Poznajmy te slawna pare!

Data: 2010-02-18 18:20:18
Autor: konserwator
Poznajmy te slawna pare!

Anne Applebaum i Radek Sikorski
Czasem bywa tak, że nie mamy wpływu na nasze uczucie. Ludzi popycha ku sobie jakaś tajemna siła. Podobnie było z Radkiem Sikorskim i Anne Applebaum. Kiedy się poznali, byli w innych związkach, a ona nawet planowała już ślub. Połączyła ich taka sama pasja, by uczestniczyć w czymś, co na świecie jest najważniejsze. "Pochodziliśmy z mężem z różnych krajów. Ja, Amerykanka, o korzeniach żydowskich, on Polak", mówi Anne. A jednak nie odczuwali tych różnic. Oboje z Anne reprezentowali to, co najlepsze w młodym pokoleniu. "Wykształceni, dynamiczni, obyci, czują się równie dobrze w Europie, jak w Ameryce", zachwycał się nimi Marek Brzeziński, kolega Anne Applebaum z Waszyngtonu. Ale nie tylko to ich łączyło. Z pewnością Sikorskiego pociągnęły w Anne jej żywy intelekt, talent pisarski i dociekliwość badaczki najnowszej historii. Jej książka o rosyjskim gułagu zdobyła najbardziej prestiżową dziennikarską Nagrodę Pulitzera. "Znam Radka i Anne od wielu lat", powiedział w wywiadzie dla "Rzeczpospolitej" Dawid Frum, były autor przemówień George'a W. Busha. "Trudno o nich mówić z osobna, są bowiem przykładem wielce wpływowej pary, która wspólnie odniosła sukces".

Anne Applebaum nigdy nie chciała wypowiadać się na tak osobiste tematy, jak miłość, ale można domyślać się, że Radek Sikorski zaimponował jej nie tylko inteligencją i dobrym piórem, ale chyba przede wszystkim silną osobowością. Połączyło ich również pochodzenie inteligenckie, tradycje rodzinne, choć w każdym z ich domów były inne. Rodzice Radka to patrioci działający w "Solidarności" z poszanowaniem dla historii polskich i wolnościowych idei. Korzenie dobrej starej rodziny Applebaumów sięgają carskiej Rosji - jej pradziadek uciekł spod rządów cara do Ameryki.

Ojciec Anne Applebaum to znany w Waszyngtonie prawnik specjalizujący się w prawie handlowym. Matka zasiada w zarządach towarzystw dobroczynnych. Anne i jej siostra, podobnie jak Sikorski,  zdobyły wykształcenie na najlepszych uczelniach dla prawników, politologów i dziennikarzy. Jednak Anne poświęciła się karierze pisarskiej, a Sikorskiego zaczęła nęcić polityka. Jako 29-latek po raz pierwszy został wiceministrem obrony w rządzie Jana Olszewskiego. Gdy droga zawodowa jego żony układała się stopniowo i miarowo, on przeżył w swoim zawodowym życiu wiele wzlotów i upadków. Jego kariera załamała się na chwilę, kiedy w 2001 roku Włodzimierz Cimoszewicz, ówczesny szef MSZ zablokował jego nominację na ambasadora w Brukseli. Wtedy dostał propozycję pracy w Waszyngtonie w prestiżowym American Enterprise Institut, czyli ośrodku eksperckim, a ona w "Washington Post" i zdecydowali wyjechać do Stanów. "Stali się tam znani jako >power couple<, para z wpływami na politykę rządu i opinię elit", mówi obserwator polityki amerykańskiej. Podczas lat spędzonych w Waszyngtonie Sikorski przekonał się nie tylko o tym, że w razie jakichkolwiek zawirowań zawodowych zawsze znajdzie pracę. Zdobył też wiedzę o wiele ważniejszą. Okazało się bowiem, że Anne jest nie tylko jego żoną, ale także jego partnerem i przyjacielem i że może na nią liczyć szczególnie wtedy, gdy nie wszystko układa się po jego myśli. Udowodniła to wielokrotnie, także i wtedy, gdy Sikorski stęskniony za Polską namówił ją do przyjazdu do Warszawy. I chociaż ich pierwszy syn, dziś dziesięcioletni Aleksander ("Nadaliśmy mu takie imię na cześć Aleksandra Macedońskiego", żartuje Sikorski) urodził się w Londynie, Anne zgodziła się, aby wychowywać go w Polsce. Kiedy na świat przyszedł ich drugi syn, Tadeusz, Anne na dobre zamieszkała z nimi w Chobielinie. "Żona, która potrafi i ugotować, i napisać książkę, to skarb. Ale trzeba mieć silną osobowość, żeby zdzierżyć blisko siebie inny silny charakter. Międzynarodowe małżeństwo, na dodatek z taką osobą jak Ania, to nieustające pole negocjacji. To, że ciągle jesteśmy w ruchu i realizujemy ambitne projekty uchroniło nas od rutyny", mówi Sikorski.

