Poznaniacy tęsknią za Żydami?

Data: 2010-03-01 12:40:41
Autor: cirrus
Poznaniacy tęsknią za Żydami?
# Nie umieściłam w tytule znaku zapytania. Choć z całą pewnością w Wielkopolsce jest nie inaczej niż w innych częściach kraju. Jedni tęsknią, inni się naśmiewają, jeszcze inni oburzają. W kazdym razie w projekcie Rafała Betlejemskiego wzięło w Poznaniu czynny udział 100 osób. Ale potem .... o tym w trzeciej części tego cyklu "ilustrowanego radia".
Przed wybuchem II wojny światowej żydowska ludność liczyła w Poznaniu zaledwie około 1%. Skąd więc pomysł na urządzanie tutaj takich imprez jak Tzadik Festiwal? - dochodziły pomruki oburzenia z post-endekoidalnych kręgów. Tymczasem impreza cieszy się dużym powodzeniem. W tym roku odbędzie się po raz czwarty. Faktem jednak jest, że o historii poznańskich Żydów wiedzą niewiele nawet ci, którzy są jej ciekawi. #
Ze strony:
http://tiny.pl/hgqkf

--
stevep

Data: 2010-03-01 13:22:18
Autor: djmacdonaldmusk

Użytkownik "cirrus" <cirrus@tinvalid.kdami.net> napisał w wiadomości news:hmg681$ne5$1news.vectranet.pl...
[...]

Czyli tytul powinien brzmiec: 100 poznaniakow teskni za zydami

no, jak prawde mowic to mowic a nie talmudzic....
a ty stefan tesknisz?

Data: 2010-03-01 17:23:01
Autor: cirrus
Użytkownik "djmacdonaldmusk" <r§9¨0@algonet.se> napisał w wiadomości news:hmgbhg$ps1$1news.task.gda.pl...
[...]

Nie jestem poznaniakiem.

--
stevep

Data: 2010-03-01 17:41:21
Autor: djmacdonaldmusk

Użytkownik "cirrus" <cirrus@tinvalid.kdami.net> napisał w wiadomości news:hmgmpd$3v9$1news.vectranet.pl...
[...]

to powinienes zostac...Nie wiem tylko czy zydem czy poznaniakiem a moze oboma na raz?

-- stevep

Data: 2010-03-02 08:59:44
Autor: cirrus
Użytkownik "djmacdonaldmusk" <r§9¨0@algonet.se> napisał w wiadomości news:hmgqn6$4la$1news.task.gda.pl...
[...]

Ja natomiast wiem, że jesteś kretynem, więc spadaj na drzewo.

--
stevep

Data: 2010-03-01 17:47:34
Autor: u2
Poznaniacy têskniħ za ŝydami?
W dniu 2010-03-01 17:23, cirrus pisze:

a ty stefan tesknisz?

Nie jestem poznaniakiem.

Skoro zareagował to pewnie tęskni.

Data: 2010-03-01 17:55:08
Autor: djmacdonaldmusk
Poznaniacy tesknih za Żydami?

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:hmgroq$jt2$1nemesis.news.neostrada.pl...
W dniu 2010-03-01 17:23, cirrus pisze:

a ty stefan tesknisz?

Nie jestem poznaniakiem.

Skoro zareagował to pewnie tęskni.

urzadzaja tam jakies gowniarskie pierduly a Stefek nam tu pastuje i mowi PATRZCIE i bierzcie przyklad!
Tez powinniscie zatesknic bo ten kto nie teskni to ziejacy nienawiscia oszolom!

Data: 2010-03-02 09:01:13
Autor: cirrus
Użytkownik "djmacdonaldmusk" <r§9¨0@algonet.se> napisał w wiadomości news:hmgrh1$766$1news.task.gda.pl...
[...]

Nie dostąpisz tego zaszczytu, kretynom jak ty wyłącznie współczuje.

--
stevep

Data: 2010-03-01 21:11:08
Autor: Jadrys
Poznaniacy tęsknią za Żydami?
W dniu 2010-03-01 17:23, cirrus pisze:

Nie jestem poznaniakiem.

To widać Stefan... Poznaniacy to ludzie myślący.

