Pozostawiony szpej

Data: 2009-05-25 14:16:25
Autor: in for
Pozostawiony szpej

W bazie CS nad Bia³ym po niedzielnych nurkowaniach na szpejowni pozosta³o kompletne skrzyd³o (uprz±¿, p³yta i worek).

Do odbioru w bazie - 513-129-887 - Jacek

Pozdr.,
Jacek

Data: 2009-05-25 09:12:39
Autor: pnk
Pozostawiony szpej
On 25 Maj, 14:16, in_...@vp.pl wrote:
[...]

Wys³ano z serwisu OnetNiusy:http://niusy.onet

Wydawa³o siê ¿e drugiego razu nie bêdzie. Na szczê¶cie w bazie CS nic
nie ginie (przynajmniej nic mi o tym nie wiadomo). Je¶li worek to
Gravity Zero, p³yta Scuba Service i ma³y no¿yk, z niebiesk± r±czk± to
moje.

Dziêkujê i pozdrawiam

PNK

Data: 2009-05-25 20:40:54
Autor: SHARMDIVER.PL
Pozostawiony szpej
pnk wrote:
On 25 Maj, 14:16, in_...@vp.pl wrote:
[...]

Fajna impreza by³a - prawda?

Data: 2009-05-25 13:59:25
Autor: Pszemol
Pozostawiony szpej
"SHARMDIVER.PL" <diveinstructor@usuntoop.pl> wrote in message news:gveomt$r3a$2news.onet.pl...
Fajna impreza by³a - prawda?

Czemu zaczepiasz ludzi?

Data: 2009-05-25 22:28:51
Autor: Lot
Pozostawiony szpej
On 2009-05-25 20:59:25 +0200, "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> said:

"SHARMDIVER.PL" <diveinstructor@usuntoop.pl> wrote in message news:gveomt$r3a$2news.onet.pl...
Fajna impreza by³a - prawda?

Czemu zaczepiasz ludzi?

Pszemol nie wyci±gaj trupa z szafy.
Do KF-a z wrzodem i po k³opocie.

Lot

P.S.
Co najwy¿ej z kolin± potrolluje w KF-ie.

Data: 2009-05-26 09:22:40
Autor: qlphon
Pozostawiony szpej
[...]

wczoraj to uczyni³em... co za ulga....
czemu wczesniej siê tak meczy³em!?

Data: 2009-05-26 10:30:15
Autor: SHARMDIVER.PL
Pozostawiony szpej
qlphon wrote:
[...]

Ciekawe, ¿e napisa³a to osoba ktra od wielu lat "nie lubi mnie" na li¶cie (teraz te¿) a kilka dni temu przyzna³a i¿ stara³a siê niedawno o mo¿liwo¶æ nurkowania u mnie w bazie..

Takie ma³e zak³amanie, prawda?

Data: 2009-05-26 10:34:24
Autor: SHARMDIVER.PL
Pozostawiony kulfon

qlphon wrote:

> [...]

Hmm. Ostatnio sp³awi³em go¶cia, który chcia³ zarezerwowaæ kurs OWD+AOWD PADI w 5 dni(oczywi¶cie z gwarancj± dostania uprawnieñ) dla swojej ledwo p³ywaj±cej w basenie ¿ony, która nigdy nie by³a zainteresowana nurkowaniem. Gdy usi³owa³em mu wyt³umaczyæ i¿ prosi siê o wypadek stwierdzi³ i¿ wa¿ne jest aby dosta³a papiery a potem to on j± nauczy (sam przeszed³ taki kurs i te¿ siê potem uczy³). Zada³em mu pytanie z kursu OWD z pierwszych zajêæ. Nie by³ w stanie odpowiedzieæ.
Oczywi¶cie bez problemu, natychmiastowo zarezerwowa³ taki kurs w wymienianej na tej li¶cie polskiej bazie w Sharm el Sheikh.

Inna osoba domaga³a siê dodatkowej zni¿ki - jak pisa³a przesz³a ¶wietny trening AOWD u znanego polskiego instruktora (oczywi¶cie poda³a nazwisko)
Mia³em dobry dzieñ i postanowi³em jej zrobiæ promocjê "na szybko" Zaproponowa³em aby odpowiedzia³a na pytanie z pierwszych zajêæ kursu OWD   i dostanie upragniony upust.
Nie by³a w stanie udzieliæ prawid³owej odpowiedzi.
Obrazi³a siê.

To by³e¶ Ty?

