Poznań - Kołobrzeg; którędy?

Data: 2015-07-29 16:00:42
Autor: Budzik
Poznań - Kołobrzeg; którędy?
Użytkownik Scobowski scob@tlen.pl ...

Czołem.
Gógiel podpowiada 3 trasy:
- klasycznie, 11-ką na północ. Mogę pojechać z zamkniętymi oczami,
przez zagłębie fotoradarwe. Chyba nawet bez janosika pamiętam, gdzie
stoją maszty. - z lekką modyikacją, przez 181 i 177 od Wielenia
- albo NAOKOŁO, przez A2, S3 do Szczecina, 6-ką za Goleniów i kawałek lokalnymi (nigdy tamtędy nie jechałem).

Zakładając, że google podaje identyczny czas przejazdu trzema powyższymi, autko moje spali 6l/100Km zamiast 10l zupy jadąc równo autortradą / S3ką niż na 11-ce, ew. na autostradę mnie stać - to
którędy powinienem jechać?

Priorytetem jest jak najmniejsze zmęczenie kierowcy i pasażerów, krótszy/zbliżony czas przejazdu można też uznać za plus, stówa w tę
czy w tamtąd na koszcie przejazdu nie robi.

Zalezy kiedy...
Sa takie dni ze najszybciej bedzie przez Wołowe Lasy :)

Poznań - Kołobrzeg; którędy?