Grupy dyskusyjne   »   pl.misc.telefonia.gsm   »   Poziom obsługi przedsprzedażowy Play dla klienta biznesowego

Poziom obsługi przedsprzedażowy Play dla klienta biznesowego

Data: 2010-01-13 11:31:01
Autor: MM
Poziom obsługi przedsprzedażowy Play dla klienta biznesowego
Po kontakcie dwiema osobami z Play w sprawie zakupu 200 aktywacji na firmę wiem jedno....NIE.
Jak to możliwe żeby jakieś dzieci dzwoniła do klienta i bez pytania zwracają się do klienta:
- na TY,
- że dzwonią w sprawie jakieś oferty, nie znając biegu wcześniejszej sprawy,
- proponując "dryndnąć" później.
- i wychodzi założenia, że informując mnie że dzwoni z Play zwalnia ją z kultury z przedstawienia się z imienia i nazwiska.

matko boska, skąd ta firma takich kretynów bierze.

Max

Data: 2010-01-13 07:29:48
Autor: Pszemol
Poziom obsługi przedsprzedażowy Play dla klienta biznesowego
"MM" <poczta@removethis.maksymilian.com> wrote in message news:hik7d6$i01$1news.onet.pl...
Po kontakcie dwiema osobami z Play w sprawie zakupu 200 aktywacji na firmę wiem jedno....NIE.
Jak to możliwe żeby jakieś dzieci dzwoniła do klienta i bez pytania zwracają się do klienta:
- na TY,
- że dzwonią w sprawie jakieś oferty, nie znając biegu wcześniejszej sprawy,
- proponując "dryndnąć" później.
- i wychodzi założenia, że informując mnie że dzwoni z Play zwalnia ją z kultury z przedstawienia się z imienia i nazwiska.

Taki mają unikalny styl... Ale kiedy ja dzwoniłem do nich w swojej
sprawie i zacząłem normalnie "Czy może mi pani sprawdzić..."
to panienka wyjaśniła że "my w Playu mówimy sobie na TY,
czy mogę Ci mówić na Ty" - no i ja OK, ale i tak parę jeszcze razy
"wyrwało" mi się pani... :-) Generalnie takie spoufalenie się jest
dosyć unikalne i zaskakujące. Jak widać nie do wszystkich przemawia :-)

matko boska, skąd ta firma takich kretynów bierze.

Dlaczego obrażasz ludzi, których nawet nie znasz?
Oni mają odgórnie przykazane zwracać się do klientów per ty.

Data: 2010-01-13 15:13:28
Autor: MM
Poziom obsługi przedsprzedażowy Pl ay dla klienta biznesowego
On 01/13/2010 02:29 PM, Pszemol wrote:

matko boska, skąd ta firma takich kretynów bierze.

Dlaczego obrażasz ludzi, których nawet nie znasz?
Oni mają odgórnie przykazane zwracać się do klientów per ty.cznie brzydko z mo

Faktycznie brzydko z mojej strony.
Mam dodatkowo prywatne telefony też w Play i tutaj nie czepiam się już samego Ty po rozumiem ich nakazy.Tylko jakości obsługi lub jej brak...ale to już inna bajka i inny temat.


Max

Data: 2010-01-13 16:13:22
Autor: J.F.
Poziom obsługi przedsprzedażowy Play dla klienta biznesowego
Użytkownik "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> napisał
Taki mają unikalny styl... Ale kiedy ja dzwoniłem do nich w swojej
sprawie i zacząłem normalnie "Czy może mi pani sprawdzić..."
to panienka wyjaśniła że "my w Playu mówimy sobie na TY,
czy mogę Ci mówić na Ty" - no i ja OK, ale i tak parę jeszcze razy
"wyrwało" mi się pani... :-) Generalnie takie spoufalenie się jest
dosyć unikalne i zaskakujące. Jak widać nie do wszystkich przemawia :-)

Pszemolu, ale przeciez Ty od lat w usiech - do wszystkich przez mister/sir ?

matko boska, skąd ta firma takich kretynów bierze.

Dlaczego obrażasz ludzi, których nawet nie znasz?
Oni mają odgórnie przykazane zwracać się do klientów per ty.

Skad firma takiego kretyna wziela i to od razu na wysokie stanowisko :-)

No dobra, my tu obrazamy, a moze on realizuje plan sprzedazy w 200% :-)

J.

Data: 2010-01-15 22:59:08
Autor: Pszemol
Poziom obsługi przedsprzedażowy Play dla klienta biznesowego
"J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote in message news:hiknui$6nf$1news.onet.pl...
Użytkownik "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> napisał
Taki mają unikalny styl... Ale kiedy ja dzwoniłem do nich w swojej
sprawie i zacząłem normalnie "Czy może mi pani sprawdzić..."
to panienka wyjaśniła że "my w Playu mówimy sobie na TY,
czy mogę Ci mówić na Ty" - no i ja OK, ale i tak parę jeszcze razy
"wyrwało" mi się pani... :-) Generalnie takie spoufalenie się jest
dosyć unikalne i zaskakujące. Jak widać nie do wszystkich przemawia :-)

Pszemolu, ale przeciez Ty od lat w usiech - do wszystkich przez mister/sir ?

W polskich warunkach jest to, przyznaj, nowatorskie...

matko boska, skąd ta firma takich kretynów bierze.

Dlaczego obrażasz ludzi, których nawet nie znasz?
Oni mają odgórnie przykazane zwracać się do klientów per ty.

Skad firma takiego kretyna wziela i to od razu na wysokie stanowisko :-)

??
Gdzie to wysokie stanowisko??

Data: 2010-01-17 18:19:50
Autor: J.F.
Poziom obsługi przedsprzedażowy Play dla klienta biznesowego
On Fri, 15 Jan 2010 22:59:08 -0600,  Pszemol wrote:
"J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote in message
Użytkownik "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> napisał
Taki mają unikalny styl... Ale kiedy ja dzwoniłem do nich w swojej
sprawie i zacząłem normalnie "Czy może mi pani sprawdzić..."
to panienka wyjaśniła że "my w Playu mówimy sobie na TY, [...]

Pszemolu, ale przeciez Ty od lat w usiech - do wszystkich przez mister/sir ?
W polskich warunkach jest to, przyznaj, nowatorskie...

Mnei tylko dziwi, ze Ciebie to dziwi :-)

matko boska, skąd ta firma takich kretynów bierze.
Dlaczego obrażasz ludzi, których nawet nie znasz?
Oni mają odgórnie przykazane zwracać się do klientów per ty.
Skad firma takiego kretyna wziela i to od razu na wysokie stanowisko :-)
??
Gdzie to wysokie stanowisko??

Ktos przeciez tej mlodziezy w BOK musial nakazac ze z klientem
rozmawiamy na "Ty" :-)

J.

Data: 2010-01-23 08:49:13
Autor: Pszemol
Poziom obsługi przedsprzedażowy Play dla klienta biznesowego
"J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote in message news:ijh6l51pb66tcnhu9puat253e0fcehnmk64ax.com...
matko boska, skąd ta firma takich kretynów bierze.
Dlaczego obrażasz ludzi, których nawet nie znasz?
Oni mają odgórnie przykazane zwracać się do klientów per ty.
Skad firma takiego kretyna wziela i to od razu na wysokie stanowisko :-)
??
Gdzie to wysokie stanowisko??

Ktos przeciez tej mlodziezy w BOK musial nakazac ze z klientem
rozmawiamy na "Ty" :-)

Myślę że taka decyzja zapadła na najwyższym stanowisku firmy...
Kto wie czy sam właściciel(e) nie byli w to zaangażowani.

Data: 2010-01-14 22:41:52
Autor: op23
Poziom obsługi przedsprzedażowy Play dla klienta biznesowego

Użytkownik "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com>


matko boska, skąd ta firma takich kretynów bierze.

Dlaczego obrażasz ludzi, których nawet nie znasz?
Oni mają odgórnie przykazane zwracać się do klientów per ty.

Znaczy bozia im nakazała ?

Data: 2010-01-15 22:55:20
Autor: Pszemol
Poziom obsługi przedsprzedażowy Play dla klienta biznesowego
"op23" <op23@rt.pl> wrote in message news:hio396$uti$1achot.icm.edu.pl...

