Pozna?? - Wa??brzych

Data: 2011-02-16 07:56:30
Autor: Rychu
Pozna?? - Wa??brzych
Potrzebuję dzisiaj dostać się z Poznania (Malty) do Wałbrzycha.
Temperatura i zapowiadana aura nakłaniały by do jazdy bardziej
uczęszczanymi drogami. Stąd pytanko jak pokonać trasę, żeby nie
mieć większych problemów.

Koło 10 wyjadę z DC, więc w Poznaniu pewnie będę koło 14, tam
potrzebuję godzinkę. Wyjazd pewnie koło 15-16. W Poznaniu będę
ruszał z Malty, więc mogę pojechać: JPII, Zamenhofa, Hetmańską,
Głogowską i wylecieć na DK5, albo ominąć Wildę i pojechać DK11,
potem w prawo w A2 i w lewo DK5.

Pierwsze pytanie czy w ogóle do Wrocławia jechać DK5?

Zakładając, że na któryś z dwóch sposobów wyjadę na DK5 to dalej
kolejne rozważanie... przez Wrocław, czy nie?

Na pewno dojadę do Leszna... potem można dalej:

1. Głogów, Polkowice, Lubin, Legnica, Jawor, Bolków, Świebodzice,
2. Rawicz, Lubin, Legnica, Jawor, Bolków, Świebodzice,
3. Rawicz, Trzebnica, Wrocław (Trasa Milenijna), Bielany,
3a. Åšwidnica, Åšwiebodzice,
3b. Kostomłoty, Strzegom, Świebodzice,

Największe obawy mam przed odcinkiem Jawor-Strzegom-Świebodzice (DW374).

Może ktoś ma jakiś swój wariant?

Rychu
W-wa | Panda VAN'05
oznakowana KR637** :)

Data: 2011-02-16 08:34:15
Autor: Voytek
Pozna?? - Wa??brzych
W dniu 2011-02-16 07:56, Rychu pisze:

[...]

A po co przez Bolków?

Głogów - Polkowice - Lubin - Legnica - Jawor - Strzegom - Świebodzice - od Jawora dziury
lub
Głogów - Polkowice - Lubin - w kierunku na Wrocław (36 i 94)i Wilczkowie na Strzegom (dziury) - Świebodzice

Jadąc przez Wrocław stracisz sporo czasu
--
Voytek

Data: 2011-02-16 09:56:27
Autor: Rychu
Pozna?? - Wa??brzych
W dniu 2011-02-16 08:34, Voytek pisze:
[...]

na Strzegom (dziury) - Åšwiebodzice

Zawieszenie mam takie, że boje się, że mogę stracić koło jak
zaliczę większą dziurę. Nie mam też żadnych zenonów, więc
takiej dziury mogę po prostu nie zauważyć. Stąd pomysł, żeby
nie jechać "żółtymi" drogami z obawy przed dziurami.

Na pewno pojadę przez Głogów i Jawor, a potem pomyślę.

Dzięki za sugestię. Zajrzę tu jeszcze koło 15. ;)

Rychu
W-wa | Panda VAN'05
oznakowana KR637** :)

Data: 2011-02-16 10:03:00
Autor: J.F.
Pozna? - Wa?brzych
On Wed, 16 Feb 2011 09:56:27 +0100,  Rychu wrote:
Zawieszenie mam takie, ¿e boje siê, ¿e mogê straciæ ko³o jak
zaliczê wiêksz± dziurê. Nie mam te¿ ¿adnych zenonów, wiêc

To pojedz pociagiem. Nie wiem jak teraz, ale pamietam Walbrzych cos
dwa lata temu. Dziura na dziurze w doslowny sensie :-)

takiej dziury mogê po prostu nie zauwa¿yæ. St±d pomys³, ¿eby
nie jechaæ "¿ó³tymi" drogami z obawy przed dziurami.

Kiedy na 35 tez potrafily byc dziury.

Aparat, lampa blyskowa, naladowana komorka - i wzywac policje w razie
urwania kola.

J.

