Pozioma popełniłem :)

Data: 2010-03-24 15:27:09
Autor: Jesse Custer
Pozioma popełniłem :)
Rodził się długo ale w końcu jest: http://forum.poziome.pl/index.php?topic=544.0
To już mój trzeci, budowanie wciąga :).

Data: 2010-03-25 00:21:22
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
Pozioma popełniłem :)

Rodził się długo ale w końcu jest: http://forum.poziome.pl/index.php?topic=544.0
To już mój trzeci, budowanie wciąga :).

Skąd ja znam tylne widełki.
:>

zyga
--
-- force -- nodeps -- all

Data: 2010-03-25 10:14:10
Autor: Jacek Maciejewski
Pozioma popełniłem :)
Dnia Wed, 24 Mar 2010 15:27:09 -0700 (PDT), Jesse Custer napisał(a):

To już mój trzeci, budowanie wciąga :).

Jedno mnie ciekawi. jak mianowicie przewieźć na takiej poziomce 10kg bagażu
turystycznego. Tego co się mieści do dwóch niedużych sakw bocznych, worka z
namiotem i materacem i rulonu ze śpiworem. Plus to co wchodzi do torby pod
poziomą rurą ramy no i last but not least dwóch bidonów z wodą. No i
jeszcze żeby koła nie chlapały błotem jak jadę po mokrym. Jak mi ktoś to
zgrabnie wyłoży, lecę po rurki i piłę :)
--
Jacek

Data: 2010-03-25 02:50:50
Autor: Jesse Custer
Pozioma popełniłem :)
On 25 Mar, 10:14, Jacek Maciejewski <jacmacwyt...@o2.pl> wrote:
 jak mianowicie przewieźć na takiej poziomce 10kg bagażu
turystycznego.
--
Jacek

Na fotkach tego nie ma ale bagażnik jest przewidziany. Z tyłu na ramie
jest mocowanie pod bagażnik. Zrobiłem coś w stylu bagażników na
sztycę, tyle że solidniejsze. A inne patenty wyglądają tak:

Wersja ciężko turystyczna
http://picasaweb.google.com/Poziome/SWB#5435527742640081506

Nieco lżej:
http://picasaweb.google.com/Poziome/SWB#5435523700135042402

Lub kufer, poprawia też aerodynamikę:
http://picasaweb.google.com/Poziome/SWB#5435527609920803026

Data: 2010-03-25 11:28:50
Autor: Fabian
Pozioma popełniłem :)
Jesse Custer pisze:
[...]

Wydaje mi się, że tego typu mocowanie jest super:

http://picasaweb.google.com/Poziome/SWB#5435528158784796626

nisko umieszczony ciężar i wygląda jak by można było korzystać z
zawartości w czasie jazdy

Fabian.

Data: 2010-03-25 12:08:45
Autor: Jacek Maciejewski
Pozioma popełniłem :)
Dnia Thu, 25 Mar 2010 02:50:50 -0700 (PDT), Jesse Custer napisał(a):

Wersja ciężko turystyczna
http://picasaweb.google.com/Poziome/SWB#5435527742640081506
Robi wrażenie. Chyba rzeczywiście bagaż da się poupychać. Cholera żeby tak
w Zielonej ktoś miał poziomkę. Chciałbym się przejechać.

Nieco lżej:
http://picasaweb.google.com/Poziome/SWB#5435523700135042402
Czy mi się zdaje czy kierownica jest asymetryczna?

--
Jacek

Data: 2010-03-25 05:21:52
Autor: Jesse Custer
Pozioma popełniłem :)
On 25 Mar, 12:08, Jacek Maciejewski <jacmacwyt...@o2.pl> wrote:
 Cholera żeby tak
w Zielonej ktoś miał poziomkę. Chciałbym się przejechać.

Popytaj na poziomym forum, nie wykluczone że jest ktoś z okolicy.

Data: 2010-03-25 11:46:57
Autor: Jaroslaw Berezowski
Pozioma popełniłem :)
Dnia Wed, 24 Mar 2010 15:27:09 -0700, Jesse Custer napisał(a):

Rodził się długo ale w końcu jest:
http://forum.poziome.pl/index.php?topic=544.0 To juĹź mĂłj trzeci,
budowanie wciąga :).
Hmm przy takim dlugim lancuchu i jego podwieszeniach masz calkowicie odsprzegnieta linie przerzutki tylnej. Nie ma problemow z przekosami?

--
Jaroslaw "jaros" Berezowski

Data: 2010-03-25 05:19:58
Autor: Jesse Custer
Pozioma popełniłem :)
On 25 Mar, 11:46, Jaroslaw Berezowski <prezyd...@gov.pl> wrote:
Hmm przy takim dlugim lancuchu i jego podwieszeniach masz calkowicie
odsprzegnieta linie przerzutki tylnej. Nie ma problemow z przekosami?

Nie, z wyjątkiem tylnej tarczy 34t, górna rolka jest o 1mm za szeroka
i trosze trze na tym ustawieniu ( bardziej słychać niż czuć). Ale przy
tym rozkładzie przełożeń tylnego 34t prawie nie używam, więc
specjalnie mi to nie przeszkadza. Biegi od 1 do 7 działają idealnie.
Generalnie długi łańcuch jest mniej wrażliwy na przekosy, resztę
załatwiają odpowiednio dobrane rolki. Można też puścić łańcuch w
rurce, co załatwia sprawę prekosów, ale ja wole łożyskowane rolki -
mniejsze opory (praktycznie nie wyczuwalne).

Pozioma popełniłem :)