Poziom obsługi przedsprzedażowy Play dla klienta biznesowego

Data: 2010-01-14 11:14:46
Autor: gr
Poziom obsługi przedsprzedażowy Play dla klienta biznesowego
- że dzwonią w sprawie jakieś oferty, nie znając biegu wcześniejszej sprawy,
- proponując "dryndnąć" później.
- i wychodzi założenia, że informując mnie że dzwoni z Play zwalnia ją z kultury z przedstawienia się z imienia i nazwiska.

witam
no właśnie w "obsłudze firmowej" *600 w Paly nikt nigdy do mnie jeszcze per "ty" ie powiedział...
i w zasadzie jeszcze nigdy (od 2 lat) nie miałem problemu z załatwieniem czego via *600,
natomiast w Plusie - to kanał, z wszystkim do przedstawiciela albo do salonu, za tydzień albo stac cały dzien w kolejce...
pozdr.
gr

Poziom obsługi przedsprzedażowy Play dla klienta biznesowego