Użytkownik "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com>


matko boska, skąd ta firma takich kretynów bierze.

Dlaczego obrażasz ludzi, których nawet nie znasz?
Oni mają odgórnie przykazane zwracać się do klientów per ty.

Znaczy bozia im nakazała ?

Panienka "konsultantka", która odbiera Twój telefon ma
przykazane nie od bozi tylko od jej przełożonej/przełożonego.
Stosuje się do polityki/regulaminu firmy w której pracuje.

Data: 2010-01-17 00:30:18
Autor: op23
Poziom obsługi przedsprzedażowy Play dla klienta biznesowego

Użytkownik "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com>


matko boska, skąd ta firma takich kretynów bierze.

Dlaczego obrażasz ludzi, których nawet nie znasz?
Oni mają odgórnie przykazane zwracać się do klientów per ty.

Znaczy bozia im nakazała ?

Panienka "konsultantka", która odbiera Twój telefon ma
przykazane nie od bozi tylko od jej przełożonej/przełożonego.
Stosuje się do polityki/regulaminu firmy w której pracuje.

A co to kogo obchodzi ?!

Data: 2010-01-23 08:48:04
Autor: Pszemol
Poziom obsługi przedsprzedażowy Play dla klienta biznesowego
"op23" <op23@rt.pl> wrote in message news:hiti6g$8gr$1achot.icm.edu.pl...
Użytkownik "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com>


matko boska, skąd ta firma takich kretynów bierze.

Dlaczego obrażasz ludzi, których nawet nie znasz?
Oni mają odgórnie przykazane zwracać się do klientów per ty.

Znaczy bozia im nakazała ?

Panienka "konsultantka", która odbiera Twój telefon ma
przykazane nie od bozi tylko od jej przełożonej/przełożonego.
Stosuje się do polityki/regulaminu firmy w której pracuje.

A co to kogo obchodzi ?!

No np. mnie obchodzi... Obrażasz kogoś za dobre wykonywanie
jego pracy.

Data: 2010-01-24 14:04:43
Autor: op23
Poziom obsługi przedsprzedażowy Play dla klienta biznesowego

Użytkownik "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com>

Dlaczego obrażasz ludzi, których nawet nie znasz?
Oni mają odgórnie przykazane zwracać się do klientów per ty.

Znaczy bozia im nakazała ?

Panienka "konsultantka", która odbiera Twój telefon ma
przykazane nie od bozi tylko od jej przełożonej/przełożonego.
Stosuje się do polityki/regulaminu firmy w której pracuje.

A co to kogo obchodzi ?!

No np. mnie obchodzi...

Twoja głupota obraża cały rodzaj ludzki

Obrażasz kogoś za dobre wykonywanie
jego pracy.

<ziewa>

Data: 2010-01-25 07:29:49
Autor: Pszemol
Poziom obsługi przedsprzedażowy Play dla klienta biznesowego
"op23" <op23@rt.pl> wrote in message news:hjhgv6$th8$2achot.icm.edu.pl...
Użytkownik "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com>

Dlaczego obrażasz ludzi, których nawet nie znasz?
Oni mają odgórnie przykazane zwracać się do klientów per ty.

Znaczy bozia im nakazała ?

Panienka "konsultantka", która odbiera Twój telefon ma
przykazane nie od bozi tylko od jej przełożonej/przełożonego.
Stosuje się do polityki/regulaminu firmy w której pracuje.

A co to kogo obchodzi ?!

No np. mnie obchodzi...

Twoja głupota obraża cały rodzaj ludzki

Obrażasz kogoś za dobre wykonywanie
jego pracy.

<ziewa>


Widzę, że bardzo kulturalny z Ciebie człowiek...
Stąd to takie wymagania aby zwracano się do Ciebie zgodnie
z Twoim poziomem kultury... Już wszystko jasne, proszę pana :-)

Data: 2010-01-25 21:17:35
Autor: op23
Poziom obsługi przedsprzedażowy Play dla klienta biznesowego

Użytkownik "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com>


Dlaczego obrażasz ludzi, których nawet nie znasz?

Obrażasz kogoś za dobre wykonywanie
jego pracy.

