.F. | |
Poziom obsługi przedsprzedażowy Play dla klienta biznesowego | |
On Fri, 15 Jan 2010 22:59:08 -0600, Pszemol wrote:
"J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote in message Pszemolu, ale przeciez Ty od lat w usiech - do wszystkich przez mister/sir ?W polskich warunkach jest to, przyznaj, nowatorskie... Mnei tylko dziwi, ze Ciebie to dziwi :-) ??Skad firma takiego kretyna wziela i to od razu na wysokie stanowisko :-)matko boska, skąd ta firma takich kretynów bierze.Dlaczego obrażasz ludzi, których nawet nie znasz? Ktos przeciez tej mlodziezy w BOK musial nakazac ze z klientem rozmawiamy na "Ty" :-) J. |
|
Data: 2010-01-23 08:49:13 | |
Autor: Pszemol | |
Poziom obsługi przedsprzedażowy Play dla klienta biznesowego | |
"J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote in message news:ijh6l51pb66tcnhu9puat253e0fcehnmk64ax.com...
??Skad firma takiego kretyna wziela i to od razu na wysokie stanowisko :-)matko boska, skąd ta firma takich kretynów bierze.Dlaczego obrażasz ludzi, których nawet nie znasz? Myślę że taka decyzja zapadła na najwyższym stanowisku firmy... Kto wie czy sam właściciel(e) nie byli w to zaangażowani. |
|
Data: 2010-01-14 22:41:52 | |
Autor: op23 | |
Poziom obsługi przedsprzedażowy Play dla klienta biznesowego | |
Użytkownik "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com>
Znaczy bozia im nakazała ? |
|
Data: 2010-01-15 22:55:20 | |
Autor: Pszemol | |
Poziom obsługi przedsprzedażowy Play dla klienta biznesowego | |
"op23" <op23@rt.pl> wrote in message news:hio396$uti$1achot.icm.edu.pl...
Panienka "konsultantka", która odbiera Twój telefon ma przykazane nie od bozi tylko od jej przełożonej/przełożonego. Stosuje się do polityki/regulaminu firmy w której pracuje. |
|
Data: 2010-01-17 00:30:18 | |
Autor: op23 | |
Poziom obsługi przedsprzedażowy Play dla klienta biznesowego | |
Użytkownik "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com>
A co to kogo obchodzi ?! |
|
Data: 2010-01-23 08:48:04 | |
Autor: Pszemol | |
Poziom obsługi przedsprzedażowy Play dla klienta biznesowego | |
"op23" <op23@rt.pl> wrote in message news:hiti6g$8gr$1achot.icm.edu.pl...
Użytkownik "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> No np. mnie obchodzi... Obrażasz kogoś za dobre wykonywanie jego pracy. |
|
Data: 2010-01-24 14:04:43 | |
Autor: op23 | |
Poziom obsługi przedsprzedażowy Play dla klienta biznesowego | |
Użytkownik "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> Dlaczego obrażasz ludzi, których nawet nie znasz? Twoja głupota obraża cały rodzaj ludzki Obrażasz kogoś za dobre wykonywanie <ziewa> |
|
Data: 2010-01-25 07:29:49 | |
Autor: Pszemol | |
Poziom obsługi przedsprzedażowy Play dla klienta biznesowego | |
"op23" <op23@rt.pl> wrote in message news:hjhgv6$th8$2achot.icm.edu.pl...
