Poznańska Masa Krytyczna - 29 kwietnia 2010, 18.00

Data: 2010-04-28 02:30:47
Autor: alimak
Poznańska Masa Krytyczna - 29 kwietnia 2010, 18.00
Uwaga!
Poznańska Masa Krytyczna wyjątkowo
w czwartek, 29 kwietnia 2010!
http://poznanskamasakrytyczna.blogspot.com/

29 kwietnia 2010 o godz. 13.00 w Klubokawiarni
przy ul. Ratajczaka 18 odbędzie się debata o bezpieczeństwie
rowerzystów w ruchu drogowym.
Tego samego dnia przej/e/dziemy od teorii do praktyki:
wyjątkowo Poznańska Masa Krytyczna wyruszy w miasto w czwartek!
Spotykamy się jak zwykle na Starym Rynku o 18.00.
Trasa:
Stary Rynek - Wodna - Garbary - Długa - Strzałowa - Rybaki - Krakowska
- Karmelicka - Królowej Jadwigi - Górna Wilda - Wierzbięcice -
Żupańskiego - Przemysłowa - Towarowa - Głogowska - Berwińskiego -
Matejki - Grunwaldzka - Roosevelta - Rondo Kaponiera (3 okrążenia) -
Roosevelta - Libelta - Noskowskiego - Chopina - Niepodległości -
Libelta - Pl. Ratajskiego -- 3 Maja - Ratajczaka - Św. Marcin - Al.
Marcinkowskiego - Podgórna - Pl. Wiosny Ludów - Półwiejska (przy
Starym Marychu)

Data: 2010-04-29 21:39:10
Autor: Norbert
Poznańska Masa Krytyczna - 29 kwietnia 2010, 18.00
Do zobaczenia :)

Malo nas jakos bylo, nie mowiac o tym, ze z tylu tylko jechala straz wiejska, nie wiem po co. Pewnie nie wszyscy wiedzieli o czwartkowym terminie.

Data: 2010-04-29 08:56:47
Autor: Silinde RingĂŤril
Poznańska Masa Krytyczna - 29 kwietni a 2010, 18.00
Cytat ze strony PMK:
"PS. W niedzielę jechaliśmy na rowerach w okolicy os. Chrobrego. Weseli chłopcy w swoim obtłuczonym samochodzie zajeżdżali nam wielokrotnie drogę i obdarowali mnie "odpowiednim" dla mojej płci epitetem. Po raz kolejny na drodze zetknęłam się z męskim prymatem."
Nie z męskim prymatem, tylko ze zwykłym chamstwem, proszę Pani! Proszę nie łączyć chamstwa z męskością. To, czym popisali się owi chłopcy, nie ma nic wspólnego z byciem mężczyzną, takim normalnym, prawdziwym.

SR
--
http://qck.pl/Rc
Ze wszystkich uprzedzeń naprawdę niebezpiecznym jest

Poznańska Masa Krytyczna - 29 kwietnia 2010, 18.00