Widzę, że bardzo kulturalny z Ciebie człowiek...
Stąd to takie wymagania aby zwracano się do Ciebie zgodnie
z Twoim poziomem kultury... Już wszystko jasne, proszę pana :-)

<ziewa>

Data: 2010-01-25 20:20:04
Autor: Waldek Godel
Poziom obsługi przedsprzedażowy Play dla klienta biznesowego
Dnia Mon, 25 Jan 2010 21:17:35 +0100, op23 napisał(a):

<ziewa>

Skoro się tak nudzisz, to może wykorzystasz ten czas na wyjaśnienie w czym
modem jest lepszy od telefonu? Bo wciąż czekam...

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
awago.maupa.orangegsm.info  | Chinski inzynier popelnil samobojstwo po
zagubieniu jedenego z 16 szt. nowego iPhone'a. Zainspirowalo to Apple do
kampanii promocyjnej "zyc bez niego nie mozesz"

Data: 2010-01-25 22:11:02
Autor: op23
Poziom obsługi przedsprzedażowy Play dla klienta biznesowego

Użytkownik "Waldek Godel" <nospam@orangegsm.info>

<ziewa>

Skoro się tak nudzisz, to może wykorzystasz ten czas na wyjaśnienie w czym
modem jest lepszy od telefonu? Bo wciąż czekam...

Jaki znowu modem ?!

Data: 2010-01-26 09:04:36
Autor: Waldek Godel
Poziom obsługi przedsprzedażowy Play dla klienta biznesowego
Dnia Mon, 25 Jan 2010 22:11:02 +0100, op23 napisał(a):

Skoro się tak nudzisz, to może wykorzystasz ten czas na wyjaśnienie w czym
modem jest lepszy od telefonu? Bo wciąż czekam...

Jaki znowu modem ?!

ten option co go tak wychwałałeś

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
awago.maupa.orangegsm.info  | Chinski inzynier popelnil samobojstwo po
zagubieniu jedenego z 16 szt. nowego iPhone'a. Zainspirowalo to Apple do
kampanii promocyjnej "zyc bez niego nie mozesz"

Data: 2010-02-01 10:28:43
Autor: Waldek Godel
Poziom obsługi przedsprzedażowy Play dla klienta biznesowego
Dnia Wed, 27 Jan 2010 12:46:33 +0100, op23 napisał(a):

ten option co go tak wychwałałeś

Nie wychwalałem żadnego modemu Option.

Nieeeeeee... skądże.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
awago.maupa.orangegsm.info  | Chinski inzynier popelnil samobojstwo po
zagubieniu jedenego z 16 szt. nowego iPhone'a. Zainspirowalo to Apple do
kampanii promocyjnej "zyc bez niego nie mozesz"

Data: 2010-01-13 11:01:07
Autor: Jakub Danecki
Poziom obsługi przedsprzedażowy Playd la klienta biznesowego
MM wrote:
Po kontakcie dwiema osobami z Play w sprawie zakupu 200 aktywacji na
firmę wiem jedno....NIE.  Jak to możliwe żeby jakieś dzieci dzwoniła do
klienta i bez pytania zwracają się do klienta:  - na TY,

Taki target.

- że dzwonią w sprawie jakieś oferty, nie znając biegu wcześniejszej
sprawy, - proponując "dryndnąć" później.

To akurat jest u wszystkich.

- i wychodzi założenia, że informując mnie że dzwoni z Play zwalnia ją
z kultury z przedstawienia się z imienia i nazwiska.

To nie "kurturwa" tylko podstawy, ale patrz punkt 1: taki target.

matko boska, skąd ta firma takich kretynów bierze.

Ciężko pracuje, żeby takich znaleźć. To celowe.