Data: 2009-05-26 07:22:31
Autor: Pszemol
Pozostawiony kulfon
"SHARMDIVER.PL" <diveinstructor@usuntoop.pl> wrote in message news:gvg9hi$agk$2news.onet.pl...
[...]

Zdajesz sobie pewnie sprawê, ¿e dla niektórych to co napisa³e¶ bêdzie reklam±
ale dla wielu antyreklam±? Niewielu ludzi bêdzie chcia³o pój¶æ na kurs tam
gdzie jest trudniej - niewielu ma ambicje byæ dobrym nurkiem, wielu nurkowanie
chce traktowaæ jak zabawê, a wymóg licencji OWD czy AOWD traktuje jako
niepotrzebny, wydumany przymus i trzeba to odwaliæ jak najszybciej aby
mieæ to z g³owy i móc siê fajnie bawiæ ju¿ "na luzie".

Pomy¶l jako w³a¶ciciel biznesu o tym jak np. dentysta reklamuje siê dla
pacjentów nie "u nas bêdzie bola³o ale zêby wyleczymy". Czy pójdziesz do
takiego dentysty? Pewnie ma³o kto go wybierze. Wiêkszo¶æ pójdzie do
takiego co ma na szyldzie "U nas nie boli" i nie ma nic o jako¶ci leczenia zêbów.

Nie wiem ile lat jeste¶ w biznesie i ile w ogóle masz lat, bo trochê podchodzisz
do tematu jak m³ody idealista pe³en z³udzeñ na temat szlachetno¶ci ludzi :-)
Ja my¶lê, ¿e swoj± postawê trzeba trochê dostosowaæ do tego co oczekuj±
od Ciebie ludzie, którzy Ci za us³ugê przecie¿ p³ac±...

Data: 2009-05-26 13:12:10
Autor: jacekplacek
Pozostawiony kulfon
Pszemol <Pszemol@PolBox.com> napisa³(a):
> [...]

niepotrzebny, wydumany przymus i trzeba to odwaliæ jak najszybciej aby
mieæ to z g³owy i móc siê fajnie bawiæ ju¿ "na luzie".

Poka¿ mi aby jedn± opiniê od eks kursanta Janka, ¿e ma wysokie wymagania a po kursie u niego umie siê wiêcej ni¿ dolna przeciêtna. A wogóle, nurkowa³ kto¶ z Jego eks kursantami? Jak by³o?
Druga sprawa. Z której wypowiedzi Janka wnioskujesz o Jego wysokim poziomie wiedzy teoretycznej? Tak na tle wypowiedzi Porêby, Ko³acza czy nawet $$moka?
Rok nas karmi³ sensacjami w stylu: widzia³em rybê!! Teraz obudzi³ siê, ¿e by³ w tamtym okresie wa³kowany art. Adlera, wiêc nadgania offtopami. Ale, jak widaæ, wróci³ do pastylek niebieskich i znowu zobaczy co¶ ciekawego.

Data: 2009-05-26 10:54:26
Autor: Pszemol
Pozostawiony kulfon
" jacekplacek" <jacekiala.SKASUJ@gazeta.pl> wrote in message news:gvgpra$9$1inews.gazeta.pl...
Poka¿ mi aby jedn± opiniê od eks kursanta Janka, ¿e ma wysokie
wymagania a po kursie u niego umie siê wiêcej ni¿ dolna przeciêtna.

Trudno oczekiwaæ takiej opinii od kogokolwiek skoro kurs OWD
ka¿dy z nas przechodzi jeden raz. Jeden raz nie jest wystarczaj±cym
do¶wiadczeniem dla dokonywania porównañ miêdzy instruktorami
i dzielenia siê opiniami na temat tego który instruktor ma wy¿sze
a który ni¿sze wymagania.

Takie opinie to mo¿e mieæ kto¶, kto dokonywa³by niezapowiedzianych
inspekcji w czasie kursów, co - o ile mi wiadomo - nie wystêpuje...

A wiêc niestety dla potencjalnego kursowicza, wybór instruktora
to niestety du¿a loteria.

Fajnie by³oby gdyby jakie¶ szanowane i respektowane osoby,
incognito, bra³y udzia³ w takich kursach i mog³y potem porównaæ
sposób nauki czy oceniaæ poziom wymagania... Dopóki jednak
takie testy porównawcze nie maj± miejsca to mo¿emy sobie tylko
o poziomie instruktora pogdybaæ.

A wogóle, nurkowa³ kto¶ z Jego eks kursantami? Jak by³o?

