Pozostalo juz nam sie tylko...

Data: 2009-09-21 11:47:03
Autor: HaMMeR
Pozostalo juz nam sie tylko...
....POsrac!

Moje obawy i podejrzenia narastajace we mnie od lat, potwierdzaja sie niestety...
Jestesmy jednak naiwnym, zeby nie powiedziec glupim, narodem!
Nasze 'wybory' dobitnie to uzasadniaja...

Data: 2009-09-21 11:57:43
Autor: Roman Rumian
Pozostalo juz nam sie tylko...
Panie Krzysztofie,

to jakie¶ nielogiczne: Niemcom wyludniaj± się wschodnie landy i Polacy zaczynaja je zasiedlać. Po co im nasz "ziemie odzyskane" ?
Chyba że chodzi o odszkodowania ...
A Żydoland, przy zachowaniu pozorów demokracji może się okazać ryzykownym eksperymentem, chyba że medialne znieczulenie 'mas' okaże się skuteczne.
Jakby nie było, za 20 lat skończy się ten eksperyment ...

Kłaniam się

Roman Rumian

Data: 2009-09-21 13:17:57
Autor: HaMMeR
Pozostalo juz nam sie tylko...
Roman Rumian wrote:
Panie Krzysztofie,

to jakie¶ nielogiczne: Niemcom wyludniaj± się wschodnie landy i Polacy
zaczynaja je zasiedlać. Po co im nasz "ziemie odzyskane" ?
Chyba że chodzi o odszkodowania ...

Odszkodowania, to chyba nie, ale maja swoje wewnetrzne zobowiazania wyborcze
i jakis 'wentyl' bardzo im sie przyda, nie mowiac juz o tradycyjnej niemieckiej
'dalekowzrocznosci' w polityce.

A Żydoland, przy zachowaniu pozorów demokracji może się okazać
ryzykownym eksperymentem, chyba że medialne znieczulenie 'mas' okaże się
skuteczne.

Po pierwsze, 'znieczulenie mas' postepuje i sa doskonale tego efekty juz od
lat na zachodzie, a i u nas ta strategia swieci swoje tryumfy. Spoleczenstwo, ktoremu robi sie 'wbrew' NA JEGO WLASNYCH OCZACH, a w sandazach
nadal preferuje swoich ciemiezcow, jest intelektualnie zredukowane do pozycji
niewolnika i mozna 'lepic' je jak tylko sie chce! To jest swieto socjotechniki!!

Jakby nie było, za 20 lat skończy się ten eksperyment ...

Oby!
Ale juz we mnie tego optymizmu niema...

Pozdrawiam
HaMMeR

Kłaniam się

Roman Rumian

Data: 2009-09-21 19:56:22
Autor: konserwator
Pozostalo juz nam sie tylko...

Użytkownik "Roman Rumian" <rumian.wytnij.@agh.edu.pl> napisał w wiadomo¶ci news:h97iof$1dn$1news.agh.edu.pl...
[...]

Obecna polityka amerykanska jest na poziomioe piaskownicy.
Skonczy sie mordobiciem...
i w morde dostanie USA od Ruskich...

Data: 2009-09-21 12:15:01
Autor: jadrys
Pozostalo juz nam sie tylko...
HaMMeR pisze:
[...]

Wpływ tekstów Michalkiewicza na wasze poste prawicowe głowy jest zatrważający..

Data: 2009-09-21 12:28:28
Autor: Piotr
Pozostalo juz nam sie tylko...
Dnia Mon, 21 Sep 2009 12:15:01 +0200, jadrys napisał(a):

Wpływ tekstów Michalkiewicza na wasze poste prawicowe głowy jest zatrważaj±cy..

