Poznań - pro¶ba o oblukanie sprzęta

Data: 2011-10-05 11:08:21
Autor: Andrzej Salamon
Poznań - pro¶ba o oblukanie sprzęta
Witam

Czy kto¶ z Poznania może dokonać oględzin GS1000GL
Wiem że sprzęt wiekowy, na zdjęciach i z rozmowy wynika że trochę poprzerabiany.
Generalnie chodzi o posłuchanie silnika i oblukanie osprzętu i ramy.
Podobno jest lekki wyciek z głowicy a wiadomo lekki to pojęcie bardzo względne :)
Mam przejechać 800 km to wolę wydać na kratkę piwa (24) za fachow± opinie dla raidera z Poznania.

aukcja: http://allegro.pl/suzuki-gs1000gl-bialy-kruk-dla-indywidualisty-i1850048076.html

Pozdrawiam
Andrzej

Data: 2011-10-07 12:11:40
Autor: Andrzej Salamon
Poznań - pro¶ba o oblukanie sprzęta

Wielkie podziękowania dla Sta$ z Poznania za fachow± i bezinteresown± pomoc.

Pozdrawiam
Andrzej
EXC300

Data: 2011-10-07 14:22:12
Autor: Grzybol
Poznań - pro¶ba o oblukanie sprzęta
Użytkownik "Andrzej Salamon" <andrzej.salamon@op.pl> napisał w wiadomo¶ci
Wielkie podziękowania dla Sta$ z Poznania za fachow± i bezinteresown±
pomoc. Pozdrawiam
Andrzej
EXC300

Ja również chciałem w tm miejscu podziekować Pani z agencji towarzyskiej w Krakowie za mił± i profesjonaln± obsługę.

--
Grzybol

Data: 2011-10-07 16:06:06
Autor: AZ
Poznań - prośba o oblukanie sprzęta
On 2011-10-07, Grzybol <grzybchuj@wp.pl> wrote:

Ja również chciałem w tm miejscu podziekować Pani z agencji towarzyskiej w Krakowie za miłą i profesjonalną obsługę.

Agencje towarzyskie w tak katolickim miescie? Wstyd panie i panowie z
Krakowa!

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2011-10-07 20:06:50
Autor: Grzybol
On 2011-10-07, Grzybol <grzybchuj@wp.pl> wrote:
Ja również chciałem w tm miejscu podziekować Pani z agencji
towarzyskiej w  Krakowie za miĹ‚Ä… i profesjonalnÄ… obsĹ‚ugÄ™.
Agencje towarzyskie w tak katolickim miescie? Wstyd panie i panowie z
Krakowa!

Kolega jest lekko OT. W tym wątku dziękujemy. Obojętnie komu, wszystkim, którzy nam zrobili w życiu dobrze. Po co dziękować komuś osobiście, można tu...

--
Grzybol

Data: 2011-10-08 00:57:43
Autor: Kuczu
On 2011-10-07, Grzybol <grzybchuj@wp.pl> wrote:
[...]

moĹĽna tu...

KRW. Nie mam komu podziekowac. FCK !

--
Kuczu

LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

Data: 2011-10-08 01:14:40
Autor: PawelK vel Pablo
Poznań - prośba o oblukanie sprzęta
Dnia 281 roku bieżącego, Kuczu zeznał(a) jak następuje:

> Kolega jest lekko OT. W tym wątku dziękujemy. Obojętnie komu,
> wszystkim, którzy nam zrobili w życiu dobrze. Po co dziękować komuś
> osobiście, można tu...

KRW. Nie mam komu podziekowac. FCK !

To ja dziękuje takiemu jednemu stąd co zamiast się przejmować głosami,
że nie da się tego zrobić w garażu zmienił mi gumy w skutrze.

--
PawelK vel Pablo
e-mail: pablo i klubvolvo org pl

Data: 2011-10-08 01:33:23
Autor: Tytus
Poznań - pro¶ba o oblukanie sprzęta
Siemka

*** PawelK vel Pablo
To ja dziękuje takiemu jednemu st±d co zamiast się przejmować głosami,
 że nie da się tego zrobić w garażu zmienił mi gumy w skutrze.

Od dwoch dni nie slyszalem zeby mu sie cos zepsulo a tak dlugi okres
bezczynnosci technicznej usera KHI przeraza.
Chlopak oswaja sie z tym co nieuchronne - z czasem dorasta sie do
skuta.
Zwlaszcza jak sie mieszka pod Warszawa

Data: 2011-10-08 12:17:41
Autor: PawelK vel Pablo
Poznań - pro¶ba o oblukanie sprzęta
Dnia 281 roku bież±cego, Tytus zeznał(a) jak następuje:

Od dwoch dni nie slyszalem zeby mu sie cos zepsulo a tak dlugi okres
bezczynnosci technicznej usera KHI przeraza.

LOL

Chlopak oswaja sie z tym co nieuchronne - z czasem dorasta sie do
skuta.
Zwlaszcza jak sie mieszka pod Warszawa

Ja wiem, że praska strona wisły to ta "mniej cywilizowana" ale żeby od
razu "pod Warszawa" :-)))

--
PawelK vel Pablo
e-mail: pablo i klubvolvo org pl
V850 T5 2,3 20V '96r; B5234FT Motronic 4.3; AW 50-42 "Poskramiacz"
FZS600 Fazer '01 63kkm -> na sprzedaż

Data: 2011-10-08 02:37:26
Autor: siinski
On 7 PaĽ, 12:11, "Andrzej Salamon" <andrzej.sala...@op.pl> wrote:
Wielkie podziękowania dla Sta$ z Poznania za fachow± i bezinteresown± pomoc.

Pozdrawiam
Andrzej
EXC300

Zakładam Andrzeju że ponieważ sprzęt jest nadal wystawiony do
sprzedaży to nie wszystko było tak halo jak w opisie motka.
Co było nie tak,że zdecydowałe¶ się nie wchodzić w to???
Pozdroo

Poznań - pro¶ba o oblukanie sprzęta