To jak absolwent nurkuje te¿ nie musi koniecznie ¶wiadczyæ
o poziomie kursu jaki przeszed³ ani o wymaganiach instruktora.
Oceniaj±c instruktora na podstawie zachowania kursantów
mo¿na wyci±gn±æ fa³szywe wnioski... Zw³aszcza je¶li próbka
obserwowanych kursantów jest nieliczna lub s± to pojedyncze
osoby - wtedy w ogóle nic nie mo¿na warto¶ciowego powiedzieæ.

[...]

Jestem na grupie wzglêdnie nowy i nie zajmujê siê jako¶ specjalnie
dochodzeniem na temat kto jest tu jakim ekspertem i kto od kogo
lepszy i lepiej umie bajerowaæ wiêc niestety nie umiem porównaæ tych
panów pod wzgledem reprezentowanej przez nich wiedzy :-)
Zreszt± ja nurka to chêtnie oceniê po tym jak siê zachowuje w wodzie
a nie po tym jak bajeruje na grupie dyskusyjnej.

Data: 2009-05-26 19:34:08
Autor: jacekplacek
Pozostawiony kulfon
> [...]

Zreszt± ja nurka to chêtnie oceniê po tym jak siê zachowuje w wodzie
a nie po tym jak bajeruje na grupie dyskusyjnej.
Nie chodzi o "bajerowanie" a o np. zaplanowanie nurkowania. A jak to Janek potrafi, widaæ choæby z postów poni¿ej. Masz racjê, ¿e zaraz po OWD kazdy instruktor jest boski. Tyle, ¿e sporo idzie dalej i t± opiniê weryfikuje. Pytamy te¿ na listach u kogo warto siê szkoliæ. Odpowiedzi s± na grupie i na priv. Nawet Strugalskiego mi polecali. A Janka jako¶ nigdy. A czy poznaæ istruktora po jego kursantach? Ka¿dego rzemie¶lnika oceniam po efektach. Ty nie?

Data: 2009-05-26 15:45:38
Autor: Pszemol
Pozostawiony kulfon
" jacekplacek" <jacekiala.SKASUJ@gazeta.pl> wrote in message news:gvhg7g$bq3$1inews.gazeta.pl...
Nie chodzi o "bajerowanie" a o np. zaplanowanie nurkowania.
A jak to Janek potrafi, widaæ choæby z postów poni¿ej.

Mo¿e widaæ - ja nie widzê...
Jak kiedy¶ bêd± mia³ okazjê nurkowaæ w Sharm to siê z nim
wybiorê ³ódk± i bêdê mia³ okazjê popatrzeæ jak planuje nurkowanie.
A tu na grupie to mamy ograniczone mo¿liwo¶ci...

[...]

No i to co napisa³e¶ tu wy¿ej jest ciekawe.
Kto wie u kogo warto siê szkoliæ?
Kto poleca pana X a nie pana Y i wed³ug jakich kryteriów?

A czy poznaæ istruktora po jego kursantach?
Ka¿dego rzemie¶lnika oceniam po efektach. Ty nie?

Instruktor nie jest rzemie¶lnikiem - wynikiem jego pracy
nie jest przedmiot. Instruktor jest nauczycielem, on uczy.
Teraz - jako nauczyciel ma oczywi¶cie jaki¶ tam wp³yw na
to co bêdzie umia³ student, ale nie bêdzie mia³ 100% wp³ywu.
Student to nie przedmiot ukszta³towany przez rzemie¶lnika
tylko ¿ywy cz³owiek z ograniczon± pamiêci±, zdolno¶ci± do
nauki, czy te¿ byæ mo¿e wrodzon± przekor± ("instruktor
uczy³ aby maski nie trzymaæ na czubku g³owy tylko na szyi
ale ja go nie bêdê s³ucha³ bo na czubku g³owy jest cool", itp).

Je¶li mia³by¶ du¿± grupê studentów danego instruktora
i wszyscy byli nauczeni jakiej¶ sztuki tak samo ¼le to wtedy
móg³by¶ oceniaæ to jako b³±d instruktora. Ale je¶li masz
do czynienia z jedn± niedojd± która ledwie by³a w stanie
zapamiêtaæ tydzieñ to czego siê nauczy³a i na nastêpnej
wycieczce za pó³ roku ju¿ nic nie pamiêta z tego co siê
nauczy³a to czy mo¿na na tej podstawie oceniaæ instruktora?