A co do ciebie przez grub± blachę dotarło, jadrysiu?
Że tu wspólna Europa, wspólny dom i frojndszaft, że aż się idzie posrać, a
my biadolimy i się obawiamy kolejnej dominacji?
To faktycznie przesada, dla ludzi, który aż się rw± by zrobić laskę
Wołodii, albo dostać cycka od Anieli.
Piotr

Data: 2009-09-21 18:20:20
Autor: jadrys
Pozostalo juz nam sie tylko...
Piotr pisze:
[...]

Nie Piotrze, nie odnosiłem się do tekstu Michalkiewicza jako takiego.. Pozwoliłem sobie tylko zauważyć że bardzo często potwierdzacie swoje mętne prawicowe teorie, wła¶nie bazgranin± tego oszołoma.. i jeszcze to Wasze cytowanie go...

Data: 2009-09-21 12:22:09
Autor: Jarek - akwizytor z Jasnej Góry
Pozostalo juz nam sie tylko...

Uzytkownik "HaMMeR" <tranzac@aster.pl> napisal

...POsrac!

Wyscie to juz zrobili 16 pazdziernika 2007.

Przemek
--
Podwórkowe wychowanie Kaczynskiego:

"Jaroslaw Kaczynski opowiadal o swoim dziecinstwie w powojennej Warszawie i
bójkach na kamienie z rówiesnikami. Czasem trafial do szpitala z rozbita
glowa. - Do takich walk miedzy dziecmi zupelnymi dochodzilo i czasem
zdarzalo mi sie oberwac. I wtedy ladowalem na pogotowiu, ale bez ciezkich
strat. - Ja bylem skromnym 'Hetmanem' - prezes PiS przypomnial tez sobie
swoje podwórkowe przezwisko".

Data: 2009-09-21 12:53:06
Autor: HaMMeR
Pozostalo juz nam sie tylko...
Jarek - akwizytor z Jasnej Góry wrote:
Uzytkownik "HaMMeR"<tranzac@aster.pl>  napisal

...POsrac!

Wyscie to juz zrobili 16 pazdziernika 2007.

Przemek
-- -- -- -- -- -- -- -- -

No tak, to byla duuuuza kupa.., tak duza, ze jeszcze dotad przy niej tkwisz
z luboscia i uporczywie, wypelniajac w/w 'trescia' swoja pasciarska robote!

Data: 2009-09-21 13:04:33
Autor: Jarek - akwizytor z Jasnej Góry
Pozostalo juz nam sie tylko...

Użytkownik "HaMMeR" <tranzac@aster.pl> napisał

No tak, to byla duuuuza kupa..

Dosyc spora, 5183477 posranych, zawiedzionych zwolenników picu, to nie w kij dmuchał, he, he, he.

Przemek

--
Podwórkowe wychowanie Kaczyńskiego:

"Jarosław Kaczyński opowiadał o swoim dzieciństwie w powojennej Warszawie i
bójkach na kamienie z rówie¶nikami. Czasem trafiał do szpitala z rozbit±
głow±. - Do takich walk między dziećmi zupełnymi dochodziło i czasem
zdarzało mi się oberwać. I wtedy l±dowałem na pogotowiu, ale bez ciężkich
strat. - Ja byłem skromnym 'Hetmanem' - prezes PiS przypomniał też sobie
swoje podwórkowe przezwisko".

Data: 2009-09-21 13:15:16
Autor: raff
Pozostalo juz nam sie tylko...
No tak, to byla duuuuza kupa..

Dosyc spora, 5183477 posranych, zawiedzionych zwolenników picu, to nie w kij dmuchał, he, he, he.

a co, bawicie sie teraz ze Stefkiem w piegi ?

R.

Data: 2009-09-21 13:25:19
Autor: HaMMeR
Pozostalo juz nam sie tylko...
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -

Taaaak.., to liczba spora i zawiedzeni zwolennicy PiSu zrobili ogromna kupe, racja, ale ta sama liczba ZAGNIEWANYCH tym razem, zwolennikow PiSu piardnie, to te wasze POhebane pasciarskie puste lby, POszybuja w niebo jak  baloniki z prezerwatyw!