Użytkownik "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> Widzę, że bardzo kulturalny z Ciebie człowiek... Stąd to takie wymagania aby zwracano się do Ciebie zgodnie z Twoim poziomem kultury... Już wszystko jasne, proszę pana :-) |
|
Data: 2010-01-25 21:17:35 | |
Autor: op23 | |
Poziom obsługi przedsprzedażowy Play dla klienta biznesowego | |
Użytkownik "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com>
Obrażasz kogoś za dobre wykonywanie <ziewa> |
|
Data: 2010-01-25 20:20:04 | |
Autor: Waldek Godel | |
Poziom obsługi przedsprzedażowy Play dla klienta biznesowego | |
Dnia Mon, 25 Jan 2010 21:17:35 +0100, op23 napisał(a):
<ziewa> Skoro się tak nudzisz, to może wykorzystasz ten czas na wyjaśnienie w czym modem jest lepszy od telefonu? Bo wciąż czekam... -- Pozdrowienia, Waldek Godel awago.maupa.orangegsm.info | Chinski inzynier popelnil samobojstwo po zagubieniu jedenego z 16 szt. nowego iPhone'a. Zainspirowalo to Apple do kampanii promocyjnej "zyc bez niego nie mozesz" |
|
Data: 2010-01-25 22:11:02 | |
Autor: op23 | |
Poziom obsługi przedsprzedażowy Play dla klienta biznesowego | |
Użytkownik "Waldek Godel" <nospam@orangegsm.info> <ziewa> Jaki znowu modem ?! |
|
Data: 2010-01-26 09:04:36 | |
Autor: Waldek Godel | |
Poziom obsługi przedsprzedażowy Play dla klienta biznesowego | |
Dnia Mon, 25 Jan 2010 22:11:02 +0100, op23 napisał(a):
Skoro się tak nudzisz, to może wykorzystasz ten czas na wyjaśnienie w czym ten option co go tak wychwałałeś -- Pozdrowienia, Waldek Godel awago.maupa.orangegsm.info | Chinski inzynier popelnil samobojstwo po zagubieniu jedenego z 16 szt. nowego iPhone'a. Zainspirowalo to Apple do kampanii promocyjnej "zyc bez niego nie mozesz" |
|
Data: 2010-02-01 10:28:43 | |
Autor: Waldek Godel | |
Poziom obsługi przedsprzedażowy Play dla klienta biznesowego | |
Dnia Wed, 27 Jan 2010 12:46:33 +0100, op23 napisał(a):
ten option co go tak wychwałałeś Nieeeeeee... skądże. -- Pozdrowienia, Waldek Godel awago.maupa.orangegsm.info | Chinski inzynier popelnil samobojstwo po zagubieniu jedenego z 16 szt. nowego iPhone'a. Zainspirowalo to Apple do kampanii promocyjnej "zyc bez niego nie mozesz" |
|
Data: 2010-01-13 11:01:07 | |
Autor: Jakub Danecki | |
Poziom obsługi przedsprzedażowy Playd la klienta biznesowego | |
MM wrote:
Po kontakcie dwiema osobami z Play w sprawie zakupu 200 aktywacji na Taki target. - że dzwonią w sprawie jakieś oferty, nie znając biegu wcześniejszej To akurat jest u wszystkich. - i wychodzi założenia, że informując mnie że dzwoni z Play zwalnia ją To nie "kurturwa" tylko podstawy, ale patrz punkt 1: taki target. matko boska, skąd ta firma takich kretynów bierze. Ciężko pracuje, żeby takich znaleźć. To celowe. Jakub |
|
Data: 2010-01-13 15:03:27 | |
Autor: rafi | |
Poziom obsługi przedsprzedażowy Play dla klienta biznesowego | |
Użytkownik "MM" <poczta@removethis.maksymilian.com> napisał w wiadomości news:hik7d6$i01$1news.onet.pl... Po kontakcie dwiema osobami z Play w sprawie zakupu 200 aktywacji na firmę wiem jedno....NIE. jestes pewny ze dzoniłes na infolinie klientów biznesowych? ja dzwoniąc na numer 790 600 600 lub *600 nigdy nie miałem sytuacji zwaracania się do mnie na ty byc moze na infolilini klientów indywidualnych 790 500 500 lub *500 są takie praktyki |
