Pozostalo juz nam sie tylko...

Data: 2009-09-21 18:49:30
Autor:
Pozostalo juz nam sie tylko...
On Mon, 21 Sep 2009 11:47:03 +0200, HaMMeR <tranzac@aster.pl> wrote:

...POsrac!

 pisy szczekaja, karawana idzie dalej...

Moje obawy i podejrzenia narastajace we mnie od lat, potwierdzaja sie niestety...
Jestesmy jednak naiwnym, zeby nie powiedziec glupim, narodem!
Nasze 'wybory' dobitnie to uzasadniaja...
  wlasnie, co za slepcy glosuja na pis ?!!

--

 HeSk

"Nieprawd¹ jest, jakoby Internet by³ ziemi¹ niczyj¹

http://bezswiatel.4.pl/
http://miniurl.pl/manie2006
http://bezswiatel.ath.cx/?page=aktualnosci

Data: 2009-09-21 18:53:37
Autor: matador
Pozostalo juz nam sie tylko...
<he®sk> pisze:

 wlasnie, co za slepcy glosuja na pis ?!!

Zagłosowała "mniejszość", której interesów każda dojrzała demokracja musi bronić, komuchu !

matador.

Data: 2009-09-21 20:31:07
Autor:
Pozostalo juz nam sie tylko...
On Mon, 21 Sep 2009 18:53:37 +0200, matador <matador@neostrada.pl>
wrote:

>  wlasnie, co za slepcy glosuja na pis ?!!

Zag?osowa?a "mniejszo??", której interesów ka?da dojrza?a demokracja musi broni?, komuchu !

 sam jestes komuch.  powszechnie wiadomo, ze program pis smierdzi socjalizmem.

Data: 2009-09-21 20:42:00
Autor: konserwator
Pozostalo juz nam sie tylko...

Uzytkownik ""<he®sk>"" <coza?bigbrednie@interia.pl> napisal w wiadomosci news:c4hfb5d5runlp3gnv2bg09rfp57t1n3ru64ax.com...
wrote:

> [...]

musi broni?, komuchu !

sam jestes komuch.
powszechnie wiadomo, ze program pis smierdzi socjalizmem.

No!
to "powszechnie wiadomo" to tak, jak te sondaze z poparciem na PO....
"powszechnie wiadomo", ze kaczynski jest glupi a jak zapytasz dlaczego to odpowiedza Kaweckie Heski: bo to kurdupel
a jak zapytasz czemu tusk madry to powiedza, ze mardy bo madry...
trudno dzieciaki przekonac, ze jedzenie cukierkow niszczy zeby, szczegolnie dzieciaki po piecdziesiatce...

Data: 2009-09-22 06:20:29
Autor:
Pozostalo juz nam sie tylko...
On Mon, 21 Sep 2009 20:42:00 +0200, "konserwator"
<djmac§don¨Èald@algonet.se> wrote:

> powszechnie wiadomo, ze program pis smierdzi socjalizmem.

No!
to "powszechnie wiadomo" to tak, jak te sondaze z poparciem na PO....

 sondaze to lipa wie  ta czesc dyskusji mozesz zapisac do swoich
zwyciestw.

"powszechnie wiadomo", ze kaczynski jest glupi

 ktory? lech zachowal sie w niedziele oibludnie.
 tak jak kwasniewski "tanczyl na grobach".

a jak zapytasz dlaczego to odpowiedza Kaweckie Heski: bo to kurdupel

  umyslowy.
a jak zapytasz czemu tusk madry to powiedza, ze mardy bo madry...

 tusku jest mlody i na szczescie nie taki zawistny jak kaczynscy.
 cos zrobil dla kraju. kaczynscy tylko jatrza.

trudno dzieciaki przekonac, ze jedzenie cukierkow niszczy zeby, szczegolnie dzieciaki po piecdziesiatce...

 skoro masz z tym problemy moze zacznij jesc ciastka ?

Data: 2009-09-22 10:42:20
Autor: HaMMeR
Pozostalo juz nam sie tylko...
<he®sk> wrote:
[...]

Na czym ta 'obluda' polegala? Napisz ptaszyno..

a jak zapytasz dlaczego to odpowiedza Kaweckie Heski: bo to kurdupel

   umyslowy.

Sa jakies tego dowody, ktore moglbys przedstawic.., chocby jeden, ptaszyno?

a jak zapytasz czemu tusk madry to powiedza, ze mardy bo madry...

  tusku jest mlody i na szczescie nie taki zawistny jak kaczynscy.

Nie zawistny!!:)
Chyba straciles sluch wech i wzrok, zeby nie powiedziec - rozum!

  cos zrobil dla kraju. kaczynscy tylko jatrza.

Co takiego Tusk zrobil dla kraju, wymien chocby jedna sprawe!
Podaj przyklad owego Kaczynskiego jatrzenia.., chocby jedno,
ktore nie byloby odpowiedzia na jatrzace prowokacje platfusow!

trudno dzieciaki przekonac, ze jedzenie cukierkow niszczy zeby, szczegolnie
dzieciaki po piecdziesiatce...

  skoro masz z tym problemy moze zacznij jesc ciastka ?

A ciastka, dzieciaku po piecdziesiatce, to niby zebow nie niszcza?:)))

O Boh ty moj...!

Data: 2009-09-22 16:45:12
Autor: matador
Pozostalo juz nam sie tylko...
wrote:

 wlasnie, co za slepcy glosuja na pis ?!!
Zag?osowa?a "mniejszo??", której interesów ka?da dojrza?a demokracja musi broni?, komuchu !

 sam jestes komuch.  powszechnie wiadomo, ze program pis smierdzi socjalizmem.

.... "powszechnie wiadomo", "opinia publiczna", "określone koła" itd. itepe... Sieczka na śniadanie, obiad i kolację Hesk?

matador.

Data: 2009-09-22 16:52:49
Autor: raff
Pozostalo juz nam sie tylko...
[...]

No jak ma dlugie uszy i kopyta, to co ma jesc ?

R.

Data: 2009-09-21 19:58:07
Autor: konserwator
Pozostalo juz nam sie tylko...

Uzytkownik ""<he®sk>"" <coza?bigbrednie@interia.pl> napisal w wiadomosci news:10bfb59104fnihn3s3jr8i88ph9a7k37ga4ax.com...
On Mon, 21 Sep 2009 11:47:03 +0200, HaMMeR <tranzac@aster.pl> wrote:

...POsrac!

pisy szczekaja, karawana idzie dalej...

a heski merdaja ogonami do putina....

Data: 2009-09-21 20:31:08
Autor:
Pozostalo juz nam sie tylko...
On Mon, 21 Sep 2009 19:58:07 +0200, "konserwator"
<djmac§don¨Èald@algonet.se> wrote:

> pisy szczekaja, karawana idzie dalej...

a heski merdaja ogonami do putina....

 mylisz osoby jak kazdy komuch.  putin to agent kgb wiec taki nasz prezio powinien brac
 to pod uwage. prezenie muskolow przez papierowego tygrysa
 budzi jedynie smiesznosc. zauwaz, ze prezio juz jakos nie
 lata na gruzinskie wino. i kto tu merda, konserwo ?