Jakub

Data: 2010-01-13 15:03:27
Autor: rafi
Poziom obsługi przedsprzedażowy Play dla klienta biznesowego

Użytkownik "MM" <poczta@removethis.maksymilian.com> napisał w wiadomości news:hik7d6$i01$1news.onet.pl...
Po kontakcie dwiema osobami z Play w sprawie zakupu 200 aktywacji na firmę wiem jedno....NIE.
Jak to możliwe żeby jakieś dzieci dzwoniła do klienta i bez pytania zwracają się do klienta:
- na TY,

jestes pewny ze dzoniłes na infolinie klientów biznesowych?

ja dzwoniąc na numer  790 600 600 lub *600  nigdy nie miałem sytuacji zwaracania się do mnie na ty

byc moze na infolilini klientów indywidualnych 790 500 500 lub *500 są takie praktyki

Data: 2010-01-13 15:08:03
Autor: MM
Poziom obsługi przedsprzedażowy Pl ay dla klienta biznesowego
On 01/13/2010 03:03 PM, rafi wrote:

jestes pewny ze dzoniłes na infolinie klientów biznesowych?
ja dzwoniąc na numer  790 600 600 lub *600  nigdy nie miałem sytuacji
zwaracania się do mnie na ty

Nie ja dzwoniłem tylko Play do mnie po złożeniu raz wniosku przez stronę, a drugi raz przesłaniu oferty mailowej.

Max

Data: 2010-01-13 15:27:05
Autor: Flo
Poziom obsługi przedsprzedażowy Pl ay dla klienta biznesowego
MM pisze:

Po kontakcie dwiema osobami z Play w sprawie zakupu 200 aktywacji na firmę wiem jedno....NIE.

Z tyloma aktywacjami chciałeś do Play'a iść?
łoo matko

--
Florian Marzejewski
bezpieczenstwo-osobiste.com
+48 607 600 027

Data: 2010-01-13 16:51:12
Autor: brum
Poziom obsługi przedsprzedażowy Play dla klienta biznesowego
Z tyloma aktywacjami chciałeś do Play'a iść?
łoo matko

na razie faktycznie "łoo", ale za jakis czas - kto wie
poziom obslugi zenujacy, ale niektorym to nie przeszkadza, licza sie stawki
wysoki poziom doradcow i doradcooff innych operatorow slono kosztuje, a plej po zalatwieniu krotkiej listy naprawde potrzebnych rzeczy dla biznesu bedzie zbieral zniwo na rynku

Data: 2010-01-13 17:20:43
Autor: MM
Poziom obsługi przedsprzedażowy Pl ay dla klienta biznesowego
On 01/13/2010 03:27 PM, Flo wrote:

Z tyloma aktywacjami chciałeś do Play'a iść?

A masz lepsza ofertę ? Z chęcią ją przeanalizuje.

Max

Data: 2010-01-13 18:10:40
Autor: Flo
Poziom obsługi przedsprzedażowy Pl ay dla klienta biznesowego
MM pisze:

A masz lepsza ofertę ? Z chęcią ją przeanalizuje.

Nie wiem czy lepsza ale tak na szybko to by było:
abo: 30, 50, 75, 100, 150, 200, 300
płaska stawka za minutę do wszystkich 0,16zł netto bez względu na wybrany pakiet kwotowy (również w pakietach na konto) lub stawka dzielona do sieci/poza sieć 0,12/0,19zł netto bez względu na wybrany pakiet kwotowy (również w pakietach na konto)

Masz pytania to dzwoń.

--
Florian Marzejewski
bezpieczenstwo-osobiste.com
+48 607 600 027

Data: 2010-01-13 19:26:18
Autor: Flo
Poziom obsługi przedsprzedażowy Play dla klienta biznesowego
Z ciekawych usług zapomniałem dodać, Ĺźe za 5zł netto Abonent moĹźe bezterminowo aktywować promocyjną usługę „Bezpłatne połączenia w ramach konta” („Usługa”) umoĹźliwiającą bezpłatne  połączenia z numerami na koncie abonenckim, do ktĂłrego jest przypisana karta SIM, dla ktĂłrej aktywowano Usługę

--
Florian Marzejewski
bezpieczenstwo-osobiste.com
+48 607 600 027

Data: 2010-01-13 21:32:22
Autor: Maciej Bebenek (news.onet.pl)
Poziom obsługi przedsprzedażowy Pl ay dla klienta biznesowego
On 2010-01-13 17:20, MM wrote:
On 01/13/2010 03:27 PM, Flo wrote:

Z tyloma aktywacjami chciałeś do Play'a iść?

A masz lepsza ofertę ? Z chęcią ją przeanalizuje.


