Pozna艅 - Ko艂obrzeg; kt贸r臋dy?

Data: 2015-07-29 08:40:33
Autor: mz
Pozna艅 - Ko艂obrzeg; kt贸r臋dy?

U偶ytkownik "Scobowski"  napisa艂 w wiadomo艣ci grup dyskusyjnych:mp8ujm$bf2$1@sunflower.man.poznan.pl...

Czo艂em.
G贸giel podpowiada 3 trasy:
- klasycznie, 11-k膮 na p贸艂noc. Mog臋 pojecha膰 z zamkni臋tymi oczami, przez
zag艂臋bie fotoradarwe. Chyba nawet bez janosika pami臋tam, gdzie stoj膮 maszty.
- z lekk膮 modyikacj膮, przez 181 i 177 od Wielenia
- albo NAOKO艁O, przez A2, S3 do Szczecina, 6-k膮 za Goleni贸w i kawa艂ek
lokalnymi (nigdy tamt臋dy nie jecha艂em).

Zak艂adaj膮c, 偶e google podaje identyczny czas przejazdu trzema
powy偶szymi, autko moje spali 6l/100Km zamiast 10l zupy jad膮c r贸wno
autortrad膮 / S3k膮 ni偶 na 11-ce, ew. na autostrad臋 mnie sta膰 - to kt贸r臋dy
powinienem jecha膰?

Priorytetem jest jak najmniejsze zm臋czenie kierowcy i pasa偶er贸w,
kr贸tszy/zbli偶ony czas przejazdu mo偶na te偶 uzna膰 za plus, st贸wa w t臋 czy
w tamt膮d na koszcie przejazdu nie robi.

A my艣la艂e艣 o alternatywnej trasie  przejazdu nad morze ?
Pozna艅 - Wa艂cz - Czaplinek (ca艂kiem malowniczy odcinek w艣r贸d las贸w i rzek i du偶o zakr臋t贸w)- Po艂czyn Zdr贸j - Bia艂ogard - Ko艂obrzeg
Na tej trasie jest zazwyczaj mniejszy ruch ni偶 na 11.

Pozna艅 - Ko艂obrzeg; kt贸r臋dy?