Pozostalo juz nam sie tylko...

Data: 2009-09-21 22:24:40
Autor: matusm
Pozostalo juz nam sie tylko...

Uzytkownik "HaMMeR" <tranzac@aster.pl> napisal w wiadomosci news:h97i2q$1feu$1newsread2.aster.pl...
...POsrac!

Moje obawy i podejrzenia narastajace we mnie od lat, potwierdzaja sie niestety...
Jestesmy jednak naiwnym, zeby nie powiedziec glupim, narodem!
Nasze 'wybory' dobitnie to uzasadniaja...
--
"Sluzba Bezpieczenstwa moze i powinna kreowac rózne stowarzyszenia,
kluby czy nawet partie polityczne. Ma za zadanie gleboko infiltrowac

Pozostalo juz nam sie tylko...