Poznań- czerwone światła na zjazdach z rond

Data: 2010-02-22 12:01:35
Autor: neelix
Poznań- czerwone światła na zjazdach z rond

Użytkownik "Cavallino" <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisał w wiadomości news:hlopsi$d6l$1news.onet.pl...
Takie "usprawnienie" ruchu zamierza nam zafundować poznański ZDM.
Oczywiście nie trzeba tłumaczyć co to oznacza, nie będzie już żadnych zjazdów, bo wszystko będzie stało.
Pretekstem jest ponoć fakt, iż niektóre osły nie potrafią zjechać z ronda i doprowadzają do wypadków z wjeżdżającymi na rodno, którzy dostali zielone światło.
Oczywiście lekarstwem może być tylko czerwone światło na wyjeździe.
To żeby postawić przed zjazdami normalny znak "ustąp pierwszeństwa", choćby połączony z migającym żółtym, gdy wjeżdżający mają zielone, jakoś nikomu do głowy nie przyszło.
Za trudne widać.

Sam napisałeś, że to z powodu osłów. Ja widuję osły, które nawet na czerwonym zjeżdżąją. Jest taka ilość debili, że nawet czerwone nie jest w stanie ich zatrzymać. Takie ronda to nie nowość. Warszawa daje sobie radę więc larum chyba nieuzasadnione. Migające zółte to może być na tramwaj, a nie na zpier...jące pojazdy na poprzecznej. Chyba tylko idiota mógłby postawić sam A-7 kiedy poprzeczna ma sygnalizację. Skoro nikt nie jeździ z przepisową prędkością i wielu nie potrafi zjechać bez wypadku to macie czerwone. Sami jesteście sobie winni. Kiedyś można było zjeżdżać nawet na czerwonym, ale było mniej debili. Dzisiaj za debili na wszelki wypadek upierdzielają wszystkich. Dzisiaj z powodu debili mających w dupie przepisy nawet kursant na egzaminie ma przerąbane.
neelix

Data: 2010-02-22 16:04:01
Autor: MarcinJM
neelix pisze:
[...]

I wlasciwie nic dodac nic ujac.
Pozdpisano: Poznaniak przez 15 lat, od 5 na "emigracji" wewnatrzkrajowej, odwiedzajacy poznan min. 1 raz w miesiacu na kilka dni.

MarcinJM

Data: 2010-02-22 17:59:12
Autor: Budzik
Osobnik posiadający mail marcin@inetia.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

I wlasciwie nic dodac nic ujac.

myslisz? Ja nie jestem pewien, bo po trzecim debilu, ktory, jak rozumiem, ma wzmacniac przekaz, przestaje czytac neelixa. Ile mozna?

--
Pozdrawia... Budzik
Dyplomata potrafi powiedzieć "idź do diabła" w taki sposób,

Data: 2010-02-22 22:38:05
Autor: Cavallino
Użytkownik "Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał w wiadomości news:22022010.70A7A090budzik61.poznan.pl...
[...]

Ja wytrzymałem chyba tydzień.
Czyli nie czytam debila od lat kilku i jakoś nie tęsknię.
Nie wierzę zresztą że jest w stanie coś sensownego napisać, raczej jest dokładnie odwrotnie - jak nelix coś popiera to oznacza że na pewno to jest debilizm.

Data: 2010-02-22 22:22:39
Autor: Budzik
Osobnik posiadający mail cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

[...]

ja omijam tylko posty z "debilem" w co drugim słowie :)

--
Pozdrawia... Budzik
by Jenka

Data: 2010-02-23 18:54:20
Autor: neelix

Użytkownik "Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał w wiadomości news:22022010.43481829budzik61.poznan.pl...
[...]

A debile omijają Ciebie. Boisz się prawdy o rzeczywistości? Myślisz, że jak schowasz głowę w piasek to debile znikną?
neelix

Data: 2010-02-23 19:14:25
Autor: Budzik
Poznań- czerwone światła na zjazdach z rond
Użytkownik neelix aneelix@wp.pl ...

[...]

boje sie, ze debile pojawiaja sie 10 razy czesciej w twojej głowie niz na ulicach.
Nie raz ci juz pisałem - demonizujesz. Powoli zastanawiam sie, czy nie masz po prostu fobii.

Data: 2010-02-24 13:22:07
Autor: neelix

Użytkownik "Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał w wiadomości news:Xns9D28CCBC85A0Fbudzik61pocztaonetpl127.0.0.1...
[...]

Wiesz skąd taka opinia? Za dużo siedzisz w domu, a jak wychodzisz to z klapkami na oczach. Druga przyczyna to to, że przyjąłeś do wiadomości, że takie debilne zachowania to norma. Ja nie dałem się uśpić. Nie uległem jak niektórzy sondażom na tvnie. Widzę, że liczba debili rośnie. Dzisiaj 2 debile rozpieprzyły się na skrzyżowaniu ze swiatłami. Jeden pewnie zapierniczał na 60-ciu nie wiadomo ile, a drugi wyjechał. Co ciekawe to skrzyżowanie obniża prędkość do 50-ciu(obszar zabudowany). Wszystko w pobliżu przystanku autobusowego. Merc zatrzymał się na chodniku kilka m od wiaty. Takich jeżdżących na pograniczu życia i śmierci widują codziennie i kilka razy dziennie. Debil to tylko lekka forma upośledzenia umysłowego i zbyt lekka na określenie ich zachowania.
neelix

Data: 2010-02-24 17:53:27
Autor: Budzik
Osobnik posiadający mail aneelix@wp.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

[...]

i znów EOT.
Z jednej strony piszesz, ze psty smiech ogarnia cie jak słyszysz oceny "tych co nie widzieli", z drugiej jestes w stanie stwierdzic, ile czasu spedzam w domu.

--
Pozdrawia... Budzik

Data: 2010-02-26 17:01:16
Autor: neelix

Użytkownik "Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał w wiadomości news:24022010.6B02DF47budzik61.poznan.pl...
[...]

Po oderwaniu od rzeczywistości raczej dużo.
neelix

Data: 2010-02-26 18:47:35
Autor: Budzik
Poznań- czerwone światła na zjazdach z rond
Użytkownik neelix aneelix@wp.pl ...

Po oderwaniu od rzeczywistości raczej dużo.

z jednej strony rozumiem, ze uwaga tyczyła sie mnie, z drugiej jak ulał pasuje do ciebie.
Zostawmy tak jak jest. :)

Data: 2010-02-27 15:41:03
Autor: neelix

Użytkownik "Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał w wiadomości news:Xns9D2BC91EB4DA0budzik61pocztaonetpl127.0.0.1...
[...]

Zgadzam się. Uwaga do Ciebie dotyczy Ciebie.
neelix

Data: 2010-02-23 18:39:58
Autor: neelix

Użytkownik "Cavallino" <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisał w wiadomości news:hlutfr$90b$1news.onet.pl...
[...]

Piszesz o neelixie a myślisz o sobie? To ty protestujesz, że z powodu jednych debili udupili innych debili. Dla normalnych ludzi takie rozwiązania są do przyjęcia, bo zwiększają bezpieczeństwo.
neelix

Poznań- czerwone światła na zjazdach z rond