|
Data: 2010-01-13 15:08:03 | |
Autor: MM | |
Poziom obsługi przedsprzedażowy Pl ay dla klienta biznesowego | |
On 01/13/2010 03:03 PM, rafi wrote:
jestes pewny ze dzoniłes na infolinie klientów biznesowych? Nie ja dzwoniłem tylko Play do mnie po złożeniu raz wniosku przez stronę, a drugi raz przesłaniu oferty mailowej. Max |
|
Data: 2010-01-13 15:27:05 | |
Autor: Flo | |
Poziom obsługi przedsprzedażowy Pl ay dla klienta biznesowego | |
MM pisze:
Po kontakcie dwiema osobami z Play w sprawie zakupu 200 aktywacji na firmę wiem jedno....NIE. Z tyloma aktywacjami chciałeś do Play'a iść? łoo matko -- Florian Marzejewski bezpieczenstwo-osobiste.com +48 607 600 027 |
|
Data: 2010-01-13 16:51:12 | |
Autor: brum | |
Poziom obsługi przedsprzedażowy Play dla klienta biznesowego | |
Z tyloma aktywacjami chciałeś do Play'a iść? na razie faktycznie "łoo", ale za jakis czas - kto wie poziom obslugi zenujacy, ale niektorym to nie przeszkadza, licza sie stawki wysoki poziom doradcow i doradcooff innych operatorow slono kosztuje, a plej po zalatwieniu krotkiej listy naprawde potrzebnych rzeczy dla biznesu bedzie zbieral zniwo na rynku |
|
Data: 2010-01-13 17:20:43 | |
Autor: MM | |
Poziom obsługi przedsprzedażowy Pl ay dla klienta biznesowego | |
On 01/13/2010 03:27 PM, Flo wrote:
Z tyloma aktywacjami chciałeś do Play'a iść? A masz lepsza ofertę ? Z chęcią ją przeanalizuje. Max |
|
Data: 2010-01-13 18:10:40 | |
Autor: Flo | |
Poziom obsługi przedsprzedażowy Pl ay dla klienta biznesowego | |
MM pisze:
A masz lepsza ofertę ? Z chęcią ją przeanalizuje. Nie wiem czy lepsza ale tak na szybko to by było: abo: 30, 50, 75, 100, 150, 200, 300 płaska stawka za minutę do wszystkich 0,16zł netto bez względu na wybrany pakiet kwotowy (również w pakietach na konto) lub stawka dzielona do sieci/poza sieć 0,12/0,19zł netto bez względu na wybrany pakiet kwotowy (również w pakietach na konto) Masz pytania to dzwoń. -- Florian Marzejewski bezpieczenstwo-osobiste.com +48 607 600 027 |
|
Data: 2010-01-13 19:26:18 | |
Autor: Flo | |
Poziom obsĹugi przedsprzedaĹźowy Play dla klienta biznesowego | |
Z ciekawych usĹug zapomniaĹem dodaÄ, Ĺźe za 5zĹ netto Abonent moĹźe bezterminowo aktywowaÄ promocyjnÄ
usĹugÄ âBezpĹatne poĹÄ
czenia w ramach kontaâ (âUsĹugaâ) umoĹźliwiajÄ
cÄ
bezpĹatne poĹÄ
czenia z numerami na koncie abonenckim, do ktĂłrego jest przypisana karta SIM, dla ktĂłrej aktywowano UsĹugÄ
-- Florian Marzejewski bezpieczenstwo-osobiste.com +48 607 600 027 |
|
Data: 2010-01-13 21:32:22 | |
Autor: Maciej Bebenek (news.onet.pl) | |
Poziom obsługi przedsprzedażowy Pl ay dla klienta biznesowego | |
On 2010-01-13 17:20, MM wrote:
On 01/13/2010 03:27 PM, Flo wrote: Ja Ciebie bardzo uprzejmie przepraszam, ale przy 200 aktywkach, to na początek powinieneś sobie czerwony dywan zażyczyć :-) Więc albo osoba załatwiająca sprawy jest d***, albo to są wirtualne 200 aktywacji. |
|
Data: 2010-01-13 21:56:28 | |
Autor: MM | |
Poziom obsługi przedsprzedażowy Pl ay dla klienta biznesowego | |
On 01/13/2010 09:32 PM, Maciej Bebenek (news.onet.pl) wrote:
Ja Ciebie bardzo uprzejmie przepraszam, ale przy 200 aktywkach, to na Nic takiego nie oczekuje. Ale nie jestem już w tym wieku żeby młode osoby ze mną rozmawiały jak rówieśnikiem. Więc albo osoba załatwiająca sprawy jest d***, albo to są wirtualne 200 Oczywiście że są wirtualne bo czekałem na ofertę od wszystkich operatorów. Potem przedstawienie oferty dyrekcji, zatwierdzenie przez dział zamówień itd. Zależnie od końcowej oferty zostanie zakupione dla pracowników od 140 do 200 numerów, które zastąpią telefony stacjonarne. Nie będę się rozpisywał już dlaczego i po co takie działanie. Max |
|
Data: 2010-01-13 22:15:46 | |
Autor: Maciej Bebenek (news.onet.pl) | |
Poziom obsługi przedsprzedażowy Pl ay dla klienta biznesowego | |
On 2010-01-13 21:56, MM wrote:
Przy takich założeniach, to na wstępie powinieneś dostać oferty typu: abo 50 zł, połaczenie na komórki max. 20 gr, na stacjonarne max 10 gr, wszystko rozliczane z abo, połączenia między własnymi numerami bezpłatne. W erze dodatkowo numer stacjonarny :) W następnym kroku wzywasz poszczególnych przedstawicieli, pokazujesz im fragmenty oferty konkurencji i czekasz na "satysfakcjonującą" poprawkę do pierwotnej oferty. |
|
Data: 2010-01-14 00:44:23 | |
Autor: MM | |
Poziom obsługi przedsprzedażowy Pl ay dla klienta biznesowego | |
On 01/13/2010 10:15 PM, Maciej Bebenek (news.onet.pl) wrote:
W następnym kroku wzywasz poszczególnych przedstawicieli, pokazujesz im Takie ruch to oczywista sprawa, by doszlifować ofertę. Max |
|
Data: 2010-01-14 08:22:42 | |
Autor: Flo | |
Poziom obsługi przedsprzedażowy Pl ay dla klienta biznesowego | |
Maciej Bebenek (news.onet.pl) pisze:
Przy takich założeniach, to na wstępie powinieneś dostać oferty typu: abo 50 zł, połaczenie na komórki max. 20 gr, na stacjonarne max 10 gr, wszystko rozliczane z abo, połączenia między własnymi numerami bezpłatne. Czyli prawie to co napisałem z tym, że u nas (Plus) wysokość abo jest bez znaczenia. W każdym abo z przedziału 30-300zł stawki są takie same i dodatkowo abonamenty można wrzucić w konto czyli wszyscy wspólnie korzystają ze wszystkich środków z możliwością ustawienia dla poszczególnych numerów limitów na połączenia wychodzące poza numery firmowe (połączenia pomiędzy numerami na koncie pomimo blokady nadal można wykonywać). Długo można by pisać dlatego rzadko to robię. Zazwyczaj kontakt osobisty, a w ostateczności telefon. -- Florian Marzejewski bezpieczenstwo-osobiste.com +48 607 600 027 |
|
Data: 2010-01-14 09:04:12 | |
Autor: Maciej Bebenek (news.onet.pl) | |
Poziom obsługi przedsprzedażowy Pl ay dla klienta biznesowego | |
On 2010-01-14 08:22, Flo wrote:
Maciej Bebenek (news.onet.pl) pisze: Tak, tyle że przy odpowiednich negocjacjach te stawki możesz zbić. O kilkadziesiąt % :-) |
|
Data: 2010-01-14 09:10:47 | |
Autor: Flo | |
Poziom obsługi przedsprzedażowy Pl ay dla klienta biznesowego | |
Maciej Bebenek (news.onet.pl) pisze:
Tak, tyle że przy odpowiednich negocjacjach te stawki możesz zbić. O kilkadziesiąt % :-) Przy stawce 0,16 ile można zbić? 0,01, 0,02zł? No i jest jeszcze opcja wspólnego konta czyli wszystkie środki idą na wspólne konto abonenckie i wszyscy z tego korzystają. -- Florian Marzejewski bezpieczenstwo-osobiste.com +48 607 600 027 |
|
Data: 2010-01-13 21:17:19 | |
Autor: Dan W | |
Poziom obsługi przedsprzedażowy Play dla klienta biznesowego | |
