Poznan nieuczciwy serwis na Mylnej 25

Data: 2010-10-15 06:32:01
Autor: nuroslaw nuroslaw
Poznan nieuczciwy serwis na Mylnej 25
Uważajcie na ten serwis. Przez pomylke zamiast zrobić przelew na
Jeżycką 21 (kiedyś to było to samo centrum nurkowe) zrobiłem na Mylną
25 do Zajdla. Nie chce oddać mi 4K. Byłem tłumaczyłem w końcu oddałem
sprawę do sądu. Uczciwość wymagałaby zwrotu pieniędzy.

nurosław

Data: 2010-10-15 15:45:43
Autor: malgosia
Poznan nieuczciwy serwis na Mylnej 25
sprawę do sądu. Uczciwość wymagałaby zwrotu pieniędzy.

nawet prawo wymaga "bezzwłocznego zwrotu"

jk

Data: 2010-10-18 11:17:14
Autor: tomq100
Dnia 2010-10-15 15:45, Użytkownik malgosia napisał:
sprawę do sądu. Uczciwość wymagałaby zwrotu pieniędzy.

nawet prawo wymaga "bezzwłocznego zwrotu"

jk
Odzyskać kasę raczej się uda ale niesmak pozostaje.
Nie wspomnę o zaufaniu.

Data: 2010-10-15 15:50:33
Autor: WWW.SHARMDIVER.PL
On 2010-10-15 15:32, nuroslaw nuroslaw wrote:
[...]

Jak nazywa się ta ulica? :-)
A dlaczego nie chce?

--
www.sharmdiver.pl

Nurkuj bezpiecznie z profesjonalistami
na jednych z najpiękniejszych raf na świecie.

Poznan nieuczciwy serwis na Mylnej 25