Data: 2013-05-24 12:26:15 | |
Autor: Lewis | |
Pozorna zaleta nowoczesnego diesla | |
W dniu 2013-05-24 12:18, atm pisze:
Czytajac powyzsza dyskusje na temat dwumasy, samemu doswiadczajac tego Benzyniaki też mają ten problem, tylko że turbo benzyniaki, tam moment tez jest ogromny już od 3kRPM i nieraz przekracza 500Nm :) Można zmienić mapę zapotrzebowania na paliwo z samego dołu i już będzie delikatniej ale to efekt stały, możesz też sobie przepływomierz odpinać jak chcesz jeździć delikatnie. Możesz też dorobić sztuczne przekłamanie dla wartości przepływomierza załączane klawiszem(dla większości dieslowych przepływomierzy wystarczy odpowiedni rezystor), mozliwości jest wiele... -- Pozdrawiam Lewis |
|
Data: 2013-05-24 22:16:38 | |
Autor: megrimsNO@interia.pl | |
Pozorna zaleta nowoczesnego diesla | |
On 05/24/2013 12:26 PM, Lewis wrote:
W dniu 2013-05-24 12:18, atm pisze: 840Nm |
|
Data: 2013-05-24 21:46:16 | |
Autor: tᴏ | |
Pozorna zaleta nowoczesnego diesla | |
megrimsNO@interia.pl wrote:
840Nm Bez kozery powiem, że dziesięć Polonezów Trucków Royów ma więcej, a kosztuje tylko 10 tys. zł! (1 tys. za sztukę) -- ssᴉʅq sᴉ ǝɔuɐɹouɓᴉ |
|
Data: 2013-05-25 09:24:42 | |
Autor: Kapibara | |
Pozorna zaleta nowoczesnego diesla | |
Dnia 24 May 2013 21:46:16 GMT, tᴏ napisa(a):
megrimsNO@interia.pl wrote: Trzeba je poczy szeregowo czy rwnolegle? |
|
Data: 2013-05-25 09:58:29 | |
Autor: Andrzej Kubiak | |
Pozorna zaleta nowoczesnego diesla | |
Dnia Sat, 25 May 2013 09:24:42 +0200, Kapibara napisa(a):
Bez kozery powiem, e dziesi Polonezw Truckw Royw ma wicej, a kosztuje tylko 10 tys. z! (1 tys. za sztuk)Trzeba je poczy szeregowo czy rwnolegle? Sprasowa razem. AK |
|
Data: 2013-05-25 10:02:29 | |
Autor: tᴏ | |
Pozorna zaleta nowoczesnego diesla | |
Kapibara wrote:
Trzeba je połączyć szeregowo czy równolegle? To już zależy od inwencji właściciela, ale dobrze kombinujesz. Od razu widać, że masz zadatki na kolekcjonera Polonezów Trucków Royów. -- ssᴉʅq sᴉ ǝɔuɐɹouɓᴉ |
|
Data: 2013-05-25 21:37:49 | |
Autor: _Michał | |
Pozorna zaleta nowoczesnego diesla | |
On 5/24/2013 10:16 PM, megrimsNO@interia.pl wrote:
Benzyniaki też mają ten problem, tylko że turbo benzyniaki, tam moment 840 to już chyba turbo benzyna ? bez turbo pod ~600 podchodzi w zwykłych silnikach |
|
Data: 2013-05-25 21:56:17 | |
Autor: megrimsNO@interia.pl | |
Pozorna zaleta nowoczesnego diesla | |
On 05/25/2013 09:37 PM, _Michał wrote:
On 5/24/2013 10:16 PM, megrimsNO@interia.pl wrote: 5.5 litra v12 biturbo |
|
Data: 2013-05-26 12:09:39 | |
Autor: _Michał | |
Pozorna zaleta nowoczesnego diesla | |
On 5/25/2013 9:56 PM, megrimsNO@interia.pl wrote:
On 05/25/2013 09:37 PM, _Michał wrote: SOHC 5.5 36V Bi-Turbo, taki koło ~500 koni ? Coś to z sensem przenosi na koła, czy dym z opon do 90km/h :) ? |
|
Data: 2013-05-26 19:07:48 | |
Autor: megrimsNO@interia.pl | |
Pozorna zaleta nowoczesnego diesla | |
On 05/26/2013 12:09 PM, _Michał wrote:
On 5/25/2013 9:56 PM, megrimsNO@interia.pl wrote:do 120km/h a jak jest mokro to do 200km/h |
|