Pomy¶l logicznie - ja w liceum uczy³em siê historii - ³±cznie
z moimi kolegami i kole¿ankami z klasy - mieli¶my przecie¿
tego samego nauczyciela. Mnie jednak nie interesowa³a
historia i j± olewa³em. Prawie nic do dzi¶ ju¿ z lekcji nie
pamiêtam a mój kolega, który jest dzisiaj prawnikiem i go
bardzo historia zawsze interesowa³a wspomina naszego
nauczyciela bardzo dobrze, twierdzi ¿e umia³ ³adnie do nauki
tego przedmiotu zachêciæ i ¿e du¿o siê od niego ciekawych
rzeczy dowiedzia³. Tak jak mówiê - efekt nauki nie zale¿y
wy³±cznie od instruktora - powiedzia³bym ¿e w wiêkszo¶ci
zale¿y od studenta. Zauwa¿, ¿e na OWD id± doro¶li ludzie
a nie dzieci które mo¿na linijk± w ³apê czy do k±ta postawiæ
jak bêd± niegrzeczni :-) Jak trafisz na takiego co przyszed³ na
kurs bo go do tego zmusza prawo, bo sprzêtu bez C-card
nie wypo¿yczy, to co on skorzysta z takiego kursu? Ano nic.
Zakuæ, zdaæ zapomnieæ. Dlatego trzeba uwa¿aæ z ocen±
instruktora na podstawie obserwacji jednego studenta-niedojdy.

Ludzie niestety ³atwo wyci±gaj± pochopne i nieuzasadnione
wnioski - ja sam siê na tym ³apiê, niestety - trzeba uwa¿aæ!

Data: 2009-05-27 05:51:56
Autor: jacekplacek
Pozostawiony kulfon
> [...]

Zakuæ, zdaæ zapomnieæ. Dlatego trzeba uwa¿aæ z ocen±
instruktora na podstawie obserwacji jednego studenta-niedojdy.

Skoro uwa¿asz, ¿e poziom insruktora jest nieweryfikowalny, Twój problem. Jak zda¿y Ci siê skorzystaæ z us³ug Janka, zdasz relacjê, mam nadziejê. By³oby w koñcu co¶kolwiek, czego on sam nie wymy¶li³.

Data: 2009-05-27 08:22:32
Autor: Pszemol
Pozostawiony kulfon
" jacekplacek" <jacekiala.SKASUJ@gazeta.pl> wrote in message news:gvikds$gaf$1inews.gazeta.pl...
Skoro uwa¿asz, ¿e poziom insruktora jest nieweryfikowalny,
Twój problem.

Chyba masz zbyt wybuja³± wyobra¼niê i fantazjujesz.
Nie napisa³em nigdzie ¿e jest nieweryfikowalny a jedynie
wskaza³em na trudno¶ci jakie taka uczciwa weryfikacja mo¿e
stwarzaæ weryfikuj±cemu.

Z ca³± pewno¶ci± kto¶ kto skoñczy³ OWD u jednego instruktora
nie ma bazy do oceny tego instruktora na tle innych bo zwyczajnie
nie zna innych instruktorów w akcji. Taki kto¶ mo¿e mieæ opiniê
na temat jaki instruktor by³ mi³y, czy chêtnie odpowiada³ na pytania
czy niechêtnie, ale na temat jego wiedzy nurkowej czy profesjonalizmu
ciê¿ko mu bêdzie powiedzieæ co¶ warto¶ciowego i branie takiej
opinii, zwykle wyssanej z palca, jest niepowa¿ne.

Jak zda¿y Ci siê skorzystaæ z us³ug Janka, zdasz relacjê, mam nadziejê.
By³oby w koñcu co¶kolwiek, czego on sam nie wymy¶li³.

¯aden grupowicz nigdy wcze¶niej z Jankiem nie nurkowa³?
To sk±d tak liczne krytyki? Na jakiej podstawie go krytykujecie
skoro nikt z Was z nim nie nurkowa³? To trochê niepowa¿ne...

Data: 2009-05-27 14:56:52
Autor: jacekplacek
Pozostawiony kulfon
[...]

Nie nurkowa³em i nie krytykujê. Nawet zas³yszanych opinii nie cytujê. Natomiast mogê oceniaæ Jego wypowiedzi, jako instruktora. W tym porównywaæ swoj±, niewielk± wiedzê z Jego i innymi instruktorami. I w³a¶nie na tle innych wypada blado.

Data: 2009-05-27 10:54:29
Autor: Pszemol
Pozostawiony kulfon
" jacekplacek" <jacekiala.SKASUJ@gazeta.pl> wrote in message news:gvjkbk$5b7$1inews.gazeta.pl...
[...]

Mo¿e rzuci³by¶ gar¶ci± konkretów? Ciekawi mnie to...
Czego on nie wie? Albo czym siê skompromitowa³ w Twoich oczach?

Data: 2009-05-27 17:07:09
Autor: jacekplacek
Pozostawiony kulfon
> [...]

Mo¿e rzuci³by¶ gar¶ci± konkretów? Ciekawi mnie to...
Czego on nie wie? Albo czym siê skompromitowa³ w Twoich oczach?
¯artujesz? Nie mam zamiaru bawiæ siê w analizê p. Janka. Doskonale zrobi³ to ostatnio W³odek K. Mo¿e i ch³op jest dobrym instruktorem, przewo¼nikiem etc. Pojedziesz, sprawdzisz. Bêdziesz chcia³, podzielisz siê wra¿eniami. Chêtnie zmieniê zdanie.

Data: 2009-05-27 13:35:56
Autor: Pszemol
Pozostawiony kulfon
" jacekplacek" <jacekiala.SKASUJ@gazeta.pl> wrote in message news:gvjrvs$9pf$1inews.gazeta.pl...
Mo¿e rzuci³by¶ gar¶ci± konkretów? Ciekawi mnie to...
Czego on nie wie? Albo czym siê skompromitowa³ w Twoich oczach?

¯artujesz? Nie mam zamiaru bawiæ siê w analizê p. Janka.

Wydawa³o mi siê ¿e krytykujesz ra¿±ce braki i ³atwo
Ci przyjdzie wyp³odziæ tu wymown± listê np. 10 punktów :-)

Doskonale zrobi³ to ostatnio W³odek K.

Podasz namiary na ten w±tek?

Mo¿e i ch³op jest dobrym instruktorem, przewo¼nikiem etc.
Pojedziesz, sprawdzisz. Bêdziesz chcia³, podzielisz siê wra¿eniami.
Chêtnie zmieniê zdanie.

Jednak nie³adnie tak publicznie krytykowaæ bez podania konkretnych przyczyn. Takie teksty fermentuja niestety nastroj na grupie. A po co? Moze byc milo...

Data: 2009-05-27 16:32:37
Autor: ~BitPump
Pozostawiony kulfon
¯aden grupowicz nigdy wcze¶niej z Jankiem nie nurkowa³?

Ja nurkowa³em.

~BitPump

Data: 2009-05-27 10:53:24
Autor: Pszemol
Pozostawiony kulfon
"~BitPump" <bitpump_malpka@bitpump_kropka.pl> wrote in message news:o7uve6-h33.ln1usenet.etop.pl...
¯aden grupowicz nigdy wcze¶niej z Jankiem nie nurkowa³?

Ja nurkowa³em.

I jak by³o? :-)

Data: 2009-05-27 23:15:45
Autor: ~BitPump
Pozostawiony kulfon
¯aden grupowicz nigdy wcze¶niej z Jankiem nie nurkowa³?
Ja nurkowa³em.
I jak by³o? :-)

Dwa razy by³o :-)

~BitPump

Data: 2009-05-27 18:02:07
Autor: Pszemol
Pozostawiony kulfon
"~BitPump" <bitpump_malpka@bitpump_kropka.pl> wrote in message news:jrl0f6-1je.ln1usenet.etop.pl...
¯aden grupowicz nigdy wcze¶niej z Jankiem nie nurkowa³?
Ja nurkowa³em.
I jak by³o? :-)

Dwa razy by³o :-)

Nie chcesz pisaæ to nie pisz...

Data: 2009-05-29 15:02:17
Autor: 666
Pozostawiony kulfon
Mnie siê fantastycznie nurkowa³o z Rafa³em "Draco".
Przy czym nie by³ to kurs, lecz po prostu nurki nazwijmy to sta¿owe przed P2.
A nauczy³em siê bardzo du¿o, nie by³o to zwyk³e wo¿enie czterech literek i odbêbnianie trzech kwadransów pod wod±, lecz "Draco" chcia³ co¶ pokazaæ, nauczyæ, daæ z siebie.
JaC

-- -- -

Data: 2009-05-26 20:50:59
Autor: SHARMDIVER.PL
Ocena
Pszemol wrote:

Zreszt± ja nurka to chêtnie oceniê po tym jak siê zachowuje w wodzie
a nie po tym jak bajeruje na grupie dyskusyjnej.

