Pozwał rodziców i .wygrał!

Data: 2012-09-04 20:42:08
Autor: abc
Pozwał rodziców i .wygrał!
Ten nieszczęsny przypadek
http://wiadomosci.onet.pl/regionalne/krakow/crossdresser-wygral-z-transfobia-rodzicow,1,5236764,region-wiadomosc.html

skojarzył mi się z przypadkiem Pawki Morozowa
http://pl.wikipedia.org/wiki/Pawlik_Morozow

Celem stalinowskiej propagandy było propagowanie postawy donosicielstwa i
niszczenie więzi rodzinnych (ostatniej ostoi sprzeciwu wobec totalitarnej
władzy partii bolszewików).

Idolizacja Pawlika miała oznaczać, że nowy sowiecki człowiek zawsze stawia
dobro państwa sowieckiego nad więziami społecznymi i rodzinnymi.

Denuncjator Pawlik Morozow został symbolem Komsomołu - oficjalnym wzorem do
na¶ladowania dla sowieckich dzieci.

Opisywano go w podręcznikach, stawiano mu pomniki, pisano o nim poematy,
sztuki, pie¶ni, symfonie, nawet operę. Morozowa uwieczniano na znaczkach
pocztowych i etykietkach pudełek od zapałek.

katolika od obywatela. Rozdział państwa od Ko¶cioła jest sztuczny.

Data: 2012-09-04 21:16:55
Autor: Grzegorz Z.
Pozwał rodziców i .wygrał!
abc napisał:

[...]

Jednemu wszystko będzie kojarzyć się z dup±, innemu z komunizmem, jeszcze
innemu z antysemityzmem.

A mi kojarzy się z tym że jak ludzie maj± zbyt dużo jedzenia, ubrań,
pieniędzy i nieograniczony dostęp do bież±cej wody to wymy¶laj± sobie
sztuczne problemy, które by im nawet na my¶l nie przyszły gdyby każdego
dnia musieli by walczyć o przetrwanie.

--
"Ciężko wierzyć w co¶,co spisał jaki¶ napruty winem i pal±cy jakie¶ zioła."

Data: 2012-09-04 21:39:16
Autor: Jakub A. Krzewicki
Pozwał rodziców i .wygrał!
wtorek, 4 września 2012 20:42. carbon entity 'abc' <abc@wp.pl>

[...]

do naśladowania dla sowieckich dzieci.

Opisywano go w podręcznikach, stawiano mu pomniki, pisano o nim poematy,
sztuki, pieśni, symfonie, nawet operę. Morozowa uwieczniano na znaczkach
pocztowych i etykietkach pudełek od zapałek.

Mogę zrozumieć, że rodzice odmawiają opieki dziecku bo np. jest bandytą.
Ale nie rozumiem dlaczego odmawiają mu opieki i zgody na kształcenie z powodu jego stylu życia, który wzbudza kontrowersje moralne, ale nie jest prawnie czynem zabronionym. Rodzice zmuszają dziecko do życia w środowisku, w którym jest szykanowane z powodu tych kontrowersji i utrudniają mu zmianę tego środowiska na bardziej tolerancyjne, pomimo że żadna racjonalna przesłanka nie jest w stanie wytłumaczyć ich decyzji. Jeśli popełnili błędy w jego wychowaniu i zamiast redukować ich skutki, narażają dziecko na konsekwencje, to nie można mówić o ich zrozumieniu dobra dziecka.

Tu nie chodzi o to że czyjś styl życia jest lub nie jest godzien pochwały, bo ja za taki akurat transwestytyzmu nie uważam. Tu chodzi o to, żeby nie sprawiać młodemu człowiekowi zbędnych cierpień i nie dorzucać mu problemów ponad te, które on ma. Rodzice ewidentnie naruszyli prawo wobec własnego dziecka, utrudniali mu celowo wejście w społeczeństwo oraz wykazali się brutalnością i brakiem empatii.

http://lordwinterisle.blogspot.com/

Data: 2012-09-05 13:31:23
Autor: Trybun
Pozwał rodziców i .wygrał!
W dniu 2012-09-04 20:42, abc pisze:
[...]

