Poznaniacy są OK!!

Data: 2012-03-17 14:21:58
Autor: MH
Poznaniacy są OK!!
Przez ostatnie 3 dni łaziłem po centrum Poznania z ostentatcyjnie zarzuconym
szalikiem "PODBESKIDZIE".. Owszem, zaczepiali, ale tylko po to, by przyjaźnie
pobeblać. I LECHA stawiali!! Lubię takich KIBICÓW!!

MH

Data: 2012-03-17 15:31:31
Autor: pluton
Poznaniacy są OK!!
[...]

Zaloz szalik LEGIA.

Nullification

Data: 2012-03-17 14:40:17
Autor: MH
Poznaniacy są OK!!
pluton <zielonadupax@gazeta.pl> napisał(a):
> [...]
przyjaźnie
> pobeblać. I LECHA stawiali!! Lubię takich KIBICÓW!!

=====

Cóż Ci takiego złego uczyniłem, że tak źle mi życzysz?!

MH

Data: 2012-03-17 17:10:38
Autor: pluton
Poznaniacy są OK!!
Cóż Ci takiego złego uczyniłem, że tak źle mi życzysz?!

Chciałęm tylko, żebyś nabrał właściwego wyobrażenia na temat poznaniaków.

Nullification

Data: 2012-03-17 16:33:30
Autor: MH
Poznaniacy są OK!!
pluton <zielonadupax@gazeta.pl> napisał(a):
> Cóż Ci takiego złego uczyniłem, że tak źle mi życzysz?!

Chciałęm tylko, żebyś nabrał właściwego wyobrażenia na temat poznaniaków.

Hmm, mogę się mylić, aczkolwiek zaryzykuję twierdzenie, że owo wyobrażenie
może być efektem działań warszawiaków (z małej litery z premedytacją!!) pod
przywództwem Starca/Starucha/Staruszka czy jakoś mu tam...

MH

--

Poznaniacy są OK!!