Ja Ciebie bardzo uprzejmie przepraszam, ale przy 200 aktywkach, to na początek powinieneś sobie czerwony dywan zażyczyć :-)

Więc albo osoba załatwiająca sprawy jest d***, albo to są wirtualne 200 aktywacji.

Data: 2010-01-13 21:56:28
Autor: MM
Poziom obsługi przedsprzedażowy Pl ay dla klienta biznesowego
On 01/13/2010 09:32 PM, Maciej Bebenek (news.onet.pl) wrote:

Ja Ciebie bardzo uprzejmie przepraszam, ale przy 200 aktywkach, to na
początek powinieneś sobie czerwony dywan zażyczyć :-)

Nic takiego nie oczekuje. Ale nie jestem już w tym wieku żeby młode osoby ze mną rozmawiały jak rówieśnikiem.

Więc albo osoba załatwiająca sprawy jest d***, albo to są wirtualne 200
aktywacji.

Oczywiście że są wirtualne bo czekałem na ofertę od wszystkich operatorów. Potem przedstawienie oferty dyrekcji, zatwierdzenie przez dział zamówień itd. Zależnie od końcowej oferty zostanie zakupione dla pracowników od 140 do 200 numerów, które zastąpią telefony stacjonarne. Nie będę się rozpisywał już dlaczego i po co takie działanie.

Max

Data: 2010-01-13 22:15:46
Autor: Maciej Bebenek (news.onet.pl)
Poziom obsługi przedsprzedażowy Pl ay dla klienta biznesowego
On 2010-01-13 21:56, MM wrote:


Oczywiście że są wirtualne bo czekałem na ofertę od wszystkich
operatorów. Potem przedstawienie oferty dyrekcji, zatwierdzenie przez
dział zamówień itd. Zależnie od końcowej oferty zostanie zakupione dla
pracowników od 140 do 200 numerów, które zastąpią telefony stacjonarne.
Nie będę się rozpisywał już dlaczego i po co takie działanie.

Przy takich założeniach, to na wstępie powinieneś dostać oferty typu: abo 50 zł, połaczenie na komórki max. 20 gr, na stacjonarne max 10 gr, wszystko rozliczane z abo, połączenia między własnymi numerami bezpłatne. W erze dodatkowo numer stacjonarny :)

W następnym kroku wzywasz poszczególnych przedstawicieli, pokazujesz im fragmenty oferty konkurencji i czekasz na "satysfakcjonującą"  poprawkę do pierwotnej oferty.

Data: 2010-01-14 00:44:23
Autor: MM
Poziom obsługi przedsprzedażowy Pl ay dla klienta biznesowego
On 01/13/2010 10:15 PM, Maciej Bebenek (news.onet.pl) wrote:

W następnym kroku wzywasz poszczególnych przedstawicieli, pokazujesz im
fragmenty oferty konkurencji i czekasz na "satysfakcjonującą" poprawkę
do pierwotnej oferty.

Takie ruch to oczywista sprawa, by doszlifować ofertę.

Max

Data: 2010-01-14 08:22:42
Autor: Flo
Poziom obsługi przedsprzedażowy Pl ay dla klienta biznesowego
Maciej Bebenek (news.onet.pl) pisze:

Przy takich założeniach, to na wstępie powinieneś dostać oferty typu: abo 50 zł, połaczenie na komórki max. 20 gr, na stacjonarne max 10 gr, wszystko rozliczane z abo, połączenia między własnymi numerami bezpłatne.

Czyli prawie to co napisałem z tym, że u nas (Plus) wysokość abo jest bez znaczenia. W każdym abo z przedziału 30-300zł stawki są takie same i dodatkowo abonamenty można wrzucić w konto czyli wszyscy wspólnie korzystają ze wszystkich środków z możliwością ustawienia dla poszczególnych numerów limitów na połączenia wychodzące poza numery firmowe (połączenia pomiędzy numerami na koncie pomimo blokady nadal można wykonywać).

Długo można by pisać dlatego rzadko to robię. Zazwyczaj kontakt osobisty, a w ostateczności telefon.