M.A.K.
More options Jul 11 2001, 1:15 pm
Newsgroups: pl.rec.nurkowanie
From: "M.A.K." <krawc...@ilot.edu.pl>
Date: Wed, 11 Jul 2001 13:12:48 +0200
Subject: Re: pletwy

....My¶lê, ¿e Janek wie co pisze...nurkowa³em z nim na Tistlegormie i w
Canyonie. W tym co robi jest perfect w ka¿dym calu, a je¿d¿±c po ¶wiecie
sporo siê napatrzy³ ....Jeszcze raz dziêki za fajne nury

--
Pozdrawiam,
Mariusz Krawczyk, M.A.K.

Data: 2009-05-26 21:07:28
Autor: SHARMDIVER.PL
Opinia
Pszemol wrote:
[...]

Fragment listu do moich kursantów wys³anego 24.05.2009 Przyje¿d¿aj± na dniach do Sharm i chcieli sprawdziæ za moj± namow± co im jeszcze w g³owach pozosta³o.

Pocz±tek cytatu:

Fantastycznie! BARDZO DOBRZE pamiêtacie. Sprawili¶cie mi niek³aman± rado¶æ.

Tabele znakomicie.

Zadajê te i podobne pytania czasami osobom które zg³aszaj± siê z innych baz. To tragiczne ale jeszcze siê nie zdarzy³o aby kto¶ ze stopniem OWD czy AOWD odpowiedzia³ poprawnie.
A Wy to zrobili¶cie po tak d³ugiej przerwie od nurkowania :)

Data: 2009-05-26 15:47:52
Autor: Pszemol
Opinia
"SHARMDIVER.PL" <diveinstructor@usuntoop.pl> wrote in message news:gvhekg$ssd$1news.onet.pl...
Tabele znakomicie.

Kto¶ u¿ywaj±cy na codzieñ komputera pamiêta jak siê u¿ywa tabel?
Ja niestety nie.

[...]

E... przecie¿ s± google - nie sprawdza³e¶ czy nie ¶ci±gali ;-)

Data: 2009-05-26 23:00:20
Autor: SHARMDIVER.PL
Opinia
Pszemol wrote:
[...]

Oni tak. A oprócz tego "machno³em siê" przy pisaniu zadaniaz tabel i nie poda³em pewnych danych. Odpowidzieli znakomicie podaj±c opcje i dopuszczalne zakresy przy planowanym nurkowaniu.

[...]

To by³ dobrowolny sprawdzian z tego co umiej± - chcieli siê przygotowaæ i powtórzyæ teoretyczne wiadomo¶ci.

My¶lê i¿ pasuje tu aforyzm:

" Madrzy ciagle siê ucza,  glupcy najczesciej wszystko umieja."

Data: 2009-05-26 18:40:37
Autor: Pszemol
Opinia
"SHARMDIVER.PL" <diveinstructor@usuntoop.pl> wrote in message news:gvhl83$hf6$1news.onet.pl...
Pszemol wrote:
[...]

Przepisali oczywi¶cie z ksi±¿ki :-)))
Nikt normalny takich numerków nie pamiêta po paru miesi±cach...
Ja bez bicia ¿adnego przyznajê siê ¿e ani trochê nie pamiêtam od IV 2007.
Od tamtego czasu u¿ywam komputera i poniewa¿ nie nurkujê wyczynowo,
g³êboko ani nie robiê ¿adnych nurkowych maratonów tabele mi s± do
niczego nie potrzebne. Je¶li siê mylê to mnie wyprowad¼ z b³êdu :-)

[...]

Potwierdzasz moje wcze¶niejsze odczucia co do Twojego idealizmu :-)
Naprawdê nie s±dzisz ¿e kto¶ mo¿e mieæ bardzo ró¿ne motywacje
do ¶ci±gania? To nie musi byæ pa³a na egzaminie i wizyta rodziców :-))
Mo¿e liczyli na Twoj± pochwa³ê? Z tego co widzê nie przeliczyli siê...
Zrobili Ci przyjemno¶æ, przy okazji powtarzaj±c sobie pewnie materia³
przepisuj±c z ksi±¿ki, a Tobie siê od razu lepiej z nimi pracowa³o :-)

My¶lê i¿ pasuje tu aforyzm:

" Madrzy ciagle siê ucza,  glupcy najczesciej wszystko umieja."

No dobrze, pasuje wy¶mienicie, z tym ¿e kartkówka/sprawdzian to nie nauka.