Data: 2009-09-21 16:57:15
Autor: Jarek - akwizytor z Jasnej Góry
Pozostalo juz nam sie tylko...
[...]

Nic nie wskazuje, że mocno "piardnie", bo póki co PO ma 30 % przewagę nad "piardz±cym" picem.

Przemek

Data: 2009-09-21 19:57:30
Autor: konserwator
Pozostalo juz nam sie tylko...

Użytkownik "Jarek - akwizytor z Jasnej Góry" <jacek.kawecki3@op.pl> napisał w wiadomo¶ci news:h97k4j$g68$1news.onet.pl...

Uzytkownik "HaMMeR" <tranzac@aster.pl> napisal

...POsrac!

Wyscie to juz zrobili 16 pazdziernika 2007.

po co ty debilu sie odzywasz jak ludzie o polityce rozmawiaja?
idz oblej jakis kraweznik...

Data: 2009-09-21 21:25:20
Autor: Jarek - akwizytor z Jasnej Góry
Pozostalo juz nam sie tylko...

Użytkownik "konserwator" <djmac§don¨Čald@algonet.se> napisał

po co ty debilu sie odzywasz jak ludzie o polityce rozmawiaja?
idz oblej jakis kraweznik...

ty uważasz się za człowieka? z ciebie jest zwykłe ¶cierwo, na dodatek pozbawione możliwo¶ci logicznego my¶lenia.

Data: 2009-09-21 18:49:30
Autor:
Pozostalo juz nam sie tylko...
On Mon, 21 Sep 2009 11:47:03 +0200, HaMMeR <tranzac@aster.pl> wrote:

...POsrac!

 pisy szczekaja, karawana idzie dalej...

Moje obawy i podejrzenia narastajace we mnie od lat, potwierdzaja sie niestety...
Jestesmy jednak naiwnym, zeby nie powiedziec glupim, narodem!
Nasze 'wybory' dobitnie to uzasadniaja...
  wlasnie, co za slepcy glosuja na pis ?!!

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/
http://miniurl.pl/manie2006
http://bezswiatel.ath.cx/?page=aktualnosci

Data: 2009-09-21 18:53:37
Autor: matador
Pozostalo juz nam sie tylko...
<he®sk> pisze:

 wlasnie, co za slepcy glosuja na pis ?!!

Zagłosowała "mniejszość", której interesów każda dojrzała demokracja musi bronić, komuchu !

matador.

Data: 2009-09-21 20:31:07
Autor:
Pozostalo juz nam sie tylko...
On Mon, 21 Sep 2009 18:53:37 +0200, matador <matador@neostrada.pl>
wrote:

>  wlasnie, co za slepcy glosuja na pis ?!!

Zag?osowa?a "mniejszo??", której interesów ka?da dojrza?a demokracja musi broni?, komuchu !

 sam jestes komuch.  powszechnie wiadomo, ze program pis smierdzi socjalizmem.

Data: 2009-09-21 20:42:00
Autor: konserwator
Pozostalo juz nam sie tylko...

Uzytkownik ""<he®sk>"" <coza?bigbrednie@interia.pl> napisal w wiadomosci news:c4hfb5d5runlp3gnv2bg09rfp57t1n3ru64ax.com...
wrote:

> [...]

musi broni?, komuchu !

sam jestes komuch.
powszechnie wiadomo, ze program pis smierdzi socjalizmem.

No!
to "powszechnie wiadomo" to tak, jak te sondaze z poparciem na PO....
"powszechnie wiadomo", ze kaczynski jest glupi a jak zapytasz dlaczego to odpowiedza Kaweckie Heski: bo to kurdupel
a jak zapytasz czemu tusk madry to powiedza, ze mardy bo madry...
trudno dzieciaki przekonac, ze jedzenie cukierkow niszczy zeby, szczegolnie dzieciaki po piecdziesiatce...

