Poznań - Berlin Stadion Olimpijski

Data: 2017-05-30 22:03:45
Autor: przemek.jedrzejczak
Poznań - Berlin Stadion Olimpijski
Data: 2017-05-31 11:00:55
Autor: Budzik
Poznań - Berlin Stadion Olimpijski
Użytkownik  przemek.jedrzejczak@gmail.com ...

https://www.google.com/maps/d/viewer?msa=0&mid=1LesOMjFm2lTLq36M_NaPypC
Rrp8&ll=52.49611861792975%2C13.384013985905085&z=11 Nie o ile nie wybierzesz trasy która prowadzi przez Umweltzone

Dzieki, tak samo mi wyszlo ze studiowania googla.
Z drugiej strony czytam ze na stacjach te znaczki kosztuja 5 euro a wizyta w centrum Berlina po wakacjach tez jest w planie wiec moze przy okazji i tak zanabede :)

Dzieki za podpowiedzi.

--
Pozdrawia... Budzik
Krowa w sklepie: 'Poproszę mączkę kostną. 20 kilo, jak szaleć, to szaleć!'

Data: 2017-05-31 13:31:10
Autor: quent
On 31.05.2017 13:00, Budzik wrote:
[...]

Ta strefa nie jest wcale duża.
Sporo można zwiedzić bez naklejki.
Zresztą chyba wygodniej jest zaparkować gdzieś w centrum gdzie nie ma Umweltzone i dalej zwiedzać pieszo + U/S-bahn.
Co do ceny to tyle mniej więcej kosztuje na niektórych stacjach benzynowych (nie wszystkie mają) oraz w dowolnych Dekra-ch.

--
Pozdr.
www.elipsa.info

Data: 2017-05-31 18:00:44
Autor: Budzik
Poznań - Berlin Stadion Olimpijski
Użytkownik quent xx@xx.com ...

[...]

Dzieki raz jeszcze. --
Pozdrawia... Budzik
"Jest tylko jedna kategoria ludzi, którzy myślą więcej o pieniądzach
niż bogaci - to biedni."  Oscar Wilde

Poznań - Berlin Stadion Olimpijski