Data: 2009-05-27 08:50:28
Autor: Kraken Zakrzówek
Pozostawiony kulfon
Masz racjê weryfikacja pracy instruktorów jest bardzo trudna. Dlatego ci±gle w nurkowaniu pojawiaj± siê ró¿ne kwiatki. Jednak z drugiej strony je¿eli popatrzysz na okresy powiedzmy 5 letnie to ju¿ widaæ, ¿e osoby które dobrze realizuj± okre¶lone cele nurków maj± swoj± klientelê. To oczywi¶cie nie oznacza tylko dobry poziom szkolenia. To mog± byæ ciekawe wyjazdy, wysoki poziom szkolenia, sprawna organizacja, du¿o czasu dla swoich nurków oraz na przyk³ad wspólne drwienie z osób które maj± mniejsze do¶wiadczenie ni¿ oni (my to kiedy¶ byli¶my .)

Czyli instruktor musi pewne rzeczy robiæ dobrze. Jak wszystko robi ¼le to znika ze szkolenia. Jak dobrze szkoli po paru latach ma wiern± klientele nurków szukaj±cych dobrych szkoleñ. Jak robi ciekawe wyjazdy to szkol± siê z nim ludzie którzy lubi± takie imprezy. Jak jest oszo³omem to ma przy sobie wierne i czasami bardzo sympatyczne grono oszo³omów J

Problem jest tylko jak kto¶ nie trafia do swojej grupy. Ale ludzie s± rozs±dni. Bardzo czêsto s± na przyk³ad przypadki gdy kto¶ kto lubi siê szkoliæ i du¿o uczyæ, doradza koledze który chce tylko zaliczyæ plastik instruktora mówi±c "id¼ tam to po prostu odbêbnisz i masz" albo jak najwiêkszy oszo³om przyprowadza porz±dnemu instruktorowi swojego znajomego aby go nauczy³ nurkowania.

Na szczê¶cie ¶wiat jest ró¿norodny

MSC

Data: 2009-05-27 07:29:32
Autor: Pszemol
Pozostawiony kulfon
"Kraken Zakrzówek" <kraken@kraken.pl> wrote in message news:gvinrm$roe$1alfa.ceti.pl...
[...]

Otó¿ to! A wiêc rekomendacja instruktora mo¿e nie mieæ nic wspólnego
z poziomem jego szkolenia ani jego profesjonalizmem... :-)

[...]

Dok³adnie to chcia³em przekazaæ ale zabrak³o mi elokwencji :-

Na szczê¶cie ¶wiat jest ró¿norodny

Ano.

Data: 2009-05-27 07:49:04
Autor:
Pozostawiony kulfon
Kraken Zakrzówek <kraken@kraken.pl> napisa³(a):
oraz na przyk³ad wspólne drwienie z osób które maj± mniejsze do¶wiadczenie ni¿ oni (my to kiedy¶ byli¶my .)

FN ?

Jak jest oszo³omem to ma przy sobie wierne i czasami bardzo sympatyczne grono oszo³omów

CCR ?

Na szczê¶cie ¶wiat jest ró¿norodny

Zgoda, nie koniunkturalna.

pozdrawiam rc --

Data: 2009-05-27 08:08:39
Autor: jacekplacek
Pozostawiony kulfon
  <demolant.SKASUJ@gazeta.pl> napisa³(a):
Kraken Zakrzówek <kraken@kraken.pl> napisa³(a): > oraz na > przyk³ad wspólne drwienie z osób które maj± mniejsze do¶wiadczenie ni¿
oni
> (my to kiedy¶ byli¶my .)

FN ?
$$ ? :P

Data: 2009-05-27 19:35:37
Autor:
Pozostawiony kulfon
 jacekplacek <jacekiala.SKASUJ@gazeta.pl> napisa³(a):
  <demolant.SKASUJ@gazeta.pl> napisa³(a): > Kraken Zakrzówek <kraken@kraken.pl> napisa³(a): > > > oraz na > > przyk³ad wspólne drwienie z osób które maj± mniejsze do¶wiadczenie ni¿ oni > > (my to kiedy¶ byli¶my .)
$$ ? :P

Jak wiesz by³a przed moim wylotem z FN stosowana cenzura prewencyjna, ¿eby
wiadomo kogo nie obraziæ, nawet jak mówi o objawach hipoksji w obiegu
zamkniêtym, bujda przedniego gatunku. Ale nie wolno o tym mówiæ, bo
wypowiedziana patetycznie, bez zadbania o zapiêcie rozporka.

pozdrawiam rc

Data: 2009-05-28 04:38:04
Autor: jacekplacek
Pozostawiony kulfon
  <demolant.SKASUJ@gazeta.pl> napisa³(a):
 jacekplacek <jacekiala.SKASUJ@gazeta.pl> napisa³(a): >   <demolant.SKASUJ@gazeta.pl> napisa³(a): > > > Kraken Zakrzówek <kraken@kraken.pl> napisa³(a): > > > > > oraz na > > > przyk³ad wspólne drwienie z osób które maj± mniejsze do¶wiadczenie
ni¿
> [...]

zamkniêtym, bujda przedniego gatunku. Ale nie wolno o tym mówiæ, bo
wypowiedziana patetycznie, bez zadbania o zapiêcie rozporka.