Data: 2009-09-22 06:20:29
Autor:
Pozostalo juz nam sie tylko...
On Mon, 21 Sep 2009 20:42:00 +0200, "konserwator"
<djmac§don¨Čald@algonet.se> wrote:

> powszechnie wiadomo, ze program pis smierdzi socjalizmem.

No!
to "powszechnie wiadomo" to tak, jak te sondaze z poparciem na PO....

 sondaze to lipa wie  ta czesc dyskusji mozesz zapisac do swoich
zwyciestw.

"powszechnie wiadomo", ze kaczynski jest glupi

 ktory? lech zachowal sie w niedziele oibludnie.
 tak jak kwasniewski "tanczyl na grobach".

a jak zapytasz dlaczego to odpowiedza Kaweckie Heski: bo to kurdupel

  umyslowy.
a jak zapytasz czemu tusk madry to powiedza, ze mardy bo madry...

 tusku jest mlody i na szczescie nie taki zawistny jak kaczynscy.
 cos zrobil dla kraju. kaczynscy tylko jatrza.

trudno dzieciaki przekonac, ze jedzenie cukierkow niszczy zeby, szczegolnie dzieciaki po piecdziesiatce...

 skoro masz z tym problemy moze zacznij jesc ciastka ?

Data: 2009-09-22 10:42:20
Autor: HaMMeR
Pozostalo juz nam sie tylko...
<he®sk> wrote:
[...]

Na czym ta 'obluda' polegala? Napisz ptaszyno..

a jak zapytasz dlaczego to odpowiedza Kaweckie Heski: bo to kurdupel

   umyslowy.

Sa jakies tego dowody, ktore moglbys przedstawic.., chocby jeden, ptaszyno?

a jak zapytasz czemu tusk madry to powiedza, ze mardy bo madry...

  tusku jest mlody i na szczescie nie taki zawistny jak kaczynscy.

Nie zawistny!!:)
Chyba straciles sluch wech i wzrok, zeby nie powiedziec - rozum!

  cos zrobil dla kraju. kaczynscy tylko jatrza.

Co takiego Tusk zrobil dla kraju, wymien chocby jedna sprawe!
Podaj przyklad owego Kaczynskiego jatrzenia.., chocby jedno,
ktore nie byloby odpowiedzia na jatrzace prowokacje platfusow!

trudno dzieciaki przekonac, ze jedzenie cukierkow niszczy zeby, szczegolnie
dzieciaki po piecdziesiatce...

  skoro masz z tym problemy moze zacznij jesc ciastka ?

A ciastka, dzieciaku po piecdziesiatce, to niby zebow nie niszcza?:)))

O Boh ty moj...!

Data: 2009-09-22 16:45:12
Autor: matador
Pozostalo juz nam sie tylko...
wrote:

 wlasnie, co za slepcy glosuja na pis ?!!
Zag?osowa?a "mniejszo??", ktĂłrej interesĂłw ka?da dojrza?a demokracja musi broni?, komuchu !

 sam jestes komuch.  powszechnie wiadomo, ze program pis smierdzi socjalizmem.

.... "powszechnie wiadomo", "opinia publiczna", "określone koła" itd. itepe... Sieczka na śniadanie, obiad i kolację Hesk?

matador.

Data: 2009-09-22 16:52:49
Autor: raff
Pozostalo juz nam sie tylko...
[...]

No jak ma dlugie uszy i kopyta, to co ma jesc ?

R.

Data: 2009-09-21 19:58:07
Autor: konserwator
Pozostalo juz nam sie tylko...

Uzytkownik ""<he®sk>"" <coza?bigbrednie@interia.pl> napisal w wiadomosci news:10bfb59104fnihn3s3jr8i88ph9a7k37ga4ax.com...
On Mon, 21 Sep 2009 11:47:03 +0200, HaMMeR <tranzac@aster.pl> wrote:

...POsrac!

pisy szczekaja, karawana idzie dalej...

a heski merdaja ogonami do putina....

