Grupy dyskusyjne   »   pl.misc.telefonia.gsm   »   Poziom obsługi przedsprzedażowy Play dla klienta biznesowego

Poziom obsługi przedsprzedażowy Play dla klienta biznesowego

Data: 2010-01-13 21:17:19
Autor: Dan W
Poziom obsługi przedsprzedażowy Play dla klienta biznesowego

Użytkownik "MM" <poczta@removethis.maksymilian.com> napisał w wiadomości news:hik7d6$i01$1news.onet.pl...
Po kontakcie dwiema osobami z Play w sprawie zakupu 200 aktywacji na firmę wiem jedno....NIE.
Jak to możliwe żeby jakieś dzieci dzwoniła do klienta i bez pytania zwracają się do klienta:
- na TY,
- że dzwonią w sprawie jakieś oferty, nie znając biegu wcześniejszej sprawy,
- proponując "dryndnąć" później.
- i wychodzi założenia, że informując mnie że dzwoni z Play zwalnia ją z kultury z przedstawienia się z imienia i nazwiska.

matko boska, skąd ta firma takich kretynów bierze.

Max
Kilka razy korzystałem z numeru *600, zawsze osoba odbierająca przedstawiała się i pytała w jakiej sprawie dzwonię. Jak zawsze zwracam się przez "proszę Pani/proszę Pana" i nigdy nie odpowiedziano mi na "Ty". A jeśli chodzi o rachunek za kilka telefonów, które przeniosłem do nich z plusa to jest mniej więcej o połowę niższy :-)

Pozdrawiam Daniel

Data: 2010-01-13 21:49:18
Autor: MM
Poziom obsługi przedsprzedażowy Pl ay dla klienta biznesowego
On 01/13/2010 09:17 PM, Dan W wrote:

Kilka razy korzystałem z numeru *600, zawsze osoba odbierająca przedstawiała
się i pytała w jakiej sprawie dzwonię. Jak zawsze zwracam się przez "proszę
Pani/proszę Pana" i nigdy nie odpowiedziano mi na "Ty".

Ja nic nie pisałem o *600 bo też nie spotkałem się tam z TYkaniem do klienta. Czego nie można powiedzieć o *500 :-)

A jeśli chodzi o
rachunek za kilka telefonów, które przeniosłem do nich z plusa to jest mniej
więcej o połowę niższy :-)

Z tym się zgadzam, szczególnie że najważniejsze są minuty wewnątrz sieci i do stacjonarnych w naszym wypadku.Jednak ilość minut do pozostałych też jest zdecydowanie większa niż u konkurencji.

Max

Data: 2010-01-13 23:22:59
Autor: Dan W
Poziom obsługi przedsprzedażowy Play dla klienta biznesowego

Użytkownik "MM" <maksymilian.com@poczta.change.hand> napisał w wiadomości news:hilbp7$sbo$1atlantis.news.neostrada.pl...
On 01/13/2010 09:17 PM, Dan W wrote:

Kilka razy korzystałem z numeru *600, zawsze osoba odbierająca przedstawiała
się i pytała w jakiej sprawie dzwonię. Jak zawsze zwracam się przez "proszę
Pani/proszę Pana" i nigdy nie odpowiedziano mi na "Ty".

Ja nic nie pisałem o *600 bo też nie spotkałem się tam z TYkaniem do klienta. Czego nie można powiedzieć o *500 :-)

A jeśli chodzi o
rachunek za kilka telefonów, które przeniosłem do nich z plusa to jest mniej
więcej o połowę niższy :-)

Z tym się zgadzam, szczególnie że najważniejsze są minuty wewnątrz sieci i do stacjonarnych w naszym wypadku.Jednak ilość minut do pozostałych też jest zdecydowanie większa niż u konkurencji.

Max
Przy

W play dostałem nie tylko między numerami wewnątrz sieci ale do wszystkich w play i na stacjonarne 3000 min miesięcznie przy abo za 50 zł netto - praktycznie nie do wygadania :)
http://dlafirm.playmobile.pl/pl/oferta/Promocje/umowa-bez-telefonu/index.html

pozdrawiam Daniel

Data: 2010-01-14 08:26:02
Autor: Flo
Poziom obsługi przedsprzedażowy Pl ay dla klienta biznesowego
Dan W pisze:

W play dostałem nie tylko między numerami wewnątrz sieci ale do wszystkich w play i na stacjonarne 3000 min miesięcznie przy abo za 50 zł netto - praktycznie nie do wygadania :)

Prz założeniu, że często dzwonisz do Play lub na stacjonarne.
Teraz przelicz ofertę jeśli okazuje się, że do Play masz tylko maksymalnie 20% ruchu, a reszta do pozostałych operatorów komórkowych.

--
Florian Marzejewski
bezpieczenstwo-osobiste.com
+48 607 600 027

Data: 2010-01-14 21:42:58
Autor: Dan W
Poziom obsługi przedsprzedażowy Play dla klienta biznesowego

Użytkownik "Flo" <florian6@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:himguc$p3f$2inews.gazeta.pl...
Dan W pisze:

W play dostałem nie tylko między numerami wewnątrz sieci ale do wszystkich w play i na stacjonarne 3000 min miesięcznie przy abo za 50 zł netto - praktycznie nie do wygadania :)

Prz założeniu, że często dzwonisz do Play lub na stacjonarne.
Teraz przelicz ofertę jeśli okazuje się, że do Play masz tylko maksymalnie 20% ruchu, a reszta do pozostałych operatorów komórkowych.

-- Florian Marzejewski
bezpieczenstwo-osobiste.com
+48 607 600 027

Akurat myślałem o tych 3000 minut do play i stacjonarnych zamiast dodatkowo płacić za usługę "system plus" czyli rozmowy z telefonami w ramach jednego konta. My jako wspólnicy najwięcej rozmawiamy ze sobą a 380 minut do innych wystarcza, wcześniej w plusie realizacja tylu połączeń kosztowała łącznie ok 2 razy więcej. Pozdrawiam Daniel

Poziom obsługi przedsprzedażowy Play dla klienta biznesowego

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona