Pozna? - dzi? - rondo Rataje

Data: 2009-10-14 11:50:23
Autor: Krzysztof Kop
Pozna? - dzi? - rondo Rataje
In article <13102009.57D3D375@budzik61.poznan.pl>,
 Budzik <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote:

DzieŸ dobry
chcia˝em pogratulowaç totalnego zakorkowania w dniu dzisiejszym dojazdu do ronda Rataje od strny centrum miasta.

Ok. 7.10 byla stluczka w cwiartce pomiedzy Zamenhoffa od Staroleki a Katowicka w kier. Kornika. Laweta z samochodami zaczepila osobowke tak, ze ja obrocilo o 180 stopni. Albo osobowka chciala zjechac z wew. pasa na Kornik albo co innego.

To Rondo to jeszcze pol biedy, gorzej jest na mniejszym - Srodce. Wczoraj po robocie znowu stalo. Syf.

Kris

Data: 2009-10-14 21:17:14
Autor: Budzik
Pozna? - dzi? - rondo Rataje
Osobnik posiadający mail 240499@wp.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

Dzie? dobry
[...]

sorry, sorry - nie wspomniałem ze mowie o godzinie 19.00.

BTW kaszanisz kodowanie!

"Miłość jest tryumfem wyobrażni nad inteligencją."
Henry Louis Mencken

Pozna? - dzi? - rondo Rataje