[foto] Późnojesienne góry

Data: 2009-11-24 21:31:46
Autor: Solar
[foto] Późnojesienne góry
Dla odmiany od teoretycznych rozważań. :)

http://www.solar.blurp.org/brenna_0911/index.html

"Religia stanowi obrazę dla ludzkiej godności.
Tylko religia może sprawić, że dobrzy ludzie robią złe rzeczy."
                                   Steven Weinberg

Data: 2009-11-24 14:54:19
Autor: Marek
Późnojesienne góry
Listopad był w tym roku w październiku (choć zgłupiałe drzewa nie
zrzucały liści), więc - by bilans wyszedł na zero - październik musiał
być w listopadzie :).
Ale w Sudetach nie było tak lekko. Tylko 13,5°C ;)
Lecz, mimo bardziej lajtowego deptania po korbach i tak na podjazdach
sprawdzał się krótki rękaw.
http://tiny.pl/hxf8b

--
Marek

Data: 2009-11-25 01:13:45
Autor: Jacek
Późnojesienne góry
On Nov 24, 9:31 pm, Solar <sola...@opBEZTEGO.pl> wrote:
Dla odmiany od teoretycznych rozważań. :)

http://www.solar.blurp.org/brenna_0911/index.html

Pogoda rewelacja, jazda również. Byle do wiosny (a może coś w tym roku
się jeszcze zdarzy ;) )

Tu moje ślady:
http://www.gpsies.com/viewTracks.do?fileId=dijalwezhxyghvcq&fileId=jsnkmynxvlstjvui

i zdjęcia:
http://picasaweb.google.com/JacekStawicki/20091121PolandBeskidSlaskiBrennaMTB#

--
http://picasaweb.google.com/JacekStawicki

Data: 2009-11-25 06:20:51
Autor: Profan Butan
Późnojesienne góry
On 24 Lis, 21:31, Solar <sola...@opBEZTEGO.pl> wrote:
Dla odmiany od teoretycznych rozważań. :)

http://www.solar.blurp.org/brenna_0911/index.html

niech zgadne: salmopol - karkoszczonka - salmopol :P

Oj Solar, ze tez masz cierpliwosc do tych tereonow. ja juz dawno
stracilem wiec nie klikam

P.B.

Data: 2009-11-25 16:47:41
Autor: Solar
Późnojesienne góry
Profan Butan pisze:

niech zgadne: salmopol - karkoszczonka - salmopol :P

Oj Solar, ze tez masz cierpliwosc do tych tereonow. ja juz dawno
stracilem wiec nie klikam

Prawie, bo również Równica, Orłowa i Błatnia. :)

"Polacy to naród antyklerykałów, którzy jednocześnie z jakiegoś powodu mają zwyczaj tłumnego chodzenia do kościoła."
                                   kat. intelektualista. Jerzy Turowicz

Data: 2009-11-26 06:05:07
Autor: Profan Butan
Późnojesienne góry
On 25 Lis, 16:47, Solar <sola...@opBEZTEGO.pl> wrote:
Profan Butan pisze:

> niech zgadne: salmopol - karkoszczonka - salmopol :P

> Oj Solar, ze tez masz cierpliwosc do tych tereonow. ja juz dawno
> stracilem wiec nie klikam

Prawie, bo również Równica, Orłowa i Błatnia. :)

wszysko jedno. i tak to to samo ;)

P.B.

Data: 2009-11-25 07:59:32
Autor: r2rec
[foto] Późnojesienne góry
Solar pisze:
Dla odmiany od teoretycznych rozważań. :)

http://www.solar.blurp.org/brenna_0911/index.html

szukając śniegu trzeba było tam być tydzień wcześniej
http://picasaweb.google.pl/free3bike/20091114UstronOstatki09MTB#

.... udało się wam (zazdroszczę)

r2rec

Data: 2009-11-25 08:27:30
Autor: bans
[foto] Późnojesienne góry
r2rec pisze:

szukając śniegu trzeba było tam być tydzień wcześniej
http://picasaweb.google.pl/free3bike/20091114UstronOstatki09MTB#

"człowiek który właśnie połkną szaszłyka i popchną go kiełbaską"

Myślałem, że to literówka, ale dwa razy?!
"Połknął" i "popchnął", popraw lepiej.

--
bans

Data: 2009-11-26 15:19:43
Autor: Raist
[foto] Późnojesienne góry
Użytkownik "Solar" <solar91@opBEZTEGO.pl> napisał w wiadomości news:hehfre$tbd$1news.onet.pl...
Dla odmiany od teoretycznych rozważań. :)
http://www.solar.blurp.org/brenna_0911/index.html

sadystaaaa!
:)

Raist