Poznan Tragedia na przejsciu dla pieszych Nie zyje 8-latka

Data: 2019-11-28 19:17:51
Autor: ąćęłńóśźż
Poznan Tragedia na przejsciu dla pieszych Nie zyje 8-latka
Data: 2019-11-28 10:33:46
Autor: sczygiel
Poznan Tragedia na przejsciu dla pieszych Nie zyje 8-latka
On Thursday, 28 November 2019 12:17:54 UTC-6, ąćęłńóśźż  wrote:
www.rmf24.pl/fakty/polska/news-poznan-tragedia-na-przejsciu-dla-pieszych-nie-zyje-8-latka,nId,3359647

http://petronews.pl/wypadek-na-budowie-w-plocku-mezczyzna-stracony-z-rusztowania/

Tez moge dac linka ktory jest bez sensu.

Ale sprobuje byc bardziej elokwentny w bezproduktywnosci:
http://www.statystyka.policja.pl/download/20/308515/Wypadki2018.pdf
Strona 24 i potem od 30-tej.

Zasubskrybuj, tam prawie na kazdy dzien roku jest zabity pieszy z wlasnej winy.
348 z wlasnej winy
803 ogolnie.

Rannych:
1814 z wlasnej winy.
6918 ogolnie

Twoj post i moj sa rownie bezproduktywne.

I na koniec produktywnie:
Patrzcie na innych, myslcie. Niezaleznie po ktorej stronie przedniej szyby sie znajdujecie.

Data: 2019-11-28 19:59:56
Autor: Marcin N
W dniu 2019-11-28 o 19:33, sczygiel@gmail.com pisze:
Twoj post i moj sa rownie bezproduktywne.

Absolutnie się nie zgadzam. Posty zawierające wyłącznie link - są szczytem bezproduktywności.

--
MN

Data: 2019-11-28 22:31:16
Autor: Shrek
W dniu 28.11.2019 o 19:59, Marcin N pisze:

Absolutnie się nie zgadzam. Posty zawierające wyłącznie link - są szczytem bezproduktywności.

Niby tak, ale czekam na pierwszego kretyna, który powie, że winne jest zielone światło dające pierwszeństwo pieszym, przez co zapominają że przejście dla pieszych to strefa wojny i nie przemykają przez jezdnie jak żyd przez aleję Szucha za okupacji. Choć pewnie nie zobaczę, bo większość mam w kaefie - co najwyżej ktoś zacytuje.

--
Shrek

Data: 2019-11-28 22:45:18
Autor: Marcin N
W dniu 2019-11-28 o 22:31, Shrek pisze:
[...]

Najpierw wrzucasz ludzi do KFa, a potem liczysz, że ktoś inny ich zacytuje, żebyś mógł sobie podyskutować?

Imponujące.

--
MN

Data: 2019-11-29 05:25:50
Autor: Shrek
W dniu 28.11.2019 o 22:45, Marcin N pisze:

Najpierw wrzucasz ludzi do KFa, a potem liczysz, że ktoś inny ich zacytuje, żebyś mógł sobie podyskutować?

Nie liczę. Po prostu wiem, że tak będzie - już pierwszy kretyn wyzywający matkę od debili został zacytowany.

--
Shrek

Data: 2019-11-29 04:45:16
Autor: FreyKol
Poznan. Zielone światło.
Użytkownik "Shrek" <1@wp.pl> napisał w wiadomości news:5de03ca3$0$524$65785112news.neostrada.pl...

czekam na pierwszego kretyna, który powie, że winne jest zielone światło dające pierwszeństwo pieszym,

-- Shrek

Żadne zielone światło nikomu nie daje pierwszeństwa.
Zielone światło tylko zezwala na wjazd/wejście; nic więcej.
Zielone światło nikogo nie zmusza/nie nakłada obowiązku
wejścia/wjechania. Przede wszystkim zielone światło
nie zwalnia z obowiązku zachowania szczególnej ostrożności
w miejscach gdzie przepisy tego wymagają.

