Późnojesienne góry

Data: 2009-11-25 06:20:51
Autor: Profan Butan
Późnojesienne góry
On 24 Lis, 21:31, Solar <sola...@opBEZTEGO.pl> wrote:
Dla odmiany od teoretycznych rozważań. :)

http://www.solar.blurp.org/brenna_0911/index.html

niech zgadne: salmopol - karkoszczonka - salmopol :P

Oj Solar, ze tez masz cierpliwosc do tych tereonow. ja juz dawno
stracilem wiec nie klikam

P.B.

Data: 2009-11-25 16:47:41
Autor: Solar
Późnojesienne góry
Profan Butan pisze:

niech zgadne: salmopol - karkoszczonka - salmopol :P

Oj Solar, ze tez masz cierpliwosc do tych tereonow. ja juz dawno
stracilem wiec nie klikam

Prawie, bo również Równica, Orłowa i Błatnia. :)

"Polacy to naród antyklerykałów, którzy jednocześnie z jakiegoś powodu mają zwyczaj tłumnego chodzenia do kościoła."
                                   kat. intelektualista. Jerzy Turowicz

Data: 2009-11-26 06:05:07
Autor: Profan Butan
Późnojesienne góry
On 25 Lis, 16:47, Solar <sola...@opBEZTEGO.pl> wrote:
Profan Butan pisze:

> niech zgadne: salmopol - karkoszczonka - salmopol :P

> Oj Solar, ze tez masz cierpliwosc do tych tereonow. ja juz dawno
> stracilem wiec nie klikam

Prawie, bo również Równica, Orłowa i Błatnia. :)

wszysko jedno. i tak to to samo ;)

P.B.

Późnojesienne góry