A nie piętnowanie kapitalistycznej postawy, kiedy to ludzie umieraj± z głodu, a u chłopa pełna stodoła ziarna, które zżeraj± myszy?

Data: 2012-09-05 15:16:56
Autor: niebieski
Pozwał rodziców i .wygrał!
W dniu 05.09.2012 13:31, Trybun pisze:

A nie piętnowanie kapitalistycznej postawy, kiedy to ludzie umieraj± z
głodu, a u chłopa pełna stodoła ziarna, które zżeraj± myszy?

Porzuć w takim razie to komusze trolowanie i zostań chłopem. Zamiast zagladać komu¶ do stodoły, zrób sam co¶ pożytecznego.

--
niebieski

Data: 2012-09-05 20:24:00
Autor: Trybun
Pozwał rodziców i .wygrał!
W dniu 2012-09-05 15:16, niebieski pisze:
[...]

Pewnie nie zdajesz sobie sprawy że to w stodole u chłopa jest tak samo moje, twoje czy jego? Rozumiesz Ty w ogóle zasady współżycia na tym ¶wiecie?

Data: 2012-09-05 11:25:50
Autor: emailstuffname@gmail.com
Pozwał rodziców i .wygrał!
On 5 Wrz, 14:24, Trybun <r...@yachoo.com> wrote:

> [...]

Pewnie nie zdajesz sobie sprawy że to w stodole u chłopa jest tak samo
moje, twoje czy jego? Rozumiesz Ty w ogóle zasady współżycia na tym

ROTFL - z jakiego psychiatryka nadajecie ? razem z Gringo - bekonem
sie nudzicie? A za robote to nie laska sie wziac? maja wam ja znalezc?

Data: 2012-09-05 19:36:02
Autor: Chiron
Pozwał rodziców i .wygrał!
Użytkownik "Trybun" <duma@op.pl> napisał w wiadomo¶ci news:k27d8o$1bta$1adenine.netfront.net...
[...]

Je¶li nie zrozumiesz, czym s± naturalne więzi rodzinne- i że bez nich nie stworzy się dokładnie żadnego społeczeństwa- nie my¶lę, żeby¶ to mógł zrozumieć. Zrozumieć- nie intelektem, lecz sercem. Intelektem można wytłumaczyć wszystko. Moge Ci udowodnić,  że wspaniale by było, gdyby sam powiesił ojca- a póĽniej mogę Ci udowodnić co¶ przeciwnego. Logicznie- oba będ± prawdziwe. Serca nie oszukasz. Jędru¶- masz dzieci?

demokracja to rz±dy osłów, prowadzonych przez hieny
Arystoteles

Chiron

Data: 2012-09-05 19:45:59
Autor: Bogdan Idzikowski
Pozwał rodziców i .wygrał!

Użytkownik "Chiron" <eleuzis@onet.eu> napisał w wiadomo¶ci news:k282i3$nua$1node1.news.atman.pl...
[...]

Jasne! I że kobieta nie jest człowiekiem?

--
Donald Tusk - "wolałbym się nie urodzić, niż na grobach zmarłych budować swoj± karierę polityczn±".

Data: 2012-09-05 22:52:42
Autor: Chiron
Pozwał rodziców i .wygrał!
Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@sz.home.pl> napisał w wiadomo¶ci news:50478fda$1news.home.net.pl...

[...]

Nie jest? Dlaczego?

Data: 2012-09-06 09:54:07
Autor: Bogdan Idzikowski
Pozwał rodziców i .wygrał!

Użytkownik "Chiron" <eleuzis@onet.eu> napisał w wiadomo¶ci news:k28e2r$3ti$1node1.news.atman.pl...
[...]

Bo nie jest mężczyzn±.