O ile pamiêtam, sam siê wywali³e¶. Reakcj± za puszczenie b±ka, powinno byæ "przepraszam": fakt. Ale równie nie ³adne jest wypominanie tego wszêdzie i przy ka¿dej okazji.
Wiadomo kto, piszemy razem: Harry Potter - wszystkie czê¶ci :D

Data: 2009-05-28 06:50:42
Autor:
[...]

W zaproponowanych warunkach nie by³o innego wyj¶cia. Teraz mam proste zabawy
informacja.

Wiadomo kto,

Tak szerokich akcji przypierdalania siê do PADI nie spotka³em gdzie indziej,
FN jest najlepsze pod tym wzglêdem. Akcji przypierdalania siê do mnie równie¿, tu przypierdalacz nie jest
chroniony przez moderatorów. Skutek ilo¶æ chêtnych znikoma. Na FN ¿eby uspokoiæ "scanera Adama Frajtaka" napisa³em PW do jednego z kumpli.
Administracja przeczyta³a PW, Ada¶ siê uspokoi³, do czasu a¿ ca³kiem odpali³y
fajery. [quote="Adam Frajtak"]Wys³any: Dzisiaj 20:41    bd* napisa³/a:
Andrzej Minorczyk napisa³/a:

Gratuluje.

Nie czepiam sie ale moderator powinien chyba pisac na temat...

Czepiasz siê, bo niby dla czego ?
Nie d³ugo chyba bêdê siê musia³ zaapytaæ "wielkich nuurków" teotertyków z tego
forom czy wolno mi zanurkowaæ .Ty te¿ do nich nale¿ysz? Ekipa Adama?
Ko³tuñstwo kwitnie obecnie na FN, a dawniej by³o tu tak sympatycnie.
D³ugo szuka³em latarki ¿eby spe³nia³a moje kryteria jakie jej postawi³em.
Diodowa nie estremalnie droga, oraz na akumultoty R6. W tamach unifikacji
staram siê, ¿eby wszysstkie urz±daaenia mieæ na ten sam rodzaj akumulatorów.
Nie uwa¿asz, ¿e jest to wygodne? Zaryzykowa³em, kupi³em gdy j± przetestjê bêdê
móg³ wypowiedzieæ siê co do jej jakosci.[/quote]

Czy mo¿esz je³opie o d p i e r d o l i æ siê ode mnie?

ps. nauczy siê pisaæ posty na FN i cytowaæ .... moderatorze bo wstyd robisz
_________________
Dive Safety Through Education.
Tel. 0048 507 581 778
Ostatnio zmieniony przez Adam Frajtak Dzisiaj 20:44, w ca³o¶ci zmieniany 2
razy [/quote]

[quote="Adam Frajtak"]Wys³any: Dzisiaj 20:48    ...
[ Dodano: 04-01-2008, 20:50 ]
Darek czy mo¿esz tego psa bd* wzi±æ na smycz czy mo¿e pasuje Ci ¿e czepia siê
mnie przy ka¿dym swoim nêdznym po¶cie?
I czy mo¿esz mi powiedzieæ kiedy wreszcie zdejmiesz mi t± a fee etykietkê
moderatora?
Dive Safety Through Education.
Tel. 0048 507 581 778
Ostatnio zmieniony przez Adam Frajtak Dzisiaj 20:51, w ca³o¶ci zmieniany 1
raz[/quote]

Znikaj±ce PW w skrzynce to norma, czytanie te¿, to o jakim "pierdniêciu" mówisz.
To doskona³e miejsce do inwigilacji ¶rodowiska, chcesz wymieniæ z kim¶
informacje, pisz e-maila. Wiem to te¿ od jednego z moderatorów, to wiedz± prawie wszyscy.
Plany jednego wywalenia z FN pokrzy¿owa³ "Majki" napisa³ temat z
podziêkowaniem, administracja musia³a poczekaæ do nastêpnej okazji. pozdrawiam rc

--

Pozostawiony szpej