--
Florian Marzejewski
bezpieczenstwo-osobiste.com
+48 607 600 027

Data: 2010-01-14 09:04:12
Autor: Maciej Bebenek (news.onet.pl)
Poziom obsługi przedsprzedażowy Pl ay dla klienta biznesowego
On 2010-01-14 08:22, Flo wrote:
Maciej Bebenek (news.onet.pl) pisze:

Przy takich założeniach, to na wstępie powinieneś dostać oferty typu:
abo 50 zł, połaczenie na komórki max. 20 gr, na stacjonarne max 10 gr,
wszystko rozliczane z abo, połączenia między własnymi numerami bezpłatne.

Czyli prawie to co napisałem z tym, że u nas (Plus) wysokość abo jest
bez znaczenia. W każdym abo z przedziału 30-300zł stawki są takie same i
dodatkowo abonamenty można wrzucić w konto czyli wszyscy wspólnie
korzystają ze wszystkich środków z możliwością ustawienia dla
poszczególnych numerów limitów na połączenia wychodzące poza numery
firmowe (połączenia pomiędzy numerami na koncie pomimo blokady nadal
można wykonywać).

Tak, tyle że przy odpowiednich negocjacjach te stawki możesz zbić. O kilkadziesiąt % :-)

Data: 2010-01-14 09:10:47
Autor: Flo
Poziom obsługi przedsprzedażowy Pl ay dla klienta biznesowego
Maciej Bebenek (news.onet.pl) pisze:

Tak, tyle że przy odpowiednich negocjacjach te stawki możesz zbić. O kilkadziesiąt % :-)

Przy stawce 0,16 ile można zbić?
0,01, 0,02zł?
No i jest jeszcze opcja wspólnego konta czyli wszystkie środki idą na wspólne konto abonenckie i wszyscy z tego korzystają.

--
Florian Marzejewski
bezpieczenstwo-osobiste.com
+48 607 600 027

Data: 2010-01-13 21:17:19
Autor: Dan W
Poziom obsługi przedsprzedażowy Play dla klienta biznesowego

Użytkownik "MM" <poczta@removethis.maksymilian.com> napisał w wiadomości news:hik7d6$i01$1news.onet.pl...
Po kontakcie dwiema osobami z Play w sprawie zakupu 200 aktywacji na firmę wiem jedno....NIE.
Jak to możliwe żeby jakieś dzieci dzwoniła do klienta i bez pytania zwracają się do klienta:
- na TY,
- że dzwonią w sprawie jakieś oferty, nie znając biegu wcześniejszej sprawy,
- proponując "dryndnąć" później.
- i wychodzi założenia, że informując mnie że dzwoni z Play zwalnia ją z kultury z przedstawienia się z imienia i nazwiska.

matko boska, skąd ta firma takich kretynów bierze.

Max
Kilka razy korzystałem z numeru *600, zawsze osoba odbierająca przedstawiała się i pytała w jakiej sprawie dzwonię. Jak zawsze zwracam się przez "proszę Pani/proszę Pana" i nigdy nie odpowiedziano mi na "Ty". A jeśli chodzi o rachunek za kilka telefonów, które przeniosłem do nich z plusa to jest mniej więcej o połowę niższy :-)

Pozdrawiam Daniel

Data: 2010-01-13 21:49:18
Autor: MM
Poziom obsługi przedsprzedażowy Pl ay dla klienta biznesowego
On 01/13/2010 09:17 PM, Dan W wrote:

Kilka razy korzystałem z numeru *600, zawsze osoba odbierająca przedstawiała
się i pytała w jakiej sprawie dzwonię. Jak zawsze zwracam się przez "proszę
Pani/proszę Pana" i nigdy nie odpowiedziano mi na "Ty".

Ja nic nie pisałem o *600 bo też nie spotkałem się tam z TYkaniem do klienta. Czego nie można powiedzieć o *500 :-)

A jeśli chodzi o
rachunek za kilka telefonów, które przeniosłem do nich z plusa to jest mniej
więcej o połowę niższy :-)

Z tym się zgadzam, szczególnie że najważniejsze są minuty wewnątrz sieci i do stacjonarnych w naszym wypadku.Jednak ilość minut do pozostałych też jest zdecydowanie większa niż u konkurencji.

