Poziom obsługi przedsprzedażowy Play dla klienta biznesowego

Data: 2010-01-13 15:03:27
Autor: rafi
Poziom obsługi przedsprzedażowy Play dla klienta biznesowego

Użytkownik "MM" <poczta@removethis.maksymilian.com> napisał w wiadomości news:hik7d6$i01$1news.onet.pl...
Po kontakcie dwiema osobami z Play w sprawie zakupu 200 aktywacji na firmę wiem jedno....NIE.
Jak to możliwe żeby jakieś dzieci dzwoniła do klienta i bez pytania zwracają się do klienta:
- na TY,

jestes pewny ze dzoniłes na infolinie klientów biznesowych?

ja dzwoniąc na numer  790 600 600 lub *600  nigdy nie miałem sytuacji zwaracania się do mnie na ty

byc moze na infolilini klientów indywidualnych 790 500 500 lub *500 są takie praktyki

Data: 2010-01-13 15:08:03
Autor: MM
On 01/13/2010 03:03 PM, rafi wrote:

jestes pewny ze dzoniłes na infolinie klientów biznesowych?
ja dzwoniąc na numer  790 600 600 lub *600  nigdy nie miałem sytuacji
zwaracania się do mnie na ty

Nie ja dzwoniłem tylko Play do mnie po złożeniu raz wniosku przez stronę, a drugi raz przesłaniu oferty mailowej.

Max

Poziom obsługi przedsprzedażowy Play dla klienta biznesowego