Data: 2011-02-16 10:23:53
Autor: Voytek
Pozna? - Wa?brzych

To pojedz pociagiem. Nie wiem jak teraz, ale pamietam Walbrzych cos
dwa lata temu. Dziura na dziurze w doslowny sensie :-)

Heh, dwa lata temu to prawie autostrady by³y, proponujê teraz zobaczyæ :-)

--
Voytek

Data: 2011-02-16 11:02:12
Autor: J.F.
Pozna? - Wa?brzych
On Wed, 16 Feb 2011 10:23:53 +0100,  Voytek wrote:
To pojedz pociagiem. Nie wiem jak teraz, ale pamietam Walbrzych cos
dwa lata temu. Dziura na dziurze w doslowny sensie :-)

Heh, dwa lata temu to prawie autostrady by³y, proponujê teraz zobaczyæ :-)

Gorzej niz wtedy byc nie moze :-)

J.

Data: 2011-02-16 11:10:08
Autor: Voytek
Pozna? - Wa?brzych

Gorzej niz wtedy byc nie moze :-)

J.

Niestety, jest gorzej :-)

Data: 2011-02-16 11:16:02
Autor: J.F.
Pozna? - Wa?brzych
On Wed, 16 Feb 2011 11:10:08 +0100,  Voytek wrote:
Gorzej niz wtedy byc nie moze :-)

Niestety, jest gorzej :-)

To jak to - teraz juz w ogole nawierzchni nie macie, same dziury sa ? Zapodaj jakies fotki :-)

J.

Data: 2011-02-16 13:29:20
Autor: Voytek
Pozna?? - WaÂ?brzych
W dniu 2011-02-16 11:16, J.F. pisze:

To jak to - teraz juz w ogole nawierzchni nie macie, same dziury sa ?

Zapodaj jakies fotki :-)

J.

Dziury, które widziałeś dwa lata temu, zostały załatane. Na głównych ulicach nie dokonywano żadnych generalnych remontów, tylko łatki. A pewnie wiesz jak wygląda nawierzchnia po zimie gdzie wszystkie łatki zostały pięknie porozrywane przez mróz?
Jest piknie :D

Data: 2011-02-16 13:37:46
Autor: J.F.
Pozna? - Wa?brzych
On Wed, 16 Feb 2011 13:29:20 +0100,  Voytek wrote:
W dniu 2011-02-16 11:16, J.F. pisze:
To jak to - teraz juz w ogole nawierzchni nie macie, same dziury sa ?
Zapodaj jakies fotki :-)

Dziury, które widzia³e¶ dwa lata temu, zosta³y za³atane. Na g³ównych ulicach nie dokonywano ¿adnych generalnych remontów, tylko ³atki. A pewnie wiesz jak wygl±da nawierzchnia po zimie gdzie wszystkie ³atki zosta³y piêknie porozrywane przez mróz? Jest piknie :D

No tak, tylko ja juz wtedy widzialem miejsca gdzie bylo wiecej dziur
niz nawierzchni, to jak moze byc teraz - jedna wielka dziura ? :-)

No i chyba nie zalatali tamtych miejsc, bo jakby to uczciwie zrobic,
przywiezc frezareczke mala .. to i tak sie sprowadzi do wykonania
nawierzchni od nowa :-)

J.

Data: 2011-02-16 14:09:17
Autor: Voytek
Pozna? - Wa?brzych
W dniu 2011-02-16 13:37, J.F. pisze:

No i chyba nie zalatali tamtych miejsc, bo jakby to uczciwie zrobic,
przywiezc frezareczke mala .. to i tak sie sprowadzi do wykonania
nawierzchni od nowa :-)

J.

Dok³adnie, ale plany na najbli¿szy rok w zasadzie nie przewiduj± remontów tylko naprawy.
Mo¿e kolega Rychu, jak ju¿ dotrze do Wa³brzycha, zda relacjê.

Data: 2011-02-19 09:05:54
Autor: Rychu
Pozna? - Wa?brzych
W dniu 2011-02-16 10:03, J.F. pisze:
[...]

Haha... :) Byli¶my i ¶miali¶my siê z takich niebieskich naklejonych
w poprzek jezdni naklejek przed przej¶ciami dla pieszych. Mia³y
wywo³ywaæ drgania auta, ¿eby siê zwolni³o przed przej¶ciem, a tymczasem
by³ to chyba najrówniejszy kawa³ek drogi w okolicy.

Ostatecznie pojecha³em z Poz do Wroc i tam spêdzi³em dwie noce.
W miêdzyczasie wyskoczy³em do Wa³brzycha DK35 i wygl±da³a bardzo ³adnie
gdzie¶ tak do 2/3 drogi do ¦widnicy. Potem przed samym Wa³brzychem
bardzo ³adnie, ale ju¿ sam Wa³brzych to tragedia. No i jedna straszna
rzecz. Nie mieszkam w najczystszym mie¶cie, korki, spaliny, itp. Jednak
jak wysiad³em z auta na parkingu przed Victori± w Wa³brzychu, to trudno
by³o siê oprzeæ wra¿eniu, ¿e oddycha siê wêglem. To samo w samej galerii
handlowej.

