Poznan, wypadek, bezsensowny komentarz bo i smierc bezsensowna...

Data: 2011-09-02 18:33:52
Autor: Diabe艂son
Poznan, wypadek, bezsensowny komentarz bo i smierc bezsensowna...
W dniu 2011-08-18 16:59, Piotr May pisze:
http://epoznan.pl/news-news-27064-Tragiczny_wypadek_na_Zamenhofa_nie_zyja_dwie_osoby

Bez sensu taki nius na grupie, wiem. Troche jakos mi przypomina wypadek
z Zdziarki. Tu tez ktos nie mial wyobrazni, albo oslepl nagle - a
przynajmniej wszystko na to wskazuje.

Stary juz jestem, ale jesli dwie osoby gina w taki sposob to mnie to
rusza, i rodzi sie w mojej glowie pytanie - dwie osoby nie myslaly i
jechaly za szybko ? (sadzac po "obrazeniach" busa niezbyt) czy pan
kierowca po prostu oslepl ?

tak czy siak, wkurwia ze gina motocyklisci w tak glupi sposob

mogli mnie zabi膰 ci odm贸偶d偶eni piraci, dobrze 偶e ju偶 le偶膮 w kostnicy

--
F'pockokah az przyt贸p臋m

Data: 2011-09-03 17:32:47
Autor: PawelK vel Pablo
Poznan, wypadek, bezsensowny komentarz bo i smierc bezsensowna...
Dnia 245 roku bie偶膮cego, Diabe艂son zezna艂(a) jak nast臋puje:

> tak czy siak, wkurwia ze gina motocyklisci w tak glupi sposob

mogli mnie zabi膰 ci odm贸偶d偶eni piraci, dobrze 偶e ju偶 le偶膮 w kostnicy
 W tolkienowskiej mitologii 艢r贸dziemia trolle to wielkie stwory o
pot臋偶nej sile. Zosta艂y stworzone przez Morgotha, podobnie jak orkowie i
smoki. Pod wp艂ywem s艂o艅ca zmienia艂y si臋 w kamie艅. Ze s艂贸w Drzewca
wynika, 偶e trolle to parodia ent贸w, tak jak orkowie s膮 parodi膮 elf贸w.

W Wied藕mie Olgi Gromyko trolle s膮 stworami podobnymi do ludzi, kt贸re
bardzo przeklinaj膮 (na szcz臋艣cie ich przekle艅stwa nie s膮 t艂umaczone).
S艂o艅ce im nie szkodzi i nie s膮 odporne na czary; nie uznaj膮 kobiet za
istoty rozumne.

W 艢wiecie Dysku trolle s膮 kamiennymi (opartymi na krzemie) istotami,
kt贸rych inteligencja obni偶a si臋 pod wp艂ywem ciep艂a ze wzgl臋du na zanik
nadprzewodnictwa. Z wiekiem trolle dostaj膮 "filozofii" i nieruchomiej膮
ostatecznie zamieniaj膮c si臋 w zwyk艂膮 ska艂臋.

No tak ostatnio do艣膰 ciep艂o by艂o... :-)

--
PawelK vel Pablo
e-mail: pablo i klubvolvo org pl

Poznan, wypadek, bezsensowny komentarz bo i smierc bezsensowna...