Data: 2009-09-21 20:31:08
Autor:
Pozostalo juz nam sie tylko...
On Mon, 21 Sep 2009 19:58:07 +0200, "konserwator"
<djmac§don¨Čald@algonet.se> wrote:

> pisy szczekaja, karawana idzie dalej...

a heski merdaja ogonami do putina....

 mylisz osoby jak kazdy komuch.  putin to agent kgb wiec taki nasz prezio powinien brac
 to pod uwage. prezenie muskolow przez papierowego tygrysa
 budzi jedynie smiesznosc. zauwaz, ze prezio juz jakos nie
 lata na gruzinskie wino. i kto tu merda, konserwo ?

Data: 2009-09-21 19:55:12
Autor: konserwator
Pozostalo juz nam sie tylko...

Uzytkownik "HaMMeR" <tranzac@aster.pl> napisal w wiadomosci news:h97i2q$1feu$1newsread2.aster.pl...
[...]

Narodu prosze nie obarczac glupota Kaweckich, Pietrzykoskich, Cycow i Heskow.
Jestesmy naiwni - z przykroscia to twierdze...
W momencie gdy "wybralismy" "premiera z wehrmachtu" sprawy zostaly rozstrzygniete za nas....
Polski juz nie ma. Pisalem o tym pare lat temu....
Jesli prezydent Kaczyncki ma jakikolwiek honor powinien naciskac na wycofanie naszych wojsk z afganistanu i misji pokojowych. HWDPO

Data: 2009-09-21 20:31:07
Autor:
Pozostalo juz nam sie tylko...
On Mon, 21 Sep 2009 19:55:12 +0200, "konserwator"
<djmac§don¨Čald@algonet.se> wrote:

Narodu prosze nie obarczac glupota Kaweckich, Pietrzykoskich, Cycow i Heskow.

 a nie takie konserwy komusze jak ty ? ;o)))

Jestesmy naiwni - z przykroscia to twierdze...

 trauma powyborcza wciaz trzyma ?

W momencie gdy "wybralismy" "premiera z wehrmachtu" sprawy zostaly rozstrzygniete za nas....

ajwaj ajwaj, dlaczego jarek oglosil upadlosc swego doskonalego rzadu ?

Polski juz nie ma. Pisalem o tym pare lat temu....

 dla ciebie od 1989 roku ;o)))

Jesli prezydent Kaczyncki ma jakikolwiek honor powinien naciskac na wycofanie naszych wojsk z afganistanu i misji pokojowych. HWDPO

 a kto ich tam wyslal?!!

Data: 2009-09-21 22:24:40
Autor: matusm
Pozostalo juz nam sie tylko...

[...]

ze,,,,,,,,,,,,,,,
--
"Sluzba Bezpieczenstwa moze i powinna kreowac rózne stowarzyszenia,
kluby czy nawet partie polityczne. Ma za zadanie gleboko infiltrowac

Data: 2009-09-22 16:49:18
Autor: Tzva Adonai
Pozostalo juz nam sie tylko...
Moje obawy i podejrzenia narastajace we mnie od lat

No ale do kogo ma pretensje towarzysz Michalkiewicz?.. Przecież sam był
przeciwko budowie amerykańskiej tarczy antyrakietowej na terytorium Polski, gdyż
uważał, że powstaje ona z inicjatywy "judajczyków"... Teraz nagle mu się
odmieniło?...

Data: 2009-09-22 23:22:28
Autor: HaMMeR
Pozostalo juz nam sie tylko...
Tzva Adonai wrote:
[...]

Chyba sie zdziebko pomyliles, z inicjatywy 'judajczykow', to tarczy
wlasnie u nas nie bedzie...

Pozostalo juz nam sie tylko...