Data: 2019-11-29 21:41:16
Autor: radekp@konto.pl
Poznan. Zielone światło.
Fri, 29 Nov 2019 04:45:16 +0100, w <qrq497$1mvg$1@gioia.aioe.org>, "FreyKol"
<oilkaser@srop.pl> napisał(-a):

> [...]

nie zwalnia z obowiązku zachowania szczególnej ostrożności
w miejscach gdzie przepisy tego wymagają.

I w niektórych miastach już to zrozumiano likwidując światła.

Data: 2019-11-29 23:37:00
Autor: FreyKol
Pozn. Zielone światło.
<oilkaser@srop.pl> napisał(-a):

[...]

Przynajmniej raz do roku powinna być przeprowadzana analiza zasadności
stosowania sygnalizacji świetlnej na konkretnym skrzyżowaniu.

Data: 2019-11-29 07:50:11
Autor: kk
On 2019-11-28 22:31, Shrek wrote:
[...]

Po co Ty tu jeszcze siedzisz?!

Data: 2019-11-28 20:05:14
Autor: ąćęłńóśźż
Poznan Tragedia na przejsciu dla pieszych Nie zyje 8-latka
Data: 2019-11-28 10:39:00
Autor: Zenek Kapelinder
Poznan Tragedia na przejsciu dla pieszych Nie zyje 8-latka
Wniosek może być tylko jeden. Pieszy nigdy nie jest bezpieczny na jezdni.

Data: 2019-11-29 00:04:32
Autor: t-1
Poznan Tragedia na przejsciu dla pieszych Nie zyje 8-latka
Wniosek może być tylko jeden. Pieszy nigdy nie jest bezpieczny na jezdni.

To wniosek dla pieszego.
A dla kierowcy:
Każdy pieszy to idiota i samobójca.

Data: 2019-11-28 15:48:01
Autor: Zenek Kapelinder
Poznan Tragedia na przejsciu dla pieszych Nie zyje 8-latka
Wniosek że pieszy nigdy nie jest bezpieczny na jezdni dotyczy pieszych i kierowców. To że każdego innego uczestnika ruchu traktuje jak samobójcę/zabójcę i debila to zupełnie inna sprawa.

Data: 2019-11-29 11:35:10
Autor: ąćęłńóśźż
Poznan Tragedia na przejsciu dla pieszych Nie zyje 8-latka
Dla kierowcy powinien być jeden wniosek każdego ranka:
Czy dzisiaj za nieostrożną jazdę dostanę dożywocie z brakiem możliwości warunkowego zwolnienia przed odbyciem 25 lat kary?
Wypadkowość spadłaby 30-krotnie.

-- -- -
A dla kierowcy

Data: 2019-11-29 07:24:34
Autor: sczygiel
On Friday, 29 November 2019 04:35:28 UTC-6, ąćęłńóśźż  wrote:
> [...]
Czy dzisiaj za nieostrożną jazdę dostanę dożywocie z brakiem możliwości warunkowego zwolnienia przed odbyciem 25 lat kary?

Ty czekaj, na pieszych to nie dziala.

Pieszy wstaje rano.
-Czy dzisiaj za nieostrozne chodzenie dostane natychmiastowa kare smierci wykonana na miejscu, bezwarunkowo?

Wypadkowosc z winy pieszych nie spada.

Kurtyna...

Data: 2019-11-29 11:05:10
Autor: przemek.jedrzejczak
Poznan Tragedia na przejsciu dla pieszych Nie zyje 8-latka
-- Wypadkowosc z winy pieszych nie spada.

Dla inteligentnych inaczej bo widzę że coś ciężko dociera:

Wypadek z winy pieszego - trup pieszego
Wypadek z winy kierowcy - trup pieszego

Chyba że ktoś jest w stanie przedstawić inna prawidłowość ;-) JF czuj się zaproszony

PS
Jeśli premier jutro zaproponuje wbijanie na pal wariatów drogowych zabijających pieszych na przejściach ma duże szansę na sukces ;-) tylko EU nie pozwoli

Data: 2019-11-29 11:25:10
Autor: Zenek Kapelinder
Poznan Tragedia na przejsciu dla pieszych Nie zyje 8-latka
Dzisiaj zaproponował konfiskatę samochodów za najcięższe wykroczenia i przestępstwa drogowe.

