Poznańska Masa Krytyczna - 29 kwietni a 2010, 18.00

Data: 2010-04-29 08:56:47
Autor: Silinde Ringëril
Poznańska Masa Krytyczna - 29 kwietni a 2010, 18.00
Cytat ze strony PMK:
"PS. W niedzielę jechaliśmy na rowerach w okolicy os. Chrobrego. Weseli chłopcy w swoim obtłuczonym samochodzie zajeżdżali nam wielokrotnie drogę i obdarowali mnie "odpowiednim" dla mojej płci epitetem. Po raz kolejny na drodze zetknęłam się z męskim prymatem."
Nie z męskim prymatem, tylko ze zwykłym chamstwem, proszę Pani! Proszę nie łączyć chamstwa z męskością. To, czym popisali się owi chłopcy, nie ma nic wspólnego z byciem mężczyzną, takim normalnym, prawdziwym.

SR
--
http://qck.pl/Rc
Ze wszystkich uprzedzeń naprawdę niebezpiecznym jest

Poznańska Masa Krytyczna - 29 kwietni a 2010, 18.00