http://polki.pl/zycie_gwiazd_znaniilubiani_artykul,10007244,2.html

--
EI INCUMBIT PROBATIO QUI DICIT, NON QUI NEGAT

Data: 2010-02-18 18:31:37
Autor: :heÂŽsk:
Poznajmy te slawna pare!
On Thu, 18 Feb 2010 18:20:18 +0100, "konserwator"
<djmac§don¨Čald@algonet.se> wrote:

Anne Applebaum i Radek Sikorski [...]

 czekamy na podobna historie innej slynnej pary.
 bedzie tylko drobny problem, prezes jest 60-cioletnim kawalerem.

--

 HeSk

Data: 2010-02-18 09:42:23
Autor: Hans Kloss
Poznajmy te slawna pare!
On 18 Lut, 18:31, ":heÂŽsk:" <fullpis bigbred...@interia.pl> wrote:
[...]  prezes [...]

Ze swoją manią na punkcie "prezesa" od dawna jesteś już tylko żałosny.
Idę o zakład że jakby kto nawet założył wątek na temat mechaniki
kwantowej to ty napisałbyś w nim coś o prezesie...
Uświadom sobie ze w porównaniu z tym  kurduplowatym, bez żony, prawa
jazdy i konta bankowego prezesem  ty jesteś zaledwie żałosnym
kutasiną, który nie ma szans na osiągnięcie w życiu choćby 5% tego co
on.
J-23

Data: 2010-02-18 18:59:09
Autor: :heÂŽsk:
Poznajmy te slawna pare!
On Thu, 18 Feb 2010 09:42:23 -0800 (PST), Hans Kloss
<mrdevilyn@gmail.com> wrote:

Ze swoją manią na punkcie "prezesa" od dawna jesteś już tylko żałosny.

 http://www.youtube.com/watch?v=EQNmPuXC_h4&feature=related

 jak mozna byc powaznym ? ;o)))

 http://www.youtube.com/watch?v=B4V8KaXjSAs&feature=related

 http://www.youtube.com/watch?v=5qh4yerc-K8&feature=related

Idę o zakład że jakby kto nawet założył wątek na temat mechaniki
kwantowej to ty napisałbyś w nim coś o prezesie...

 na mechanice kwantowej sie nie znam, a prezes jest taki jaki jest ;)

 http://www.youtube.com/watch?v=CloeZFD_do4&feature=related

Uświadom sobie ze w porównaniu z tym  kurduplowatym, bez żony, prawa
jazdy i konta bankowego prezesem

 i ktos taki chce rzadzic naszym krajem?!

ty jesteś zaledwie żałosnym kutasiną,

 za wczesnie cie docenilem. jestes jednak fornal.

który nie ma szans na osiągnięcie w życiu choćby 5% tego co on.

 nie jestem chory na wladze wiec nie moge rownac sie z twoim szefem.

--

 HeSk

Data: 2010-02-18 21:39:56
Autor: awe
Poznajmy te slawna pare!
 nie jestem chory na wladze wiec nie moge rownac sie z twoim szefem.

 HeSk
-- -- -- -- -- -- --
no na wladze nie jestes chory, na glowe, na glowe hesk
awe

Data: 2010-02-19 07:25:20
Autor: sofu
Poznajmy te slawna pare!

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
[...]