--
Donald Tusk - "wolałbym się nie urodzić, niż na grobach zmarłych budować swoj± karierę polityczn±".

Data: 2012-09-05 19:59:52
Autor: Jakub A. Krzewicki
Pozwał rodziców i .wygrał!
środa, 5 września 2012 19:36. carbon entity 'Chiron' <eleuzis@onet.eu>

Jeśli nie zrozumiesz, czym są naturalne więzi rodzinne- i że bez nich nie
stworzy się dokładnie żadnego społeczeństwa- nie myślę, żebyś to mógł
zrozumieć. Zrozumieć- nie intelektem, lecz sercem. Intelektem można
wytĹ‚umaczyć wszystko. Moge Ci udowodnić,  ĹĽe wspaniale by byĹ‚o, gdyby sam
powiesił ojca- a później mogę Ci udowodnić coś przeciwnego. Logicznie- oba
będą prawdziwe. Serca nie oszukasz. Jędruś- masz dzieci?

Więzi rodzinne są wspaniałe, ale dziecku z problemami emocjonalnymi należy się opieka i wyrozumiałość, nie maltretowanie. Mnie wychowywali dobrzy rodzice i na jakość tego wychowania nie narzekam.

http://lordwinterisle.blogspot.com/

Data: 2012-09-05 23:27:21
Autor: Chiron
Pozwał rodziców i .wygrał!
Użytkownik "Jakub A. Krzewicki" <drukpakunley@gmail.org> napisał w wiadomości news:k283uo$oj1$3node1.news.atman.pl...
[...]

Jakubie- skoro zgadzasz siÄ™ z przedmĂłwcÄ…, to nastepne moĹĽe byc tylko "i". "ale" oznacza, ĹĽe siÄ™ nie zgadzasz.

ale dziecku z problemami emocjonalnymi naleĹĽy
się opieka i wyrozumiałość, nie maltretowanie.
Każdemu dziecku należy się miłość od własnych rodziców. Tyle, że to coś w rodzaju "każdy ma prawo być piękny i bogaty"- w rzeczywistości nie każdy jest bogaty. I z tą urodą też różnie bywa. Tak już po prostu jest. Jednakowóż- nic lepszego, niż opieka nad małoletnim przez jego własnych rodziców nie istnieje.

Mnie wychowywali dobrzy
rodzice i na jakość tego wychowania nie narzekam.
 Ty oceniasz jakość wychowania przez swoich wĹ‚asnych rodzicĂłw. Czy podaĹ‚ byĹ› ich do sÄ…du, jakby nie speĹ‚nili Twoich oczekiwaĹ„?

demokracja to rządy osłów, prowadzonych przez hieny
Arystoteles

Chiron

Data: 2012-09-05 20:23:28
Autor: Trybun
Pozwał rodziców i .wygrał!
W dniu 2012-09-05 19:36, Chiron pisze:

[...]

Rozumiem tylko to że powołujesz się na warto¶ci chrze¶cijańskie w prawie każdym swoim po¶cie, a w rzeczywisto¶ci jeste¶ do tego stopnia egoist± że pozwoliłby¶ zbrodniczemu tatusiowi magazynować zboże podczas gdy na ulicy ludzi umieraj± z głodu. I wiesz  co Chiron, przestań Ty oceniać prawdziwych Komunistów takich jak Che, Lenin czy Sorge, - Ty ich po prostu nie jeste¶ w stanie zrozumieć. O sercu też nie pisz - twoje potępianie dzieciaka który pokazał owo serce spotkało się z Twoj± krytyk±. Tak Chironie, - te warto¶ci które tu na grupie propagujesz to nic innego jak prymitywny egoizm. Ty albo jeste¶ tak zamroczony propagand± kapitalistów, albo wręcz sam jeste¶ jednym z nich.
Pozwól że uchylę się od odpowiedzi na ostatnie pytanie.

Pozwał rodziców i .wygrał!