Pozostawiona przez kuriera paczka

Data: 2013-10-22 04:18:30
Autor: Kris
Pozostawiona przez kuriera paczka
W dniu wtorek, 22 padziernika 2013 08:50:02 UTC+2 uytkownik Adam Klobukowski napisa:
Co mog/powinienem zrobi z tak paczk? Po jakim czasie?
Troch umoczye.Teraz przez 8 lat masz obowizek przechowywa paczk, niedopuci do jej zniszczenia/uszkodzenia itp i minimum raz w tygodniu musisz dochowac "naleytej starannoci" poinformowania ssiadki o tym e masz jej paczk. Czyli minimum raz w tygodniu musisz dzwoni do jej drzwi i aby mie na ta czynno potwierdzenie to najlepiej aby by przy tym obecny gospodarz domu.

Data: 2013-10-22 13:21:48
Autor: Liwiusz
W dniu 2013-10-22 13:18, Kris pisze:
[...]

Chyba lepiej dzwoni notarialnie.

--
Liwiusz

Data: 2013-10-22 04:31:58
Autor: Adam Klobukowski
On Tuesday, 22 October 2013 13:21:48 UTC+2, Liwiusz  wrote:
> [...]

> Troch umoczye.Teraz przez 8 lat masz obowizek przechowywa paczk, niedopuci do jej zniszczenia/uszkodzenia itp i minimum raz w tygodniu musisz dochowac "naleytej starannoci" poinformowania ssiadki o tym e masz jej paczk. Czyli minimum raz w tygodniu musisz dzwoni do jej drzwi i aby mie na ta czynno potwierdzenie to najlepiej aby by przy tym obecny gospodarz domu.

Moe lepiej w obecnoci Dzielnicowego i Komendanta najbliszej jednostki stray poarnej? ;)

AdamK

Data: 2013-10-22 04:35:08
Autor: Kris
Pozostawiona przez kuriera paczka
W dniu wtorek, 22 padziernika 2013 13:31:58 UTC+2 uytkownik Adam Klobukowski napisa:
Moe lepiej w obecnoci Dzielnicowego i Komendanta najbliszej jednostki stray >poarnej? ;)
Mozesz i tak ale sd moe uznac e niedochowaes nalezytej starannoci.
Lepeij gospaodarz domu lub jak Liviusz radzi notariusz

Data: 2013-10-23 00:05:23
Autor: Rafał \"SP\" Gil
Pozostawiona przez kuriera paczka
W dniu 2013-10-22 13:35, Kris pisze:
W dniu wtorek, 22 października 2013 13:31:58 UTC+2 użytkownik Adam Klobukowski napisał:
Może lepiej w obecności Dzielnicowego i Komendanta najbliższej jednostki straży >pożarnej? ;)
Mozesz i tak ale sąd może uznac że niedochowałes nalezytej staranności.
Lepeij gospaodarz domu lub jak Liviusz radzi notariusz

PL SOC PRAWO:

O DEPOZYCIE SĄDOWYM SŁYSZELI DO KURWY NĘDZY ????!!!!????!!!!

Kontakt: Wrocław +48 71 718 70 90

Data: 2013-10-25 23:30:57
Autor: Maseł
Klobukowski napisał:
[...]

Depozyt - depozytem. Moe to i zwoli z obowiazku starannego
przechowywania. Ale sasiadke powiadamiac i tak trzeba - tym razem o tym,
ze paczka jest w depozycie...

Pozdro

Maseł

P.S. MSPANC

Data: 2013-10-26 01:28:07
Autor: animka
Klobukowski napisał:
[...]

Albo zwrócić do nadawcy i trzymac w domu pokwitowanie z poczty.

--
animka

Data: 2013-10-22 13:35:43
Autor: m
Pozostawiona przez kuriera paczka
W dniu 22.10.2013 13:18, Kris pisze:
W dniu wtorek, 22 października 2013 08:50:02 UTC+2 użytkownik Adam Klobukowski napisał:
Co mogę/powinienem zrobić z taką paczką? Po jakim czasie?
Trochę umoczyłeś.Teraz przez 8 lat masz obowiązek przechowywać paczkę, niedopuścić do jej zniszczenia/uszkodzenia itp i minimum raz w tygodniu musisz dochowac "należytej staranności" poinformowania sąsiadki o tym że masz jej paczkę. Czyli minimum raz w tygodniu musisz dzwonić do jej drzwi i aby mieć na ta czynność potwierdzenie to najlepiej aby był przy tym obecny gospodarz domu.

Oczywiście paczka musi stać w odpowiednio wentylowanym pomieszczeniu, wentylacja musi mieć atest i okresowe przeglądy.

p. m.

Data: 2013-10-22 13:37:28
Autor: Liwiusz
Klobukowski napisał:
[...]

To i tak nie uchroni przed oskarżeniem o przywłaszczenie.

--
Liwiusz

Data: 2013-10-22 14:02:18
Autor: m
Klobukowski napisał:
[...]

Chyba że przypnie na 8 miesięcy do barierki licząc na to że ktoś przypnie do niej rower U-lockiem.

p. m.

Data: 2013-10-22 14:41:41
Autor: Maciej Bebenek
m <mvoicem@gmail.com> wrote:

[...]

Może jeszcze notarialnie odesłać. Sąsiadce. Kurierem. I niezwłocznie się
wyprowadzić.

Data: 2013-10-22 14:48:23
Autor: m
W dniu 22.10.2013 14:41, Maciej Bebenek pisze:
m <mvoicem@gmail.com> wrote:

[...]

Albo makiawelicznie wysłać sobie, przez co kurier pójdzie do sąsiadki :).

p. m.

Data: 2013-10-23 09:31:41
Autor: adam
[...]

Przyjmowanie czyichś paczek, czytanie prywatnych wątków, choć autor wyraźnie ostrzega.
Czy ta grupa choć minimalnie edukuje? Ludzie czytajcie tę grupę i nie pchajcie się w problemy!!!

Data: 2013-10-23 09:55:47
Autor: adam
Pozostawiona przez kuriera paczka
Oczywiście paczka musi stać w odpowiednio wentylowanym pomieszczeniu,
wentylacja musi mieć atest i okresowe przeglądy.

Nie tylko. Temperatura, wilgotność, izolacja od drgań i całe mnóstwo innych. W sieci bez problemu można znaleźć jakie warunki powinno spełniać pomieszczenie do przechowywania takich paczek .

Pozostawiona przez kuriera paczka