Max

Data: 2010-01-13 23:22:59
Autor: Dan W
Poziom obsługi przedsprzedażowy Play dla klienta biznesowego

Użytkownik "MM" <maksymilian.com@poczta.change.hand> napisał w wiadomości news:hilbp7$sbo$1atlantis.news.neostrada.pl...
On 01/13/2010 09:17 PM, Dan W wrote:

Kilka razy korzystałem z numeru *600, zawsze osoba odbierająca przedstawiała
się i pytała w jakiej sprawie dzwonię. Jak zawsze zwracam się przez "proszę
Pani/proszę Pana" i nigdy nie odpowiedziano mi na "Ty".

Ja nic nie pisałem o *600 bo też nie spotkałem się tam z TYkaniem do klienta. Czego nie można powiedzieć o *500 :-)

A jeśli chodzi o
rachunek za kilka telefonów, które przeniosłem do nich z plusa to jest mniej
więcej o połowę niższy :-)

Z tym się zgadzam, szczególnie że najważniejsze są minuty wewnątrz sieci i do stacjonarnych w naszym wypadku.Jednak ilość minut do pozostałych też jest zdecydowanie większa niż u konkurencji.

Max
Przy

W play dostałem nie tylko między numerami wewnątrz sieci ale do wszystkich w play i na stacjonarne 3000 min miesięcznie przy abo za 50 zł netto - praktycznie nie do wygadania :)
http://dlafirm.playmobile.pl/pl/oferta/Promocje/umowa-bez-telefonu/index.html

pozdrawiam Daniel

Data: 2010-01-14 08:26:02
Autor: Flo
Poziom obsługi przedsprzedażowy Pl ay dla klienta biznesowego
Dan W pisze:

W play dostałem nie tylko między numerami wewnątrz sieci ale do wszystkich w play i na stacjonarne 3000 min miesięcznie przy abo za 50 zł netto - praktycznie nie do wygadania :)

Prz założeniu, że często dzwonisz do Play lub na stacjonarne.
Teraz przelicz ofertę jeśli okazuje się, że do Play masz tylko maksymalnie 20% ruchu, a reszta do pozostałych operatorów komórkowych.

--
Florian Marzejewski
bezpieczenstwo-osobiste.com
+48 607 600 027

Data: 2010-01-14 21:42:58
Autor: Dan W
Poziom obsługi przedsprzedażowy Play dla klienta biznesowego

Użytkownik "Flo" <florian6@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:himguc$p3f$2inews.gazeta.pl...
Dan W pisze:

W play dostałem nie tylko między numerami wewnątrz sieci ale do wszystkich w play i na stacjonarne 3000 min miesięcznie przy abo za 50 zł netto - praktycznie nie do wygadania :)

Prz założeniu, że często dzwonisz do Play lub na stacjonarne.
Teraz przelicz ofertę jeśli okazuje się, że do Play masz tylko maksymalnie 20% ruchu, a reszta do pozostałych operatorów komórkowych.

-- Florian Marzejewski
bezpieczenstwo-osobiste.com
+48 607 600 027

Akurat myślałem o tych 3000 minut do play i stacjonarnych zamiast dodatkowo płacić za usługę "system plus" czyli rozmowy z telefonami w ramach jednego konta. My jako wspólnicy najwięcej rozmawiamy ze sobą a 380 minut do innych wystarcza, wcześniej w plusie realizacja tylu połączeń kosztowała łącznie ok 2 razy więcej. Pozdrawiam Daniel

Data: 2010-01-14 11:14:46
Autor: gr
Poziom obsługi przedsprzedażowy Play dla klienta biznesowego
- że dzwonią w sprawie jakieś oferty, nie znając biegu wcześniejszej sprawy,
- proponując "dryndnąć" później.
- i wychodzi założenia, że informując mnie że dzwoni z Play zwalnia ją z kultury z przedstawienia się z imienia i nazwiska.

witam
no właśnie w "obsłudze firmowej" *600 w Paly nikt nigdy do mnie jeszcze per "ty" ie powiedział...
i w zasadzie jeszcze nigdy (od 2 lat) nie miałem problemu z załatwieniem czego via *600,
natomiast w Plusie - to kanał, z wszystkim do przedstawiciela albo do salonu, za tydzień albo stac cały dzien w kolejce...
pozdr.
gr

Poziom obsługi przedsprzedażowy Play dla klienta biznesowego

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona