Pozostalo juz nam sie tylko...

Data: 2009-09-22 16:49:18
Autor: Tzva Adonai
Pozostalo juz nam sie tylko...
Moje obawy i podejrzenia narastajace we mnie od lat

No ale do kogo ma pretensje towarzysz Michalkiewicz?.. Przecież sam był
przeciwko budowie amerykańskiej tarczy antyrakietowej na terytorium Polski, gdyż
uważał, że powstaje ona z inicjatywy "judajczyków"... Teraz nagle mu się
odmieniło?...

Data: 2009-09-22 23:22:28
Autor: HaMMeR
Pozostalo juz nam sie tylko...
Tzva Adonai wrote:
[...]

Chyba sie zdziebko pomyliles, z inicjatywy 'judajczykow', to tarczy
wlasnie u nas nie bedzie...

Pozostalo juz nam sie tylko...