Data: 2010-03-01 12:35:37
Autor: Antenka
Poznaniacy tęsknią za Żydami?
To widać Stefan... Poznaniacy to ludzie myślący.<

Czego nie można powiedzieć o cirrusie - głupusie hihi. Poznaniak był
mądry, bo tępił w zarodku chazarską grupę talmudyczną przede wszystkim
w ten sposób, że niczego nie kupował od pejsatych :DDD

Antenka

Data: 2010-03-02 09:02:52
Autor: cirrus
Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:eb43b8b0-748c-4a07-b1c8-0ad7d729cf98d2g2000yqa.googlegroups.com...
[...]

Akurat, niechby było choć o 5 groszy taniej.

--
stevep

Data: 2010-03-02 09:02:05
Autor: cirrus
Użytkownik "Jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:hmh70o$hau$2news.onet.pl...
W dniu 2010-03-01 17:23, cirrus pisze:
Nie jestem poznaniakiem.
To widać Stefan... Poznaniacy to ludzie myślący.

Jeżeli jak ty, to myślący inaczej.

--
stevep

Data: 2010-03-02 12:42:24
Autor: Antenka
On 2 Mar, 09:02, "cirrus" <cir...@tinvalid.kdami.net> wrote:
U ytkownik "Jadrys" <C...@yahoo.com> napisa w wiadomo cinews:hmh70o$hau$2news.onet.pl...

> To wida Stefan... Poznaniacy to ludzie my l cy.

Je eli jak ty, to my l cy inaczej.

--
stevep

Jełop i orangutan w jednym - cirrus.

Antenka

Data: 2010-03-05 20:39:37
Autor: Jadrys
W dniu 2010-03-02 09:02, cirrus pisze:
Użytkownik "Jadrys"<Che@yahoo.com>  napisał w wiadomości

W dniu 2010-03-01 17:23, cirrus pisze:

Nie jestem poznaniakiem.

To widać Stefan... Poznaniacy to ludzie myślący.

Jeżeli jak ty, to myślący inaczej.

Po prostu - myślący samodzielnie. :-P

Data: 2010-03-05 13:34:41
Autor: Antenka
Poznaniacy tęsknią za Żydami?

Po prostu - myślący samodzielnie. :-P <

W przeciwieństwie do zniewolonego umysłowo orangutana cirrusa hihi :D

Antenka

Data: 2010-03-06 10:24:31
Autor: cirrus
Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:a5510d94-8109-4965-9ac6-7a6eefe8fe5fz11g2000yqz.googlegroups.com...
Po prostu - myślący samodzielnie. :-P <
W przeciwieństwie do zniewolonego umysłowo orangutana cirrusa hihi :D
Antenka

Za to wbrew skretyniałej antence, ktora zamiast ma kapustę i wogóle nie mysli.

--
stevep

Data: 2010-03-07 00:10:43
Autor: Antenka
On 6 Mar, 10:24, "cirrus" <cir...@tinvalid.kdami.net> wrote:
U ytkownik "Antenka" <sweet.blue_e...@wp.pl> napisa w wiadomo cinews:a5510d94-8109-4965-9ac6-7a6eefe8fe5fz11g2000yqz.googlegroups.com...

> W przeciwie stwie do zniewolonego umys owo orangutana cirrusa hihi :D
> Antenka

Za to wbrew skretynia ej antence, ktora zamiast ma kapust i wog le nie
mysli.

--
stevep

Kto ci to napisał hm? Sam nie mogleś tego wymyślić, orangutanie! :D

Antenka

Data: 2010-03-07 00:18:07
Autor: Jadrys
W dniu 2010-03-05 22:34, Antenka pisze:

Po prostu - myślący samodzielnie. :-P<

W przeciwieństwie do zniewolonego umysłowo orangutana cirrusa hihi :D

Antenka

Wiesz Antenko, ja nie mam całkowitej pewności czy Stefan robi za błazna za pieniądze :-( , czy faktycznie niedomaga na umyśle ponieważ otępiałość ma wrodzoną :-\

Pozdrawiam :-)

Data: 2010-03-07 16:57:10
Autor: cirrus
Użytkownik "Jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:hmunrh$i8i$1news.onet.pl...
[...]

Ja za to mam nadzieję, że ty robisz za blazna, ktoremu nikt nie zapłaci za tandetę.

--
stevep

Data: 2010-03-07 19:17:02
Autor: Jadrys
W dniu 2010-03-07 16:57, cirrus pisze:

[...]

Ja jestem tylko skromnym krzewicielem prawdy.. Nigdy by mi nie przyszło do głowy brać zapłatę za to co robię.

Poznaniacy tęsknią za Żydami?