Pozostała nam tylko PPP

Data: 2011-08-11 12:03:36
Autor: boukun
Pozostała nam tylko PPP
Pozostała nam tylko Polska Partia Pracy.

Lepper chciał się zjednoczyć i wystartować w wyborach razem z PPP. To był polski patriota i uczciwy człowiek, chc±cy dla Polaków zrobić dobrze...
Gdyby naród był rozumny, to zagłosowałby solidarnie na Polsk± Partię Pracy i tylko wtedy mógłby zacz±ć żyć godnie i oczekiwać na rozwój i dobrobyt...

boukun

Data: 2011-08-11 15:15:23
Autor: jadrys
Pozostała nam tylko PPP
W dniu 2011-08-11 12:03, boukun pisze:
Pozostała nam tylko Polska Partia Pracy.

Lepper chciał się zjednoczyć i wystartować w wyborach razem z PPP. To był polski patriota i uczciwy człowiek, chcący dla Polaków zrobić dobrze...
Gdyby naród był rozumny, to zagłosowałby solidarnie na Polską Partię Pracy i tylko wtedy mógłby zacząć żyć godnie i oczekiwać na rozwój i dobrobyt...

boukun

Z uwagi na to że nie znam nikogo z PPP (ani programu ani ludzi) oddam swój głos na PPS.

Data: 2011-08-11 18:00:28
Autor: .[He®Sk].
Pozostała nam tylko PPP
On Thu, 11 Aug 2011 15:15:23 +0200, jadrys <Che@yahoo.com> wrote:

> [...]
>
> boukun

Z uwagi na to że nie znam nikogo z PPP (ani programu ani ludzi) oddam swój głos na PPS.

 PPS i Ikonowicz jeszcze istnieja?

http://dadrl.pl/?page=aktualnosci
http://www.prokapitalizm.pl/swietlny-przekret.html

Data: 2011-08-13 20:31:30
Autor: jadrys
Pozostała nam tylko PPP
W dniu 2011-08-11 18:00, ".[He®Sk]." pisze:

Z uwagi na to ĹĽe nie znam nikogo z PPP (ani programu ani ludzi) oddam
swój głos na PPS.
  PPS i Ikonowicz jeszcze istnieja?

Oczywiście.

Data: 2011-08-14 10:35:35
Autor: .[He®Sk].
Pozostała nam tylko PPP
On Sat, 13 Aug 2011 20:31:30 +0200, jadrys <Che@yahoo.com> wrote:

>   PPS i Ikonowicz jeszcze istnieja?

Oczywiście.

 ikon zdolny chlop. zna biegle kilka jezykow.  jak dotad nie moze znalezc swego miejsca na  scenie politycznej. po prostu zle lokuje  swoje uczucia albo wiaze sie ze starymi komuchami.

--

Wlacz swiatla, wylacz myslenie! Stan drĂłg poprawi sie sam !
http://www.drogizaufania.pl/

Data: 2011-08-12 19:59:12
Autor: pluton
Pozostała nam tylko PPP
Z uwagi na to że nie znam nikogo z PPP (ani programu ani ludzi) oddam
swój głos na PPS.

Z uwagi na to że nie znam nikogo z PPP ani z PPS (ani programu ani ludzi)
oddam
 swój głos na PSS.

-
Nullification

Data: 2011-08-13 20:31:23
Autor: jadrys
Pozostała nam tylko PPP
W dniu 2011-08-12 19:59, pluton pisze:
Z uwagi na to ĹĽe nie znam nikogo z PPP (ani programu ani ludzi) oddam
swój głos na PPS.

Z uwagi na to ĹĽe nie znam nikogo z PPP ani z PPS (ani programu ani ludzi)
oddam
  swĂłj gĹ‚os na PSS.

-
Nullification

Nie znasz pana Piotra Ikonowicza?

Data: 2011-08-13 20:46:37
Autor: pluton_
Pozostała nam tylko PPP

Nie znasz pana Piotra Ikonowicza?

Nie, ale to napewno prawdziwy patriota, krysztalowo uczciwy czlowiek ktory
zawsze bezinteresownie
czynil dobro dla Ojczysny i dla Polakow.

Nullification

Data: 2011-08-13 21:08:52
Autor: jadrys
Pozostała nam tylko PPP
W dniu 2011-08-13 20:46, pluton_ pisze:
Nie znasz pana Piotra Ikonowicza?

Nie, ale to napewno prawdziwy patriota, krysztalowo uczciwy czlowiek ktory
zawsze bezinteresownie

No, nie pomyliłeś się w swojej ocenie jego osoby wcale.

Data: 2011-08-14 02:51:10
Autor: stevep
Pozostała nam tylko PPP
Dnia 13-08-2011 o 20:31:23 jadrys <Che@yahoo.com> napisał(a):

[...]

A ty go znasz? Czy tylko jego chore wypociny?

--
stevep

Data: 2011-08-12 00:02:29
Autor: J-23
Pozostała nam tylko PPP
On 11 Sie, 12:03, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:
[...]

Jedynie "Partia Umiarkowanego Postępu w Granicach Prawa" gwarantuje
odpowiednie zdystansowanie od swiata polityki, oraz niezachwiane
poczucie humoru. Reszte ugrupowan politycznych mam w glebokim... Bedac
w stosownym rozkroku. Tytulem uzupelnienia dodam ze taki stosunek mam
do lewicy, prawicy, i wszelkich ugrupowan wyznaniowych.

J-23

Pozostała nam tylko PPP