Rychu
W-wa | Panda VAN'05
oznakowana KR637** :)

Data: 2011-02-19 11:00:53
Autor: J.F.
Pozna? - Wa?brzych
On Sat, 19 Feb 2011 09:05:54 +0100,  Rychu wrote:
[...]

Bo w Poznaniu macie cielplownie, a w Walbrzychu pewnie jeszcze sporo
piecow weglowych. Ale i tak musi byc chyba odpowiednia pogoda.

Ale to naprawde jest nic, dawno dawno temu w Walbrzychu byla
koksownia, i wtedy to sie oddychalo weglem :-)

J.

Data: 2011-02-19 12:27:38
Autor: Rychu
Pozna? - Wa?brzych
W dniu 2011-02-19 11:00, J.F. pisze:
Bo w Poznaniu macie cielplownie, a w Walbrzychu pewnie jeszcze sporo
piecow weglowych. Ale i tak musi byc chyba odpowiednia pogoda.

....ale ja nie jestem z Poznania ;)

Ale to naprawde jest nic, dawno dawno temu w Walbrzychu byla
koksownia, i wtedy to sie oddychalo weglem :-)

To musia³o byæ straszne. Ja sobie tego nawet nie jestem
w stanie wyobraziæ.

Rychu
W-wa | Panda VAN'05
oznakowana KR637** :)

Data: 2011-02-19 13:13:17
Autor: J.F.
Pozna? - Wa?brzych
On Sat, 19 Feb 2011 12:27:38 +0100,  Rychu wrote:
W dniu 2011-02-19 11:00, J.F. pisze:
Bo w Poznaniu macie cielplownie, a w Walbrzychu pewnie jeszcze sporo
piecow weglowych. Ale i tak musi byc chyba odpowiednia pogoda.

...ale ja nie jestem z Poznania ;)

A, widze - Wawa.

Zasada ta sama - jak w miescie sa nowe bloki i wysokie kominy
elektrocieplowni to co ma smierdziec.

Gorzej jak ocalaly stare kamienice z piecami kaflowymi i sa duze
willowe dzielnice bez gazu.

Ale to naprawde jest nic, dawno dawno temu w Walbrzychu byla
koksownia, i wtedy to sie oddychalo weglem :-)
To musia³o byæ straszne. Ja sobie tego nawet nie jestem
w stanie wyobraziæ.

Jak sie jechalo pociagiem to trzeba bylo okna zamykac :-)

I jeszcze taka anegdota krazyla - jest sobie obok Walbrzycha
uzdrowisko Szczawno-Zdroj.
Jako ze granicza przez plot - wszystko wskazywalo na to zeby oba
miasta polaczyc. Tylko wynikl klopot: albo Szczawno straciloby prawo
do uzywania dopisku Zdroj, albo musialaby sie ta smierdzaca koksownia
nazywac Walbrzych-Zdroj :-)

J.

Data: 2011-02-19 19:45:06
Autor: Voytek
Pozna? - Wa?brzych
W dniu 2011-02-19 09:05, Rychu pisze:
Jednak
jak wysiad³em z auta na parkingu przed Victori± w Wa³brzychu, to trudno
by³o siê oprzeæ wra¿eniu, ¿e oddycha siê wêglem. To samo w samej galerii
handlowej.

Dobrze, ¿e nie zaparkowa³e¶ w podziemnym parkingu. Fantastyczne doznanie :-)

Data: 2011-02-19 20:57:09
Autor: Rychu
Pozna? - Wa?brzych
W dniu 2011-02-19 19:45, Voytek pisze:
[...]

:-)

Ups... potem przeparkowa³em w³a¶nie potem na podziemny pod StepInem. :)
Nie by³em nigdy w kopalni, ale jak siê zje¿d¿a³o schodami ruchomymi
to siê czu³o jakby siê wje¿d¿a³o. Fajnie przy tym wygl±da³y pod¶wietlane
informacje: "Uwaga spaliny, udaj siê do wyj¶cia" czy jako¶ tak. :)

Rychu
W-wa | Panda VAN'05
oznakowana KR637** :)

Pozna?? - Wa??brzych