-- -- -- -- -- -

Najfajniejsze jest gdy Hesk gdy sie z czyms oczywistym nie zgadza (np.
przytoczenie faktow historycznych, jakiegoś artykułu, fragmentów książki) to
notorycznie zarzuca mu spamowanie.  A gdy sam rozpoczyna z rana kilka
złosliwych głupich wątków nie raczy o tym pamietać.
Albo to bydle ma rozdwojenie jaźni, albo wacha klej czy chla, żre, wchłania,
jakies "wynalazki",  albo zakłada watki jeszcze przed tradycyjnym dla niego
porannym zwaleniem konia, co daje mu taki czad, że zapomina co robił przed
godziną?
Albo to jakis ledwo odrosły od ziemi pryszyczaty gnój o zabużonej
hormonalnie osobowowści, albo geriatryczny starzec, ktoremu demencja
powaznie utrudnia
zatrybianie co jest grane?  Jedno jest pewne, to bezmyślne złosliwe bydle do
kwadratu!

sofu

Data: 2010-02-19 13:59:28
Autor: -heÂŽsk-
Poznajmy te slawna pare!
On Fri, 19 Feb 2010 07:25:20 +0100, "sofu" <manhunter1@o2.pl> wrote:

> [...]
>
>  HeSk
> -- -- -- -- -- -- --
> no na wladze nie jestes chory, na glowe, na glowe hesk

 awus, siedzisz u mnie w kf wiec sie nie napinaj ;o)))

-- -- -- -- -- -

Najfajniejsze jest gdy Hesk gdy sie z czyms oczywistym nie zgadza (np.
przytoczenie faktow historycznych, jakiego¶ artykułu, fragmentów ksi±żki) to
notorycznie zarzuca mu spamowanie.

 JA?!! od kontroli spamowania jest mkarawan.

A gdy sam rozpoczyna z rana kilka złosliwych głupich w±tków nie raczy o tym pamietać.

 wzbudzanie emocji i obserwacja reakcji na nie to moj zawod ;o))

Albo to bydle

 kompleksik malego czlonka, co ? ;o)))

ma rozdwojenie jaĽni, albo wacha klej czy chla, żre, wchłania,
jakies "wynalazki",

 nie przenos na innych swego ulubionego hobby ;o))

albo zakłada watki jeszcze przed tradycyjnym dla niego
porannym zwaleniem konia,

 ozen sie to ci raczka odpocznie ;o)))

co daje mu taki czad, że zapomina co robił przed godzin±?

 nie przenos na innych swojego ulubionego hobby ;o))

Albo to jakis ledwo odrosły od ziemi pryszyczaty gnój o zabużonej
hormonalnie osobowowÂści,

 jestes na etapie adolescencji czy pozostales w fazie analnej?

albo geriatryczny starzec, ktoremu demencja powaznie utrudnia
zatrybianie co jest grane?

 znajdujesz sie w okresie gerentologicznym czy to tylko habituacja?

Jedno jest pewne, to bezmy¶lne złosliwe bydle do kwadratu!

 cierpisz na inkoherencje czy to tylko menopauza ? ;o))))
--

 HeSk

Wlacz swiatla, wylacz myslenie! Stan drĂłg poprawi sie sam !
http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2010-02-19 19:22:50
Autor: awe
Poznajmy te slawna pare!
Hesk jak sie zle czujesz to idz sie przejdz na spacer
awe

Data: 2010-02-18 22:05:40
Autor: cytryna
Poznajmy te slawna pare!

[...]

Za ile można zamówić taką reklamówkę. Bydgoszczan najbardziej śmieszy wujek gen. Władysław Sikorski, którego to portret wisiał do niedawna na honorowym
miejscy w dworku w Chobielinie, jako "portret wuja". W końcu oszustwo się wydało (generał nie miał brata) i zapewne zawiśnie teraz portret Appelbauma w chałacie i mycce.Biedny generał w grobie sie obraca na myśl kto też nosi jego nazwisko.

Data: 2010-02-19 11:57:41
Autor: sofu
Poznajmy te slawna pare!

Użytkownik "cytryna" <cytryna4@poczta.onet.eu> napisał w wiadomości
-- -- -- --

[...]

Przypomina sie film 40-latek i portret "przodka".
Chamstwo ma skłonności megalomańskie.
Przed wojną wielu takich co ledwie pare morg mieli na krzyz lubili sie
tytułować - obywatelami.
Co do Sikorskiego, to ciekawe czy to małzenstwo nie bylo czasem naruralną
konsekwencją ich pochodzenia?
Swój do swego ciagnie!
Jakby nie parzył to dzieci Sikorskiego w mysl praw żydowkich są Żydami.
Pytanie tylko czy polskiego czy amerykanskiego pochodzenia?

sofu

Poznajmy te slawna pare!