Data: 2019-11-29 11:38:44
Autor: przemek.jedrzejczak
Poznan Tragedia na przejsciu dla pieszych Nie zyje 8-latka
Mientka bulka ;-) tyle to daje Makaron Zwiększono również kary dla piratów drogowych. Za przekroczenie dozwolonej na danym odcinku prędkości o 50 km/h, każdemu kierowcy grozi konfiskata samochodu przez policję.

Data: 2019-11-29 20:39:00
Autor: ąćęłńóśźż
Poznan Tragedia na przejsciu dla pieszych Nie zyje 8-latka
OK, ale na co im tyle starych beemwu?

-- -- -
konfiskatę samochodów za najcięższe wykroczenia i przestępstwa drogowe.

Data: 2019-11-29 14:09:13
Autor: t-1

W dniu 2019-11-29 o 11:35, ąćęłńóśźż pisze:
Dla kierowcy powinien być jeden wniosek każdego ranka:
Czy dzisiaj za nieostrożną jazdę dostanę dożywocie z brakiem możliwości warunkowego zwolnienia przed odbyciem 25 lat kary?
Wypadkowość spadłaby 30-krotnie.

Dlaczego dożywocie.
Kula w łeb na miejscu.

I odpowiednio za nieostrożne chodzenie, jeśli przeżył.
Po co ma się męczyć.

Data: 2019-11-29 10:11:53
Autor: T.
Poznan Tragedia na przejsciu dla pieszych Nie zyje 8-latka
Wniosek może być tylko jeden. Pieszy nigdy nie jest bezpieczny na jezdni.

A nawet na chodniku. Trzeba uważać...
Wypadki "chodzą po ludziach" - czasem to po prostu splot nieszczęśliwych okoliczności.
Trudno od razu orzekać, kto tu jest winien, może kierowczyni (kieronica?) zasłabła skoro przeoczyła czerwone, pasy i ludzi na pasach?
T.

Data: 2019-11-28 19:23:39
Autor: ąćęłńóśźż
Poznan Tragedia na przejsciu dla pieszych Nie zyje 8-latka
Data: 2019-11-28 21:54:58
Autor: FreyKol
Poznan Tragedia na przejsciu. Spotkało się dwóch debili.
Użytkownik "ąćęłńóśźż" <a@e.pl> napisał w wiadomości

www.se.pl/poznan/horror-w-poznaniu-mala-dziewczynka-zginela-na-oczach-matki-w-poblizu-szkoly-aa-FYWJ-xLR3-ZpyX.html

Spotkało się dwóch debili to musiało dojść
do nieszczęścia :
debil kierowca i debil pieszy-matka.

Data: 2019-11-28 23:33:31
Autor: andal
On Thu, 28 Nov 2019 21:54:58 +0100, FreyKol wrote:

[...]

byles tam i widziales ?

Data: 2019-11-29 01:05:40
Autor: RadoslawF
Poznan Tragedia na przejsciu. Spotkało si ę dwĂłch debili.
W dniu 2019-11-29 o 00:33, andal pisze:

[...]

Ameryka nie istnieje skoro nie byłeś tam i nie widziałeś osobiście?

Pozdrawiam

Data: 2019-11-29 00:17:12
Autor: andal
On Fri, 29 Nov 2019 01:05:40 +0100, RadoslawF wrote:

[...]

wiec o tobie tez mozna powiedzic "debil"?

Data: 2019-11-29 04:47:01
Autor: RadoslawF
W dniu 2019-11-29 o 01:17, andal pisze:

[...]

Taki debil jak ty pewnie może.
Powiesz?

Pozdrawiam

Data: 2019-11-29 10:07:50
Autor: RadoslawF
W dniu 2019-11-29 o 04:56, andal pisze:
[...]

Ze jesteś debilem już wiedziałem, ale że jesteś debilem na debile
sam napisałeś. Dzięki za pozbawienie złudzeń.

Pozdrawiam

Poznan Tragedia na przejsciu dla pieszych Nie zyje 8-latka