Użytkownik "MM" <poczta@removethis.maksymilian.com> napisał w wiadomości news:hik7d6$i01$1news.onet.pl... Po kontakcie dwiema osobami z Play w sprawie zakupu 200 aktywacji na firmę wiem jedno....NIE.Kilka razy korzystałem z numeru *600, zawsze osoba odbierająca przedstawiała się i pytała w jakiej sprawie dzwonię. Jak zawsze zwracam się przez "proszę Pani/proszę Pana" i nigdy nie odpowiedziano mi na "Ty". A jeśli chodzi o rachunek za kilka telefonów, które przeniosłem do nich z plusa to jest mniej więcej o połowę niższy :-) Pozdrawiam Daniel |
|
Data: 2010-01-13 21:49:18 | |
Autor: MM | |
Poziom obsługi przedsprzedażowy Pl ay dla klienta biznesowego | |
On 01/13/2010 09:17 PM, Dan W wrote:
Kilka razy korzystałem z numeru *600, zawsze osoba odbierająca przedstawiała Ja nic nie pisałem o *600 bo też nie spotkałem się tam z TYkaniem do klienta. Czego nie można powiedzieć o *500 :-) A jeśli chodzi o Z tym się zgadzam, szczególnie że najważniejsze są minuty wewnątrz sieci i do stacjonarnych w naszym wypadku.Jednak ilość minut do pozostałych też jest zdecydowanie większa niż u konkurencji. Max |
|
Data: 2010-01-13 23:22:59 | |
Autor: Dan W | |
Poziom obsługi przedsprzedażowy Play dla klienta biznesowego | |
Użytkownik "MM" <maksymilian.com@poczta.change.hand> napisał w wiadomości news:hilbp7$sbo$1atlantis.news.neostrada.pl... On 01/13/2010 09:17 PM, Dan W wrote:Przy W play dostałem nie tylko między numerami wewnątrz sieci ale do wszystkich w play i na stacjonarne 3000 min miesięcznie przy abo za 50 zł netto - praktycznie nie do wygadania :) http://dlafirm.playmobile.pl/pl/oferta/Promocje/umowa-bez-telefonu/index.html pozdrawiam Daniel |
|
Data: 2010-01-14 08:26:02 | |
Autor: Flo | |
Poziom obsługi przedsprzedażowy Pl ay dla klienta biznesowego | |
Dan W pisze:
W play dostałem nie tylko między numerami wewnątrz sieci ale do wszystkich w play i na stacjonarne 3000 min miesięcznie przy abo za 50 zł netto - praktycznie nie do wygadania :) Prz założeniu, że często dzwonisz do Play lub na stacjonarne. Teraz przelicz ofertę jeśli okazuje się, że do Play masz tylko maksymalnie 20% ruchu, a reszta do pozostałych operatorów komórkowych. -- Florian Marzejewski bezpieczenstwo-osobiste.com +48 607 600 027 |
|
Data: 2010-01-14 21:42:58 | |
Autor: Dan W | |
Poziom obsługi przedsprzedażowy Play dla klienta biznesowego | |
Użytkownik "Flo" <florian6@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:himguc$p3f$2inews.gazeta.pl... Dan W pisze: Akurat myślałem o tych 3000 minut do play i stacjonarnych zamiast dodatkowo płacić za usługę "system plus" czyli rozmowy z telefonami w ramach jednego konta. My jako wspólnicy najwięcej rozmawiamy ze sobą a 380 minut do innych wystarcza, wcześniej w plusie realizacja tylu połączeń kosztowała łącznie ok 2 razy więcej. Pozdrawiam Daniel |
|
Data: 2010-01-14 11:14:46 | |
Autor: gr | |
Poziom obsługi przedsprzedażowy Play dla klienta biznesowego | |
- że dzwonią w sprawie jakieś oferty, nie znając biegu wcześniejszej sprawy, witam no właśnie w "obsłudze firmowej" *600 w Paly nikt nigdy do mnie jeszcze per "ty" ie powiedział... i w zasadzie jeszcze nigdy (od 2 lat) nie miałem problemu z załatwieniem czego via *600, natomiast w Plusie - to kanał, z wszystkim do przedstawiciela albo do salonu, za tydzień albo stac cały dzien w kolejce... pozdr. gr |